Verbetering van spermakwaliteit Uit onderzoek is gebleken dat walnoten bijdragen aan de kwaliteit van het mannelijk sperma. Bij gezonde twintigers en dertigers die 75 gram walnoten per dag aten, verbeterde de vitaliteit, de beweeglijkheid en de structuur van hun sperma vergelijking met vergelijkbare mannen die de noten niet aten. Walnoten zijn rijk aan meervoudig onverzadigde vetzuren, die een belangrijke rol spelen bij de rijping van sperma en de kwaliteit van het celmembraan, wat weer de kans om een eicel te bevruchten vergroot. Zo stond het op internet meiden
Heb last van super veel afscheiding nu, echt wit en waterig.. normaal heb ik dat nooit zo super veel na de eisprong.. zou wel heel erg vroeg zijn voor een bevruchting? En voor eventuele 'symptoom'
Maar 75gram per dag is echt megaveel haha. Eet jou man echt zoveel per dag? En volgens het artikel gaat het om de onverzadigde vetzuren, niet speciaal de noten. Daar maak ik me bij mijn man niet zoveel zorgen om
Punt 1 op me boodschappen lijstje deze week. Me man vind ze gelijk dus kan het zonder uitleg op tafel zetten @AnneLisa87 heel veel sterkte. Je bent hier zeker welkom, gooi het eruit als je wat kwijt wilt volgens mij leeft iedereen met je mee @KleinMeisje93 zou vroeg zijn. Maar ik hoop het voor je
Ik weet wel dat ik altijd veel afscheiding heb maar nu is het gewoon meer dan dat ik gewend ben haha. Hopelijk mogen we allemaal op roze deze ronde 10 mei heb ik trouwens ook weer een gesprek met de psycholoog.. pff, totaal geen zin aan behoefte aan dat ze weeer gaat vragen over of ik anticonceptie ga overwegen.. het is mijn lichaam en ik bepaal.. en wij willen graag een kindje. Maar ga het wel over hebben dat ik hulp wil bij het stoppen met roken (zeer slechte gewoonte van mij) want ik rook de laatste dagen echt veelste veel,, hopelijk heeft zij een alternatief voor het stoppen ermee. Toen ik zwanger bleek rookte ik een heel stuk minder en was ik het aan het afbouwen maar ik zou het liefst in 1 keer willen stoppen maar ik weet niet of dat echt super goed is voor mij..
@KleinMeisje93 zelfde vraag als littlegirl waarom terug aan de anticonceptie, heb dat volgensmij al wel een keer eerder bij je gelezen
Kleinmeisje.. lijkt me inderdaad beetje vroeg voor symptonen. En wat betreft het roken.. ik zou het met kinderwens wel weten hoor.. stoppen nu weet ik heus dat het zo makkelijk praten is.. maar het is zo slecht voor je as. kindje. Hier is het lange wachten aangebroken dat miskraam voorbij is. Gisteren halve dag op seh gelegen, verdenking eug. maar bijna wel zeker van niet. Toch woensdag nog hcg opnieuw bepalen. ( ook voor evt. curretage anders ) Wanneer het voorbij is met bloeden met volle moed verder.. vandaag tarwekiemolie gehaald..
@AnneLisa87 wat heftig zeg, zware dag geweest voor jou dus. Nu weer beetje meer rust? Beetje kunnen slapen?
Ik weet het,, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga hulp vragen zodra ik weer bij de psycholoog ben. Zit zelf aan laser therapie of acupunctuur te denken.. maar misschien dat mijn dokter wel iets anders weet wat goedkoper is en ook werkt. Vandaag trouwens nog steeds temperatuur verhoging vorigge ronde had ik vanaf 2 dpo tot ongeveer 4/5 dpo steeds een daling...
Hi annelisa, ik vind het echt verschrikkelijk voor je! We zijn er voor je en we gaan samen weer met volle moed voor een wondertje! X
@AnneLisa87 wat verschrikkelijk. Hopelijk gaat t nu wat beter en heb je meer rust.. Hier ook proberen te stoppen met roke. @KleinMeisje93 miss een tip wat bij mij goed werkt Doordeweeks mag ik over de hele dag maar 1 sigaret. ( ipv 10+) Als we uit gaan in t weekend mogen we gewoon roken en als we niet uitgaan mogen we er 4 op een dag.
Hee dames. Hoe gaat het hier?? Ik heb nu enorm last van een drukkend en stekend gevoel oner bij mijn navel en zit op 4 dpo. Heb dit nog nooit eerder zo gehad.
@KleinMeisje93 onder navel zeg je. Rare plek, denk niet dat dat met je baarmoeder te maken heeft. Heb je de laatste dagen een rare beweging of iets zwaars getilt? Mijn moeder had een navel breuk, als het langer aanhoud naar de dokter gaan
Is het echt pijnlijk ?? Hou het in de gaten.. blindedarm kan ook rond de navel beginnen, daarna gaat het naar rechts