Welkom bij ons, van mij mag je ook gezellig mee schrijven en ik zie dat je bezig bent met je 2de iui. Enorm veel succes op het wachtbankje
Iui in natuurlijke cyclus kan idd gewoon meis. Maar wat ik vooral hoop is dat jullie er beide rust in vinden. De MMM is en blijft zwaar traject voor beide. Knuffff voor jouw lieverd
Dank jullie wel lieve meiden ik denk dat ik mijn lichaam na deze cyclus nog 2 maanden de kans geef om het zelf te doen, misschien heeft de hsg nog iets betekend en daarna toch kijken voor iui in eigen cyclus ook maar eens met mijn vriend over hebben. Misschien staat hij daar wel voor open. Tuurlijk laat ik het jullie weten ik heb morgen ochtend her gesprek.
Ik heb de baan gekregen het is een traineeship dus ik moet nog wel de papieren halen, maar ik mag in ieder geval starten
♡ Wij gaan door tot iedereen op roze staat! ♡ miniVosje - 26 jaar - 1e kindje Status: onderzoeken ziekenhuis gehad, april HSG onderzoek NOD: 29 maart Brondy - 33 jaar - 3e kindje Status: 2e IUI gehad NOD: 3 april? (15 dagen na IUI) nizzie86 - 32 jaar - 1e kindje Status: maart/april onderzoeken in Düsseldorf, vanaf de zomer eventueel ivf NOD: 16 april droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje Status: ivf, april cryo tp in natuurlijke cyclus met 2x ovitrelle (blastocyste) 25 maart eerste FM & bms meting NOD: 16 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje Status: onderzoeken ziekenhuis gehad, eventueel start iui NOD: 21 april Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Status: zwanger! Uitgerekende datum: 14 oktober
♡ Wij gaan door tot iedereen op roze staat! ♡ miniVosje - 26 jaar - 1e kindje Status: onderzoeken ziekenhuis gehad, april HSG onderzoek NOD: 29 maart Brondy - 33 jaar - 3e kindje Status: 2e IUI gehad NOD: 3 april? (15 dagen na IUI) nizzie86 - 32 jaar - 1e kindje Status: maart/april onderzoeken in Düsseldorf, vanaf de zomer eventueel ivf NOD: 16 april droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje Status: ivf, april cryo tp in natuurlijke cyclus met 2x ovitrelle (blastocyste) 25 maart 1ste FM & bms meting 28 maart 2de FM & bms meting NOD: 16 april Chanbee - 26 jaar - 1e kindje Status: onderzoeken ziekenhuis gehad, eventueel start iui NOD: 21 april Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Status: zwanger! Uitgerekende datum: 14 oktober
Gefeliciteerd, wat goed!! @droomwens79 jullie weer wat afspraken in het verschiet dus! Hoe voelt het nu? Weer een beetje vertrouwen er in?
Beetje... ze zeggen dat het hoopvol is na een biochemische zw. Ook de arts die vanmorgen de fm deed zei dat nog een keer. We moeten nu donderdag weer. Had nu op cyclusdag 8 links een eitje en rechts een eitje en bms was 7mm... als meezit donderdag of vrijdag ovitrelle spuiten en dan 6/7 dagen daarna krijgen we de tp. Maar dat horen we dan op de dag zelf. En als het tot een tp komt dan moet ik in de avond nog 1 x ovitrelle spuiten extra ter ondersteuning kort om we gaan ervoor en hopen dat het lukt met onze enige cryo
@droomwens79 heel veel succes weer deze ronde. fijn dat jullie de moed weer hebben gevonden. @Chanbee Gefeliceerd met je nieuwe baan. Inderdaad lekker even wat afleiding. Snap heel goed dat het lastig is om meteen te vertellen dat je een aantal keer naar het ziekenhuis moet. Ik zat daar vorige maand ook mee. Ik heb niet verteld dat het om een kinderwens ging, wel dat ik een paar onderzoeken heb. maar dat het niks ernstigs is waar ze op het werk rekening mee moeten houden. Knap dat jullie even een stapje terug doet. Hopelijk draait je vriend langzaam bij en kan je straks iui in eigen cyclus doen.
Kreeg weer eens geen meldingen @Chanbee Gefeliciteerd!! Fijne afleiding iig. Hopelijk doet het jullie goed en krijgen jullie alsnog een mooie verrassing. Ik heb gister maar even een testje gedaan om te kijken of en hoe lang t zou duren voordat de pregnyl uit mijn lijf is. Gister dus met de ‘early action’ getest en nog een heeeeeel licht streepje. Waarschijnlijk ga ik vrijdag testen (11 dpo) als ik nog geen spotting heb gehad.
Dank jullie wel voor de lieve woorden en felicitaties @Brondy spannend hoor! Zou mooi zijn als je vrijdag een mooi streepje hebt. Ik hoorde net van een kennis dat ze een miskraam heeft gehad, ze wist niet dat ze zwanger was. Zij en haar man zijn al jaren bezig in de mmm konden ze niet helpen. Hij geen levend zaad, zij pcos en slechte eitjes. Nu dus spontaan zwanger geworden dan wel een miskraam helaas maar vond het zo’n bijzonder mooi bericht dat ze toch zwanger is geworden
wow dan moet een miskraam als nog hard aankomen. Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.