Meiden, ik heb afgelopen woensdag een pregnyl injectie gehad en volgens de gyne moest we donderdagavond klussen dan zou het wel goedkomen...en dat hebben we natuurlijk gedaan... Nu had ik vanochtend pas...witte/plakerige afscheiding. Zou ik nu pas mijn eisprong hebben? En als ik vanavond ga klussen ben ik dan al te laat? We hebben namelijk zaterdag voor het laatste geklust..... Ik weet het niet meer.....ik heb verder helemaal geen afscheiding gehad tot nu toe...
rond je ei heb je idd doorzichtig rekbaar slijm, dat witte plakkerige slijm staat los van je ei. dat je daarvoor geen afscheiding hebt gehad kan zijn omdat het niet altijd van buiten te zien/voelen is. je kan dan ook inwendig voelen, er zijn meer meiden die alleen afscheiding hebben van binnen. kijk anders even in het billingsmethode topic daar staat alles erg duidelijk beschreven http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=billings
Pff, voel me een beetje opgelucht.... Het was echt wit en dik...maar niet slijmerig. Je hoef dus niet perse afscheiding te hebben rond je eisprong?
Klinkt dan idd niet als vruchtbaarslijm als het dik en wit was. Ik heb die afscheiding die jij beschrijft vaak een aantal dagen na mijn eisprong
Jeeh, wat een heleboel informatie ....bedankt. Ga alvast wat uitprinten voor vanavond in bed. Meiden bedankt voor jullie reacties....en dat binnen een kwartier...
Zou het een dood eicel kunnen zijn? Lees hieronder Onvruchtbaar F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden.
zou kunnen als je dat zo leest maar laat je nou niet gek maken..gewoon wachten op je NOD hoe moeilijk dat ook is haha. xxx Kaatje
Meiden, ik heb afgelopen woensdag een pregnyl injectie gehad en volgens de gyne moest we donderdagavond klussen dan zou het wel goedkomen...en dat hebben we natuurlijk gedaan... Nu had ik vanochtend pas...witte/plakerige afscheiding. Zou ik nu pas mijn eisprong hebben? En als ik vanavond ga klussen ben ik dan al te laat? We hebben namelijk zaterdag voor het laatste geklust..... Ik weet het niet meer.....ik heb verder helemaal geen afscheiding gehad tot nu toe... als je afgelopen woensdag je injectie hebt gehad en jullie van de gyn donderdags moesten klussen zal ie wel gedoeld hebben dat je dan tegen je eisprong aan zou zitten, dan dnek ik dat je inmiddels je eisprong achter de rug hebt,na de eisprong verandert je slijm weer (wit-dikker en plakkerig) dus vanavond klussen heeft wat betreft het zwanger worden geen nut meer maar wel voor de fun natuurlijk...
Ja he Smoekie..... waar maak ik me druk om. wat vind je hiervan: Onvruchtbaar F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden
daarom denk ik ook dat je gewoon mooi op tijd geklust hebt, en de eisprong weer achter de rug is, ik heb dan daarna ook altijd wat wittige afscheiding (klinkt vies maar op die manier kreeg ik inzicht in mijn vruchtbare dagen) ik kreeg inzicht in mijn vruchtbare dagen om tegen de tijd dat ik dacht mijn eisprong te hebben mijn baarmoedermond te voelen, die ligt normaal gesproken vooraan zeg maar, dus dat je er goed bij komt en is hard, en zit wat plakkerige afscheiding rondom de baarmoedermond, terwijl als je naar je vruchtbare gaat je baarmoedermond wat moeilijker te voelen is, en de afscheiding dunner en rekbaarder, dat zie ik trouwens ook terug op het wc papier na het plassen...en zodra mijn eisprong is geweest kan ik mijn baamoedermond weer beter voelen en heb ik dus weer meer plakkerige afscheiding...klinkt niet helemaal je van het, hoop niet dat je net met een lekker broodje bezig bent, maar het helpt wel ook om je vruchtbare dagen te bepalen zonder te hoeven te tempen of ovulatietesten te gebruiken.... nou meid voor jou in ieder geval nog anderhalve week afwachten...
Hai Damie, Ik heb deze vraag aan de verloskundige van meerdere sites gevraagd misschien kun je die nog wel terugvinden.... Hun antwoord was dat je onmogelijk aan je afscheiding eerder dan je nod kon zien of het eitje wel of niet bevrucht is! Zij gaven aan dat je afscheiding altijd weer dikker en witter wordt na je bevruchting kan zelfs een eerste symptoom zijn van zwangerschap!! Zie andere topics dus echt te vroeg om ongerust te zijn of te balen!! liefs nina