Met blote oog zag ik het beter. Maar ik test nog even door. Nog totaal geen aankomende menstruatie klachten. Misschien dat ik gister een innestelingsbloeding gehad heb? Was alleen veel afscheiding met een bruin/ roze kleurtje.. meer ook niet. Dus misschien dat ik pas eind deze week goed ppsitief test als het raak is.
Mijn NOD is 10 mei althans dat denk ik, als hij weer 25 dagen is. Morgen ochtend ga ik weer testen. Heb nog steeds nergens last van behalve toen straks wat kleine steekjes bij mijn baarmoeder. Ben benieuwd hopelijk goed teken.
Helaas toch licht rood beginnen te verliezen op naar de volgende ronde. Vanaf nu ga ik ook stoppen met roken al ga ik dat nog lastig vinden maar goed. Hopelijk gaat me vriend me daarbij steunen.
Wat naar @KleinMeisje93! En stoppen met roken lijkt me een super beslissing, succes! Wachtbankje is hier tevoorschijn, 2 lange weken wachten. Waarin wel de onderzoeken voor de MMM dus genoeg afleiding!
Lief van je ❤️ Het komt allemaal goed. Heb voor ik ging slapen eens aan Meditatie gedaan,, voel me ook echt wat beter erdoor. Denk dat ik dat ieder dag ga doen.
Ja ik hoop dat het me gaat lukken. Zoals ik al in mn ander reactie zei heb ik aan meditatie gedaan voor ik ging slapen, helpt goed om beter te slapen maar ook om me rustig te voelen maar hopelijk gAt het ook helpen om niet meer te roken. Spannend zeg!! Mijn duimen draaien voor je dat je over 2 weken op roze mag.
Wat goed van je, @KleinMeisje93! Misschien helpt dit je: een kennisje van mij raakte maar niet zwanger, ze stopte met roken en drie maanden later was het raak. Moet je zien hoeveel effect dat heeft! Hou vol, meis! En als het moeilijk wordt kun je ons om hulp vragen .
Ja ik ben benieuwd Ik weet dat ik zwanger kan raken, mijn vriend rookt nog wel maar wel gewoon buiten nu.. daar heeft hij geen problemen mee gelukkig.
@KleinMeisje93 Ja, je kunt inderdaad zwanger raken, maar misschien zal het nu wel veel vlotter gaan . Ik hoop het zo voor je!
Hij komt er aaaaaan! Vanavond een 2e testje doen, want vorige cyclus was hij toen ook positief op deze dag. Om 14u eerst de huisarts eens bellen. Ga al een dag of 5 kapot van de hoofdpijn. Niks helpt. Als ik met m'n hoofd stil nog maar van links naar rechts kijk, pff, niet te doen. Probeer het een beetje los te laten kleinmeisje, heb het idee dat je op elk klein dingetje let
Kleinmeisje.. wat vreselijk balen weer. Ik hoop ook echt voor je dat stoppen met roken gaat lukken, is voor alles beter. Yes Beebje.. je weet wat je te doen staat Ik heb hier het gevoel dat het zover is.. normaal voel ik het nl. super goed.. maar nu na miskraam twijfel ik of het nog 'herstel' pijn is ofzoiets
Euhm, Annalisa. Als hij eenmaal positief is (wat hij nu nog niet is), staat mij maar 1 ding te doen en dat is het ziekenhuis bellen Hihi super lief kleinmeisje! Ben benieuwd naar 't testje vanavond. Heb Aleve Intense 550mg gekregen bij de Apotheek, hopelijk verlicht het..