Hier precies hetzelfde hoor! Of ja, zonder het aankleden dan Inderdaad, wat allemaal besproken wordt, pff.. Meeste van deze dingen bespreek ik zelfs niet met vriendinnen (met uitzondering van mijn beste vriendin). Vind het wel gezellig eigenlijk! Veel bij moeten lezen hier, moet toch wat vaker terug lezen hier in het clubje! @Chanbee ik ben heel blij voor je dat het vakantie-gedoe achter de rug is! Dat zal een hele opluchting zijn! Hoe reageerde ze erop? @KleinMeisje93 Fijn om te horen dat alles goed is tot nu toe. @beebj Duimen dat je snel een mooi eitje vind! Wachten duurt al zo lang, zeker als het dan nog langer duurt en de testen wit blijven Hier op het wachtbankje.. Volgens FF was mijn ei op 31 april. Weet het niet zeker, maar denk dat het wel klopt. Nu ben ik 10 mei jarig, dus zou 10 dpo moeten zijn. Denk dat ik dan ga testen, zou een mooi cadeautje zijn als het zo is! En als het dan wit is, wacht ik tot zondag -> Moederdag. Klinkt ook als een leuke datum om positief te testen Mits ik natuurlijk in de tussentijd niet ongesteld wordt, want ja, dit kans is natuurlijk net zo groot! Argh.. Weer dat stomme wachten.. Hopelijk is de lijst hier snel helemaal roze!! Om daarna 8 a 9 maanden te wachten
Mijn duimen draaien! Hier toen straks ontzettend misselijk geweest en toen net even lage rugpijn gehad. Verder nergens last van, owja wel een beetje licht gevoelige rechterborst. Hopelijk geen naderende menstruatie. Morgen ochtend even een testje wagen en anders zondag weer (als ik dat volhoudt)
Jaaaa littlegirl, nu zie ik het, ik haalde jullie inderdaad door elkaar. Denk omdat de namen zo op elkaar lijken. Oeps! Sorry! Voor een innesteling heb je minimaal 8mm nodig kleinmeisje, zoals ik eerder al zei Dat vind ik wel heel apart littlegirl. Na de IUI gaf de gyn bij mij aan dat ik het beste even 5 minuutjes kon blijven liggen. En dat adviseerde hij ook voor na het vrijen. En inderdaad, wel plassen na het vrijen, anders heb je kans op een blaasontsteking. Wij vallen altijd heel romantisch samen als een blok in slaap na het vrijen, hahaha Worden wel vrij snel weer terug wakker; plassen en slapen. Aankleden? Ik haaaat kleding in bed Die 8/9 maanden wachten heb ik totaal geen moeite mee Luuna. M'n man daarentegen wel. Die vind dat ik me nu aanstelt, elke keer die twee weken op het wachtbankje. Je moet die zwangerschap eens wachten, zegt ie dan. Haha! Misschien omdat de man er toch net wat verder vanaf staat ofzo..
Haha dacht ook al xD Ja dat is zo. Ik blijf trouwens altijd ongeveer een half uurtje liggen. Gewoon omdat het er anders te snel eruit loopt haha. Doen jullie trouwens verder nog iets drinken of eten of gebruiken om de innnesteling te bevorderen? Ik drink bijvoorbeeld iedere dag 2 a 3 glazen granaat appelsap wel die van Healthy People. Geen idee of het werkt maar de eerste keer dat ik het dronk was ik wel zwanger dus wie weet helpt het deze keer ook weer
@beebj ze hebben juist net landelijk grootschalig onderzoek afgerond waaruit bleek dat mensen die blijven liggen na IUI niet sneller of vaker zwanger werden dan zonder te blijven liggen. Dus sinds maart is het in het CWZ "afgeschaft". Blijkbaar in meerdere ziekenhuizen, die ook mee hebben gedaan in dat onderzoek. Zoals verwacht, geen ei vandaag dus nu twijfel ik of hij dan toch vroeg is geweest op dag 14, of heel laat... ik blijf iig testen tot de doos op is en als ik dan nog niks weet dan zullen ze het me bij het onderzoek van de gyn wel vertellen. Weten we iig waar de de MMM kunnen beginnen,..
Ik drink vanaf m'n eisprong ook elke dag een glas granaatappelsap, vind het echt lekker ook! Verder doe ik momenteel niets anders behalve foliumzuur innemen. Weet ook niet of 't allemaal veel uitmaakt. Bij m'n dochter nam ik enkel foliumzuur en was in de 1e ronde raak. Nu zijn we 11 maanden onderweg, heleboel supplementen geprobeerd, maar zonder resultaat. Ze hebben me ook niet gezegd dat ik een grotere kans op zwangerschap zou hebben littlegirl. Meer onder het mom van, baadt het niet.... Dus ik maak er graag gebruik van, je weet nooit Dag14 is best vroeg voor een ei hoor, althans, weet niet wanneer je hem anders hebt? Mja, zegt alsnog niets. Mijn cyclus wordt gestuurd door medicatie en is alsnog onregelmatig blijkt deze cyclus wel Ik zou idd doortesten 1x per dag, tot je hem vind.
Ik testte altijd 2 keer per dag, mijn ovulatietest werd op dag 13 positief en op dag 14 ook nog. Dit keer was mijn eisprong dus ook op dag 14 geweest want op dag 15 had ik een stijging
Oh, ik test maar 1x op een dag, zo rond lunch tijd. Volgens m'n gyn moet het met ochtend urine, maar in de bijsluiter staat juist van niet; dus volg de bijsluiter en gaat altijd goed. Ik heb ook meestal 2 dagen achtereen een positieve idd.
Haha ja ik heb toch altijd wel ondergoed aan tijdens het slapen Ik ga straks weer een ovulatietestje doen.. ik moet werken tot 1 uur (in een winkel) en in dan vind ik het testen zo'n gedoe. Ik werd vanmorgen wakker met een ochtendhumeur dat heb ik al heel lang niet gehad
Ik draag echt niets tijdens het slapenhaha. Alleen na het vrijen wel een broekje met inlegkruisje, voor als ik eventueel nog wat verlies.
@beebj pas 1x testen gebruikt, toen met een behoorlijke aanloop op dag 19 positief getest. Nu dag 15 begonnen en alle dagen volledig wit, zie ook nog geen aanloop erheen dus heb weinig hoop. DT hij een dezer dagen komt.
Geen aanloop hoeft niets te betekenen hè littlegirl. Ik test nooit wit, zie hem altijd oplopen tot hij positief is. Daarna loopt hij af, maar nog altijd niet volledig wit. Alleen de laatste cyclus was het dus oplopen-aflopen-ineens positief.
Ik probeer een foto te uploaden maar ik krijg alleen maar dat het bestand te groot is.. ik denk dat ik een positieve ovulatitest heb Toch gelukt
Dank jullie wel haha dat wordt een knus weekend Als ik nu in de app kijk dan denk ik dat we te vroeg zijn gestopt (als mijn eisprong iedere keer later is dan ik dacht)
Hebben jullie nog last van naderende eisprong symptomen?? Ik zit nu op 8dpo en vannacht moest ik gewoon bijna overgeven! Had het nog binnen kunnen houden.. hopelijk een goed teken. Verder heb ik last van heel erg moe en als ik een beetje aan mijn borst voel is hij toch wel een beetje pijnlijk maar wel licht, dat heb ik nooit voor NOD. Test was nog negatief dus ik wacht nog maar even af al ben ik zo ontzettend ongeduldig haha. Denk dat ik zo toch eventjes op bed ga liggen. Even een vraagje over het temperaturen (voor die het ook doen) had al een topic erover gemaakt maar vraag t hier ook even Vorigge maand achommelde mijn temp na de eisprong echt verwchrikkelijk erg en nu deze maand totaal niet.. 1dpo eerste steiging gehad en daarna op 2 dpo opnieuw een steiging naar 36.80 daarna een dipje van het gele lichaam en daarna weer gestegen naar 36.80 en dat is hij nu nog steeds.. is dat normaal? Dat hij vorigge maand zo schommelde en nu totaal niet?