Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik heb dit even gemist sinds de nieuwe opmaak van de site. Alles bijgelezen! Ik ga duimen voor iedereen zodat deze lijst snel roze wordt! Ik zit op het wachtbankje. 18 mei is mijn nod, maar wil 16 mei gaan testen. Heb dan mijn diploma uitreiking! Een positieve test zou een leuk cadeau zijn die dag :D

2. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Sorry Beebje:rolleyes:

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Spannend!! Dat zou inderdaad een supermooi cadeau zijn!

Voor wat ben je afgestudeerd als ik vragen mag? :)

4. KleinMeisje93

Ben nu babyboom aan het kijken op npo.nl
    Vind het erg leuk en ook interessant.

5. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @KleinMeisje93 dus toch nog beetje hoop. Ik deel de mening dat je moet proberen het een beetje los te laten, maar ik snap dat dat heel moeilijk is!
    @beebj, je mag bijna naast ons op hetbwachtbankje komen zitten! Spannend!!! Sterkte met de hoofdpijn!

6. beebj

beebj Niet meer actief

Stap net van onder de douche en hoor gedrup op het laminaat, zóveel vochtverlies heb ik.. Kan bijna niet anders dan een positieve ovu test straks :oops:

Morgen de huisarts bellen voor een afspraak, die Alive werkt 0,0:(

7. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Gauw je bed in beebje

8. KleinMeisje93

Het is ook moeilijk, maar gelukkig helpt meditatie erg goed bij mij om het was losser te laten. Helaas begint het al wat donkerder te worden al is het nog steeds op en af..

9. beebj

beebj Niet meer actief

M'n bed in annelisa? Als het daarmee over zou gaan, zou ik er niet meer uit komen:D Straks eerst nog een tweede ovulatie testje..

10. beebj

beebj Niet meer actief

Kan wel voorspeller worden Precies zoals m'n vorige cyclus! Morgenochtend meteen Brugge bellen.

Bijgevoegde bestanden:

11. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Succes in Brugge!! En voor de hoofdpijn: Ik slik Imigran bij mijn migraine aanvallen, werkzame stof is sumatriptan. Zonder deze tabletten zou ik bij een aanval echt 2 dagen ziek zijn.. En met Imigran is het 1 tablet pakken en een paar uurtjes slapen. En bij een "lichte" versie zelfs gewoon rustig aan doen en door gaan (maar dat geeft niet mijn voorkeur :confused:). Misschien dat je daar naar kan vragen bij je ha?

@KleinMeisje93 Succes met stoppen, het is mij tot nu toe gelukt sinds 1 december. Maaaar.... Ik zou dat nooit gered hebben als mijn man zou roken! Mijn advies: Zorg dat je vriend ook stopt, dat is in het begin mogelijk vele malen vervelender, maar beter voor beide. Dan kunnen jullie namelijk alles weg gooien of geven en is de verleiding niet in huis. Trust me.. Ik heb op een avond (man was werken) het hele huis afgezocht: oude tassen, alle jaszakken, alle laden, enz.. Alles doorgezocht. Als ik iets van sigaretten gevonden had, tja, geen idee wat dan was gebeurt :eek: Maar ik las in een ander topic dat hij weer binnen rookte en zelfs rook je gezicht in blies. Niet heel erg handig als iemand wil stoppen!! :mad: Hoop dat hij je meer gaat steunen en dit soort ongein niet meer uithaalt bij je.

12. beebj

beebj Niet meer actief

Dankje luuna! Ga het zeker in gedachten houden.

13. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik ben afgestudeerd als docent omgangskunde:) mag nu dus les geven op mbo en middelbare scholen in sociale vakken.

14. beebj

beebj Niet meer actief

Vanochtend dus Brugge gebeld en wacht nu tot ze terug belt. Ze gaat overleggen met de dokter. Ondertussen moest ik bloed afname laten doen in Knokke, dus net gedaan, over een uur bellen voor de uitslag.

15. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Spannend beebj!
    Als je eens tijd hebt, zou je dan eens willen vertellen hoe zo'n cyclus in de IUI gaat en hoe je dat ervaart? Ben heel benieuwd namelijk :)

16. beebj

beebj Niet meer actief

Tuurlijk wil ik dat doen littlegirl!

17. beebj

beebj Niet meer actief

Ook fijn om te weten; als ik gisteravond geen extra testje had gedaan, had ik m'n piek niet gemist. Hij is nog steeds positief.

Bijgevoegde bestanden:

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zit volledig in tranen.. Heb Brugge gebeld met m'n bloed uitslag van Knokke en volgens hun is m'n eisprong al geweest en ze willen geen inseminatie doen.. Moet nu wachten op m'n menstruatie 25 mei.. Ben echt even in paniek

Moet naar Brugge bellen zodra ik ongesteld ben en dan mag m'n eigen gyn me wel opvolgen zoals hij al deed. Maar Brugge wilt alle uitslagen van echo's en bloed elke keer hebben, zodat hun exact gaan zeggen wanneer we wat moeten doen. Heb aangedrongen tóch inseminatie te proberen nu, maar heeft geen enkele zin zei ze.

M'n gyn is er pas vanaf 15u, wil hem toch nog even bellen..

Zet mij maar alvast op rood.. Ben even helemaal mezelf kwijt. Kan alleen maar huilen..

19. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @beebj Huh? Waarom hebben ze je dan niet beter in de gaten gehouden door middel van echo's? Wat een shitzooi, zeg. Als ik jou was zou ik het de komende dagen toch maar op eigen houtje gezellig gaan maken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Sterkte meis.

20. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    dubbel

Deel Deze Pagina