Hoi allemaal! Ik was een beetje op zoek naar een forum waar ik mij bij aan kon sluiten.. maar ik vond het moeilijk om ergens aan te sluiten, omdat ik zag dat bij de meeste iedereen al zo lang kent! Dus ik dacht, ik begin een nieuwe.. kijk wel of er nog mensen zijn die wat willen delen. Zoals de titel zegt.. 31 december had ik, onverwachts, een positieve test in mijn handen. Hoewel niet gepland, wel heel erg welkom. Rond 11 januari kreeg ik een bloeding, ik mocht gelijk bij de vk komen maar we konden niks zien. Vrijdag de 12e nog een keertje en daar was gelijk een beeld van een mooie zwangerschap van 5 weken en 5 dagen.. iets minder lang dan we dachten en ik mocht een week later terug komen om te kijken naar het hartje. Dezelfde avond nog kreeg ik krampen en heftige bloedingen, die aanhielden tot zaterdag. Zondag was het bijna weg.. en maandag gelijk weer de vk gebeld. Ik mocht weer langskomen.. ook die dag konden ze niks zien. De volgende dag weer.. en daar konden ze gelijk zien dat ik helaas een miskraam had "gehad". Ongelofelijk verdrietig en een beetje verslagen. Wel besloten om het nog een keertje te proberen, en daardoor nu dus druk in de weer met ovulatietesten etc. Vandaag een eerste postieve en een smiley van clearblue. Geklust, morgen weer en dan hopen op het beste! Meer mensen die het weer aan het proberen zijn? Dit was trouwens mijn 1e zwangerschap.