Hoi Dames, Van de week stond ik onder de douche en opeens schoot de meisjesnaam MILA door mijn hoofd. Ik ben er helemaal weg van en vriendlief vind hem ook mooi. Is dit wel een beetje een gangbare naam? En wat vinden jullie ervan? Liefs
Hey, Vind het een leuke naam, maar ligt wel aan de uitspraak. Als je Miela gaat zeggen, super! Wil je Meila zeggen, zou ik het persoonlijk als Mayla schrijven. Succes met kiezen! Gr Heel
Hoi, Als jullie er beide een goed gevoel bij hebben, dan is dat toch het belangrijkste... Of het nu gangbaar is of niet... Overigens is vind het erg aanspreken... Groetjes Catheleine
Mila is leuk, lief en de laatste tijd behoorlijk ingeburgerd (het zou me niks verbazen als het over een paar jaar in de top 10 terecht komt). Milla vind ik trouwens ook een leuke variant.
Dank jullie wel. Ik hoor de naam hier namelijk helemaal niet vaaak, maar kwam zo ineens in mij op hihi... ben er ook helemaal weg van!! We hadden eerst Julia totdat een vriend haar kindje Juul noemde en tis zo'n populaire naam..... Bedankt voor de reacties!
Je hoort 'm steeds vaker en dat betekent dat 'ie gangbaar is. Ook in combinatie met een 2e naam. Bijv. Mila-Rosa.