Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief


    Hier alles goed, en bij jouw? X
     
  2. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat grappigis dat jij net vandaag hier schrijft.
    Ik heb vandaag deze test in handen.
    (Van iui 2 met een lage vcm van 0.34)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    droomwens79, Brondy en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Meidje, wat een GEWELDIG NIEUWS! Van harte gefeliciteerd! Against all odds ook echt, wauw! Hoe voel je je? ♡
     
  4. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Waaaaaaaaaah jaaaaaaaaah
    Gefeliciteerd!!!
    Nu ga ik even door duimen dat de kleine blijft plakken.


    Ps. Hier gaat het ook goed hoor. Vind de 20 weken echo wel spannend
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Whooooooopie Gefeliciteeeeeerd minivosje:D:D:D:D:D:D
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hoe gaat het met jouw lieverd:)
     
  7. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Qua zwangerschap super! Ik heb echt een zwangerschap uit het boekje. Wel heb ik helaas vorige week mijn voet op een heel lullige manier gebroken waardoor ik nu minstens zes weken in het gips tot aan mijn knie zit. Helemaal kut. Ik had zoveel leuke plannen voor het najaar en niets kan doorgaan. Dus dat vind ik echt heel jammer. Gelukkig gaat alles goed met ons kindje; ze trappelt er lekker op los terwijl mama voor pampus op de bank ligt. Ook een geluk bij een ongeluk dat ik nog helemaal geen buik heb, want ik zou niet weten hoe ik op krukken had moeten lopen met een grote babybuik!
     
  8. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oeh dat is flink balen zeg :(
    Maar gelukkig wel alles goed met de kleine uk, fijn! Haha ja dan ben je blij dat je nog geen grote buik hebt.
    Hier ook nog steeds een kleine buik, al moest ik snel over naar wijdere broeken, m’n buik groeit gestaag.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  9. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @miniVosje hele late reactie maar gefeliciteerd wat een geweldig nieuws zeg!

    Ik ben zoooo blij voor jullie meiden dat jullie droom in vervulling gaaf!
     
  10. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Dankjewel.
    Ik had gehoopt dat er bij jouw ook al iets moois aan het groeien is.
    Hoe gaat het met jouw? Proberen jullie het nog helemaal zelf? Of zijn jullie al verder in het ziekenhuis gegaan?
    Ik blijf voor jouw duimen
     
  11. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Nee helaas nu ben ik echt de enige die nog niets heeft bereikt. We kloten nog steeds maar een beetje zelf wat aan. Ik ben net begonnen bij mijn nieuwe baan en weet niet zo goed hoe ik erover moet beginnen. Ik merk wel dat ik het mijn vriend een beetje kwalijk neem dat we niet in maart zijn begonnen met iui. Misschien hadden we dan nu wel resultaat gehad.
     
  12. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    He wel balen hoor
    Snap jouw gevoel ook wel heel goed. Wil hij toch niet vervroegen en in januari beginnen? Of kan dat überhaupt niet?
    Nou wat betreft werk, zou ik er pas over beginnen zodra jullie gaan beginnen. Waarom eerder slapende honden wakker maken? ;)
     
  13. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik bedoel afgelopen maart (het moment dat de gyn toestemming gaf voor iui). Ja en nee het voordeel is dat ik dan ook aan de hand van hun reactie afspraken wil gaan maken in het zh. Ik mag in principe 2 dagen in de week thuis werken , dan zou ik eventueel daarmee kunnen onderhandelen
     
  14. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ooooh Oops, was ik niet helemaal op de hoogte of ben ik weer lekker vergeetachtig, sorry
    Ah ja, dat is dan wel een goeie. Maar wanneer beginnen jullie met de iui? Of zijn jullie al begonnen
     
  15. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Geeft toch niet!
    Als mijn vent eraan toe is en als we het hebben besproken op het werk.. :oops:
     
  16. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Vandaag aan mijn detacheerder verteld dat we de stap naar het zh gaan nemen. Ik was super nerveus en heb er slecht van geslapen.. maar mijn projectmanager reageerde super lief en gaf aan dat ik alle tijd moet nemen die ik nodig heb :) nu nog mijn opdrachtgever vertellen hoe en wat en dan kan ik gaan starten met iui.. ben zoooo opgelucht!

    Hoe gaat het hier? :oops:
     
  17. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat fijn dat ze zo positief reageerde. Ik was ook heel nerveus toen ik het op me werk vertelde.

    Heb je met je vriend al de knoop doorgehakt wanneer je met iui begint?
    Ik hoop zo dat het snel raak mag zijn. Duurt echt al veel te lang bij jou.

    Hier alles goed, op vermoeidheid na nergens last van, afgelopen week weer een goede echo gehad. Dat is genieten...
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  18. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Wat fijn! Hopen dat het bij dit kwaaltje blijft haha. Een mooie echo lijkt mij zo iets bijzonders!

    Ja we gaan in het nieuwe jaar starten. Na vele huilbuien en gesprekken kan hij het niet meer over zijn hart verkrijgen langer te wachten
     
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Het gaf mij rust de wetenschap dat er toch wat extra gedaan wordt.

    Ik blijf hard voor je duimen
     
  20. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lief van je dat je zo meeleeft ❤️
     
    miniVosje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina