Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik ga dinsdag testen, is 2 dagen voor mijn nod, 12 dpo.. Ben heel benieuwd!

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier ook nog even bijlezen!

@beebj bij jou dus ook geen verdere bloedonderzoeken geweest. Ik ga donderdag eens vragen waarom ze dat niet doen! Ik ben zo beneiuwd of je geluk hebt deze ronde!
    @nizzie86 hier ook nog een knuffel voor jou. Verdorie, ik wil een streepje voor iedereen!
    @kuonah alvast succes!

3. beebj

beebj Niet meer actief

Ze hebben bij ons wel de bloedgroep getest & getest op dingen zoals hiv enz. De standaard ziekten die moeten worden uitgesloten voor je aan de IUI begint.

4. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Hier ook nog steeds witte testen, vandaag 14 dpo (handig rekenen, 1 mei was 1 dpo :p) We zien wel.. Komende dagen wacht ik af, anders woensdag ofzo nog maar eens testen.
    Had stiekem gehoopt mijn mommy-2-be dag te vieren vandaag, maar helaas ;)

@beebj, wat een gedoe allemaal! Hopelijk kun je toch snel terecht in Gent. Mijn duimen draaien voor je!

5. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik krijg testdrang van jullie en mijn nieuwe NODclub (waar veel van jullie natuurlijk weer gewoon bijzitten :D). Vorige maand heb ik vandaag getest. Voel de drang niet zo heftig als toen. Heb ook niks in huis, maar goed ook. Voel ook niks (maar missvhien heeft de absurde spierpijn wel de voorgrond :oops:)

6. beebj

beebj Niet meer actief

Godzijdank slaat de diclofenac aan:D Nog wel wat hoofdpijn, maar het is goed te doen. Alleen dat m'n nek zo vast zit, wist ik niet. Totdat de huisarts er donderdag zo op duwde. Sindsdien heb ik pijn:eek: Niet te zuinig ook. Trekt door naar m'n schouders en rug. Maar even aanzien wat dat gaat doen.. & anders terug huisarts. Denk van alle stress en spanningen..

7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Littlegirl1989 bij mij begint het ook te kriebelen. Maar wacht zo ie zo nog een week. Zondag 21 mei mijn NOD. Anders maandag pas een test in huis halen.

@beebj fijn dat de medicijnen aanslaan. Wel vervelend van die vast schouders. Misschien een massage regelen, kan veel helpen.
    En anders inderdaad naar de Ha. Misschien stuurt hij je door naar fysio

8. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj fijn dat de medicatie werkt. Anders de boel los laten maken bij een fysio?
    @miniVosje hahaha, ik doe met je mee, onze NOD is gelijk. Ik wil deze ronde gewoon mijn menstruatie afwachten heb ik gezegd, dus zolang het lukt houd ik me daaraan ;)

9. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
  10. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Motiveren niet te testen hahahaha. Ik moet van mezelf iig afwachten wat er donderdag gezegd wordt. Daarna zal mijn man me wel weerhouden om nog een test te gaan halen dus dar wordt dan vrijdag halen en dus op z'n vroegst zaterdag testen. En ik hoop eigenlijk dat ik dan wel zo realistisch kan zijn om die ene dag ook nog te wachten. Maar meestal begint bij mij 2dgn van tevoren al bruine afscheiding dus neem aan dat ik vrijdag of zaterdag wel weet hoe de pet erbij staat.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Manlief heeft al 2x gemasseerd en helpt idd wel, maar tis maar voor zo'n korte duur. Even aanzien..

12. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat is het hier stil geworden.

@beebj gaat het al wat beter en al wat van de gynaecoloog gehoord?

Gisteren avond even een zware emotionele avond gehad. Merk vandaag dat ik daarom nog erg moe ben. En de zenuwen beginnen te komen nu me NOD dichter bij komt

13. beebj

beebj Niet meer actief

Hoofdpijn is niet weg, maar wel dragelijk. Is goed te doen, dus de diclofenac slaat goed aan gelukkig. Nek/rug pijn hetzelfde verhaal. Moet het accepteren, helaas..

Nog niets van m'n gyn gehoord. Drukdruk zei hij toen ik donderdagmiddag belde, maar hij ging Gent mailen. Toen ik Gent mailde om de afspraak aan te vragen, kreeg ik een automatisch antwoord dat ze binnen 2 werkdagen terug reageren. Stel hij heeft donderdag meteen gemaild, dan is vrijdag werkdag 1 en vandaag werkdag 2. Dus als ik morgen nog niets heb gehoord, ga ik zelf even bellen. Moest het afwachten van hem, mja, afwachten hoelang... :oops:

Het is ook zwaar allemaal hè minivosje:(

14. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Knuffel voor jullie beide @beebj en @miniVosje ! Rotmomenten mogen er ook gewoon zijn!

15. beebj

beebj Niet meer actief

Heb de gyn net gebeld, maar hij heeft nog geen reactie terug van Gent op z'n email van donderdag. Deze namiddag gaat hij er nog eens achteraan.

Wel heeft hij m'n dossier naar mij opgestuurd per post, zodat ik dat mee kan nemen naar Gent.

16. beebj

beebj Niet meer actief

Kreeg vanochtend een email van Gent dat m'n intake afspraak is verplaatst van oktober naar 27juli.

Dus ipv te gaan wachten tot 27juli, gaan we de komende twee pogingen alsnog in Brugge doen.

Brugge vindt monitoring bij m'n eigen gyn prima, maar dan moet er exact gebeuren wat Brugge zegt. Voel me echt een nummertje bij hun, maar dat neem ik voor lief...

Bij elke echo die de gyn doet, moet er ook bloed afgenomen worden. Hierdoor kunnen ze m'n progesteron netjes in de gaten houden en kunnen ze m'n eisprong niet missen.

Dus elke afspraak bij m'n gyn, die resultaten moeten doorgegeven worden aan Brugge. En hun gaan dan aangeven wanneer ik weer naar m'n gyn moet. Tot het moment dat ze zeggen van kom maar door naar Brugge voor de inseminatie.

Ik ben er wel blij mee, toch 3 maanden eerder naar Gent & deze twee pogingen niet verloren laten gaan.

De communicatie vanuit Brugge is gewoon kut. Blijkbaar moet er behalve een echo ook elke keer bloedafname gebeuren, omdat je daaruit de eisprong kan aflezen. Als je die netjes kan volgen door al die bloedafnames, kun je hem niet missen. Maar als Brugge dat dan eens duidelijk had gezegd....:mad:

Luuna, Chanbee en nizzie86 vinden dit leuk.
  17. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj waardeloos, gelukkig heb je hier in NL een fijne gyn om jullie te helpen. Hopelijk kunnen jullie zo de eisprong niet mislopen!

18. beebj

beebj Niet meer actief

Neeeeee littlegirl, we doen alles in België, dus ook m'n eigen gyn:oops: Geeft niets hoor;)

19. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik snap er echt niks meer van haha. Ik dacht dus dat je een gyn in NL had en de rest in belgie :D sorry, haha. Je hebt het volgens mij al 100x voor me uitgelegd. Komt denk ik omdat ik gewoon 1 gyn heb die alles regelt met een vpk op dezelfde afdeling.

Edit: ik zie nu dat je idd zei dat je een gyn uit knokke had. Had me gewoon niet gerealiseerd dat dat belgie is en niet NL. Haha sorry sorry

20. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @beebj fijn dat de afspraak naar voren is verschoven en je de komende pogingen nog gewoon kunt benutten.
    Nu hopen dat met het bloedprikken het beter gaat (zoals brugge het wil)

Hier begin ik oud bloed te verliezen. Dus de hele dag al chagrijnig. Als het door zet volgende week naar de Ha. Maar vind dat zo eng...

Deel Deze Pagina