Echo's zijn netjes uitgevoerd zoals moest. Normaal komt je eisprong ergens na 24 tot 48u na positieve test, bij mij blijkbaar binnen 13u... Ik ben het echt eventjes helemaal kwijt nu... Laatste keer vrijen was zondag op maandag nacht, dus dat zal ook geen zoden aan de dijk zetten. Wouden gisteravond, maar zijn in slaap gevallen Vanavond toch maar proberen! Wil het idd niet verloren laten gaan, alhoewel het dat eigenlijk al is.
@beebj wat verschrikkelijk zeg geef de moed niet op, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Menstruatie zet nog steeds niet door, heb nu last van oud bruin bloed.. moet ik dat tellen als eerste dag?
Nee kleinmeisje. Cyclus dag 1 is pas bij het eerste beetje rood dat je ziet. Heb net m'n eigen gyn gesproken en dat Brugge zegt dat insemineren totaal geen zin meer heeft, is hij het niet mee eens. Hij gaat hun bellen, moet hem over een half uur terug bellen. Wel moeten we sowieso thuis aan de slag gaan, zo snel mogelijk.
M'n eigen gyn heeft flink gepraat met Brugge & tegen hem zeiden ze dat de dokter mij vanmiddag wou insemineren, maar ik weet van niks.. Gyn is echt kwaad op Brugge dat ze me (weer) op deze manier behandelen en hij wilt dat ik naar Gent overstap. Exact hetzelfde traject, maar menselijker zegt hij. Een stuk vriendelijker. Moet Brugge bellen om te zeggen dat ze m'n volledige dossier naar Gent moeten doorsturen, dan zullen ze wel al een toontje lager zingen zegt de gyn. En dan moet ik ook Gent bellen om hun alvast te verwittigen. Gyn is dus best pissig op Brugge Hij zei ook tegen hun, hoe gaan we dat dan de volgende cyclus doen? Dan hebben we weer ditzelfde probleem? Hadden ze geen antwoord op.. Stelletje prutsers daar in Brugge! We moeten zeker wel zelf gaan vrijen, want het is niet onmogelijk op de natuurlijke manier. Je weet nooit... Moest het me zeker niet aantrekken zei m'n gyn, want ik heb niets fouts gedaan. Zo'n lieve man altijd!
@beebj jemig ik weet even niet wat te zeggen... Wat rot, wat naar hoe dat gaat zeg... is dit je eerste IUI? Pfff, neem aan dat nu ze dit weten ze de volgende keer een stuk alerter zijn dan... fijn dat ej eigen gyn actie gaat ondernemen. Maar geen inseminatie meer deze ronde dus, aangezien jullie zelf aan de slag moeten?
Dit zou m'n tweede IUI poging geweest zijn, die nu inderdaad verloren is gegaan. Gaan idd zelf aan de slag, vandaag nog, op hoop van zegen. En de overstap naar het UZ Gent maken.
Heb mezelf op het wachtbankje gezet, NOD had ik goed gegokt op 25 mei. Ookal gaat de tweede IUI niet door door dat achterlijke ziekenhuis, hopen op een wonder door het vrijen NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 10 mei (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na missed abortion) 15 mei (1) nizzie 86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na miskraam) MMM 18 mei (2) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 19 mei (1) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 mei (2) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Mama-van! - 37 jaar - 2e kindje - ronde 8 Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 25 mei (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - ronde? Totaal: 9 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Maar had je vorige keer dan wel normale tijd tussen je eisprong en je positieve test @beebj ? Snap niet hoe zoiets kan gebeuren zeg, pfff... Edit: je hebt alle andere kleurtjes weggehaald beebj
Heb mezelf op het wachtbankje gezet, NOD had ik goed gegokt op 25 mei. Ookal gaat de tweede IUI niet door door dat achterlijke ziekenhuis, hopen op een wonder door het vrijen NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 10 mei (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na missed abortion) 15 mei (1) nizzie 86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na miskraam) MMM 18 mei (2) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 19 mei (1) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 mei (2) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Mama-van! - 37 jaar - 2e kindje - ronde 8 Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 25 mei (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - ronde? Totaal: 9 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Jaa littlegirl, dit was de laatst recente lijst die ik kon vinden Brugge en gyn gaan mijn dossier naar mij thuis opsturen, zodat ik dat mee kan nemen naar de 1e afspraak in Gent. Zorgverzekering heb ik inmiddels ook geregeld. De 1e afspraak in Gent is alleen een gesprek, ook omdat ik nog nooit in Gent ben geweest. Wat een schat van een man heb ik toch. Hij zou pas om 21u thuis zijn, maar heeft z'n agenda zo aangepast dat hij om 18:30u al thuis is. Zodat we zo snel mogelijk van elkaar kunnen genieten Ookal is de kans miniem, het is niet onmogelijk. Je weet maar nooit... Dochterlief is bij m'n moeder tot 19:30u, dus dat komt mooi uit Ze vroeg namelijk of ik tijd voor mezelf nodig had zodra ze wakker was vanmiddag, want dan wou zij wel om dr komen. Die kans heb ik even met beide handen aangegrepen...
Wat een prutsers daar @beebj .. Gelukkig is je gyn erachter aan gegaan, hopelijk is het alsnog raak X Ik neem toch even een pauze van dit forum, gewoon omdat het me anders teveel word als ik er zoveel mee bezig ben. wil ook stoppen met temperaturen maar weet niet of ik dat wel kan aangezien ik het prettig vind om te weten of ik een eisprong gehad heb. Ik hoop heel erg dat jullie snel op roze mogen ❤️ Mijn duimen draaien.
@beebj ik duim nu echt extra voor jou! Wat een toffe stunt zou dat zijn als het nu vanzelf gaat! Hopelijk straks betere hulp in Gent. Dat vond ik wel fijn aan onze huisarts, ik kon kiezen uit 2 zkh in Nijmegen. Onze HA gaf meteen advies het kleine zkh te kiezen. Voor IVF moeten we alsnog naar het radboudzkh, dt wisten we meteen maar hij zei idd dat het CWZ veel menselijker en kleiner is dus dat hebben we gedaan. Was erg blij met die tips van hem. Jou gyn werkt dus samen met een groter zkh begrijp ik? Is dat normaal in Belgie? @KleinMeisje93 heel veel succes! Lijkt me fijn, een adempauze voor jou. Heel veel succes, hopelijk kom je snel zwanger terug!
Dankje wel. Ja is ook wel even fijn. Ik zal af en toe nog een kijkje nemen hoe het met jullie gaat maar veel zal ik er niet meer op zitten
@beebj wat erg zeg. Zo precies bezig, en dan is het niet goed genoeg. Heel veel sterkte. @KleinMeisje93 ga je lekker even op andere dingen richten. Die zou eigenlijk geen stress mogen opleveren. Succes met het stoppen roken en probeer een beetje te genieten, en afleiding te zoeken
Nee hoor littlegirl, zo zag de laatste lijst er uit M'n gyn zit in Knokke en werkt samen met Brugge en Gent. De keus was voor Brugge gegaan, omdat dat het dichtstebij is (46min), maar ook omdat het gewoon een heel goed ziekenhuis is. Gent is een Universitair en dus groter ziekenhuis. 58min rijden, maar heb het er zeker voor over!! In Knokke zelf doen ze geen IUI (meer), das maar een regionaal klein ziekenhuis zeg maar & maar 29min rijden. Bij de eerste IUI poging was het ook al vreemd, maar dat had ik ze nu bij de tweede IUI poging juist nog eens vertelt. Toen had ik (precies zoals nu) op dag 18 savonds een positieve ovu test. Alleen was ik toen stom toevallig die middag voor bloed afname geweest en zagen ze m'n waarden en moest ik de volgende ochtend direct voor inseminatie. Dus toen ik vanochtend belde om door te geven dat m'n test positief was, dat nogmaals uitgelegd en moest ik dus voor bloed afname (10:30u). Maar toen bleek het dus al te laat te zijn.. Ik vraag me dus af of we bij poging 1 ook niet te laat zijn geweest.. Bij het intake gesprek hadden ze toen gezegd dat ik moest bellen bij een positieve test, want dan zou ik de 2e dag nadien moeten komen voor inseminatie. Hier klopt dus niks van! Blijkbaar heb ik een erg snelle eisprong. Normaal als zo'n test positief is, is je eisprong er tussen de 24 en 48u nadien. Bij mij dus bínnen 13u M'n eigen gyn wou tóch insemineren vanmiddag, je weet immers maar nooit, maar de dokter die dat doet verdomde het echt omdat het een verloren poging zou zijn. Nóuen. Ik krijg alles vergoed door CZ! Mede hierdoor stappen we nu over naar Gent. Anders zitten we de volgende cyclus wéér met dit probleem. Ben erg benieuwd hoe Gent het aan wilt gaan pakken. Wacht nu op de eerste afspraak, intake gesprek. Hebben zondagnacht gevreeen en nu net, wie weet gebeurd er een wonder
Te bizar voor woorden Beebje.. wat een begeleiding. ik hoop voor jou op een mooi wonder, of van zondag of van nu ... vorige maand was ik ook zwanger van klussen van 3 dagen voor eisprong. Ik hoop jij ook