Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Oef @miniVosje , ben je allergisch voor paarden? Pijn is meestal rijping toch?

2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Littlegirl1989 heb vroeger allied paard gereden, en weggooi eigenlijk weer beginnen met mee helpen op een boerderij het verder op. Toen nooit last gehad. Probeer het de volgende keer gewoon nog maals, als het echt zo blijft niet ik er denk ik afstand van nemen.

Hoop dat het rijping betekend. Heb vandaag al geklust, en zal nog even door klussen deze week

3. beebj

beebj Niet meer actief

Oh jawel littlegirl, komt heus goed, maar een langere cyclus is nooit leuk natuurlijk. Denk dat ik zaterdag wel redelijk goed ga zitten, voel behoorlijke druk rechts..

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Even helemaal offtopic maar is bij jullie ook een whatsapp storing?

5. beebj

beebj Niet meer actief

Sinds nu net niet meer, wel geweest vanaf 22u. Maar wees gerust, de rest van de wereld had er ook last van:p

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Haha iedereen had er last van @Sarahhhh :p Las ergens dat het door een brand kwam..

Mn temperatuur curve is nu trouwens heeel anders dan vorigge maand toen na de eisprong... toen was hij steeds schommelig en nu juist totaal niet na de eisprong.. hopelijk een goed teken als voel ik totaal niks en normaal gesproken heb ik dan al heel veel last van van alles.

7. beebj

beebj Niet meer actief

Ondanks dat er op de echo dinsdag nog niets te zien was, ga ik wel starten met de ovulatie testjes. Ik twijfel, dus dan maar doen, kan geen kwaad. Sinds gisteravond druk op m'n rechter eierstok & sinds gisteren ook enorm vocht verlies, allemaal tekenen van een naderende eisprong. Zit op cyclus dag 13 nu.

8. KleinMeisje93

Spannend!! Mijn duimen draaien voor je.

Hier net de echo gehad, alles was goed! :D
    Baarmoederslijmvlies is 8mm dik,, mooie tijd zei ze... weet niet wat ze daarmee bedoelde?? Mijn vriend dacht aan 'mooie tijd om seks te hebben' xD hahaha.

9. beebj

beebj Niet meer actief

Hahaha, had je beter meteen gevraagd aan haar;) Dat je baarmoederslijmvlies 8mm dik is, is perfect. Hij hoort minimaal 8mm dik te zijn voor een innesteling.

10. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Zei ze niet 'mooie kwaliteit'? Anders zou ik ook niet weten wat ze bedoelt, aangezien je eisprong natuurlijk al is geweest! Fijn dat alles in orde was, meis. Ben je wat gerustgesteld?

11. KleinMeisje93

Ja ik dacht zelf al dat ze dat bedoelde voor een innesteling omdat ik zei wanneer mijn eisprong was geweest.

En ik aan temperaturen doe.. ze zei dat dat niet betrouwbaar is.
    Maar aangezien ik ook een ovulatiebloeding gehad heb is de kans groot dat de eisprong inderdaad vorigge week is geweest.

Ben er wel gerust op :D ze benadrukte nog even dat ik echt wel zwanger kan raken en het eigenlijk los moet laten (temperaturen enzo) want ja je kunt het niet zelf allemaal regelen wanneer de eisprong is en noem maar op..

Maar goed, ik ga door met temperaturen omdat het voor mij een gevoel geeft van oke ik weet wanneer ik ongeveer ongesteld ga worden.

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ja, in die zin kan het inderdaad juist wel handig zijn! En het geeft je ook iets te doen in de tussentijd :).

13. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Spannend meiden!

Ik had vanmorgen heel veel slijm, ik moest wel een aantal keer vegen en er zat ook wat bruin verlies bij (lekker praatje) :p
    Maar de ovulatietest is nog steeds heel licht.. we testen gewoon door en maken het om de dag gezellig ;)

14. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @KleinMeisje93 fijn dat je gerust gesteld bent nu. En idd, om die reden vind ik ovutesten ook fijn. Geeft beetje inzicht nu ik zo zonder pil niks meer te zeggen heb over wanneer ik ongesteld ben.

@Chanbee wat gek zeg dat je ovutest dan toch negatief blijft! Misschien komt hij nog? Was het ook geen zaad?

Vakantieheisa is hier van de baan. Schoonouders weten van de MMM nu. Wat een gedoe nog. Maar iig rust in mijn hoofd nu. Heel blij mee :)

15. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Wat fijn dat het vakantie gedoe voorbij is zeg. Dan kan je dat ook los laten.

Ik zit nu op dag 13 en volgens de app zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar een lichaam houdt zich niet aan statistieken he :p
    Ik denk niet dat het zaad was haha meestal heb ik na de eerste keer plassen na het blijven liggen afscheid genomen van de terugloop :D wat we al niet bespreken op dit forum Hahaha

16. beebj

beebj Niet meer actief

Jij ook in de MMM kleinmeisje? Dat klinkt even nieuw voor me:D Vertel.. Heb wat gemist geloof ik, haha.

17. KleinMeisje93

Heey, nee zit niet in de MMM.
    Ik had nog een echo 'te goed' in februari, maar die ging niet meer door omdat ze dachten dat ik bevrucht zou zijn en bang waren het weg te spoelen dus moest ik erna een nieuwe afspraak maken maar aangezien ik helemaal van Brabant nAar Gelderland ging verhuizen had dat dus geen zin en heb ik pas in april hier een afspraak kunnen maken voor nog een na controle. Ben wel opgelucht dat de baarmoederslijmvlies 8mm is.

Maar is dat niet te dun eigenlijk of is dat precies goed voor een eventuele innesteling?

18. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj haal je mij niet door de war met kleinmeisje93? :p

19. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ja mooi he. Hahaha, ik moest ook even de schaamte voorbij.
    Ik heb dus wel daar veel last van, meestal de ochtend erna. Moet altijd sowieso even plassen daarna.
    Overigens zeiden ze bij ons in het zkh dat blijven liggen geen zin heeft. Na de IUI doen ze het hier ook niet meer. Dus excuus om meteen te mogen douchen daarna hahha

20. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Meestal blijven wij samen even liggen en knuffelen. En daarna is het oké zullen we? (Lekker romantisch) Ja oké plassen (douchen, als we daar zin in hebben) aankleden en slapen. :rolleyes:

Deel Deze Pagina