Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Hoi Dames, mijn NOD is de 20e en zaterdag en zondag had ik een positieve ovulatietest dus flink geklust, ik hoop dat het heeft gewerkt :) Hebben de andere dames van 20 mei ook al een positieve ovulatietest gehad? :rolleyes:

2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Tjemmie ik doe niet aan ovulate testen maar voelde wel aan me lichaam dat ik in geen waarschijnlijk dit weekend heb gehad. Ga vanavond nog een keer voor de zekerheid klussen en dan denk ik even 1 dagje pauze

3. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Iedereen druk aan de klus ik denk dat ik dit keer niet met ovulatietesten ga mieren. Zo na de miskraam is het zo de vraag waar ik zit.. we hebben afgesproken gewoon om de dag of 2 dagen. Mn man is daar ook relaxter bij.. wel spannend weer..

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
  5. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik merk dat ik deze ronde lekker ongeduldig ben haha. Ik moet eigenlijk aan mijn scriptie werken maar ik kan mij totaal niet concentreren.

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Haha hier ook zo ongeduldig!!
    Helaas negatief vanmorgen en op gister roze en bruin na heb ik er nu geen last meer van.. pff wat kan een lichaam vervelend zijn..

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #307 nizzie86, 8 mei 2017
    Laatst bewerkt: 8 mei 2017
    @KleinMeisje93 Nee joh, een lichaam is een wonderbaarlijke machine die een mensje kan creëren! :D #omdenken

8. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Het gaat redelijk met me. Alleen wel heel moe. Grrr.. zei ik vanmorgen nog dat ik niet ging ovulatietesten... maarja..wat doe je als je in de kruidvat loopt? Inderdaad, toch meenemen... wat denk je.. knalpositief. Maar wat weet ik dan? Kan dat na een miskraam vals positief zijn? Iemand ervaring? Kan ik zo snel al weer eisprong hebben? Nee toch ? Mn miskraam was 28 april

9. beebj

beebj Niet meer actief

Na een miskraam heb ik geen idee annelisa..

10. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Balen van die moeheid, meis. Ik herken het zo. De enige tip die ik voor je heb is: ga slapen als je moe bent. Je lichaam zal je dankbaar zijn.

Ikzelf vind 10 dagen na de miskraam wel erg snel voor een eisprong, maar je weet het niet. Mijn schoonzus was 14 dagen na de eerste dag van haar miskraam alweer zwanger. (Zwanger als in: ze had toen een eisprong en dat eitje is meteen bevrucht. Nu is zij wel echt een bizar schepsel wat dat betreft. Bij haar was het drie keer binnen de eerste ronde raak. Maar goed. Dat allemaal terzijde.)

11. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Maar kan je ook een positief ovulatietest hebben als gevolg van nog wat hormoon ofzo? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de 3 x dat ik zwanger was, het ook in 1e ronde raak was. maar toen deed ik geen ovulatietest, dus geen idee.. we wachten af. En zou wel veel willen slapen. Mn dreumes alleen niet Maar ik zakte net al btje weg, terwijl zij tekenfilmpje keek

12. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Hoe is het met jullie? Wanneer is jullie nod?

13. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier ook nog even bijlezen!

@KleinMeisje93 rot zeg! Vervelend dat het je zo tegen zit. En idd denk om jezelf hoor!

@Tjemmie ik heb gosteren mijn positieve test gehad! Dus ik denk dat ik ietsjes uitloop, maar ik ga niet voor dag 34testen heb ik besloten (zeg ik nu hahahaha)

@AnneLisa87 wat verwarrend! Ik heb echt geen idee hoe het zit na een miskraam. Voor de zkeerheid vanavond maar, als je er puf voor hebt? Volgens mij kan een ovutest reageren op hcg heb ik hier gelezen, dus dan zou hij idd vals positief zijn...

@Chanbee, herkenbaar, dat had ik vorige cyclus heel erg. Lastig is dat he!

Hier vanavond nog een keer actie en dan het wachtbankje tevoorschijn halen. Ik hoop dat deze ronde minder pittig is omdat we bezig zijn met de afspraken rondom de MMM. Maar misschien komt de onrust met een paar dagen alsnog wel weer.

14. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Little girl, hoe spannend weer. Ik hoop het zo voor je !! We hebben afgelopen nacht gezellig gehad, dus morgen maar weer ofzo. Maar ik ga er maar vanuit dat het vals positief is..

15. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Zijn er mensen die tarwekiemolie en teunisbloemolie slikken? Hoe zat het ook alweer , welke slik je tot ovulatie?

16. beebj

beebj Niet meer actief

Mijn NOD staat op 25 mei Annelisa, maar nog bezig met ovulatie testjes:)

17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Teunisbloemolie slik je tot aan de eisprong, tarwekiemolie daarna. Maar die laatste mag in principe de hele cyclus lang. Deze supplementen kunnen wel je cyclus overhoopgooien, dus als je al een mooie cyclus hebt, dan zou ik er niet mee gaan morren.

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben er na 11 maanden met beide producten gestopt Annelisa, eens zien of het zonder misschien wel raak kan zijn:D Eerste cyclus zonder nu.

Pff, handtekening wijzigen ging ook niet echt lekker. Mag maar 3 regels lang zijn?! :confused:

19. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Toen net een testje gedaan. Echt een super tuurstreepje.. met blote oog is hij toch wel ietsje beter te zien.. ik twijfel wel erg of het wel of niet iets is. Heb nog geen aankomende menstruatie symptomen die ik normaal wel al heb

Bijgevoegde bestanden:

20. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zie niets...

Deel Deze Pagina