Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Wij doen alles in Belgie @Littlegirl1989 . Gyn zit in Knokke, maar daar doen ze geen IUI (meer). Vandaar dat ik voor de inseminatie ansich naar Brugge moet. En omdat we over Brugge niet tevreden zijn, gaan we vanaf eind juli naar Gent.

En ja, dan kan ik wel overstappen naar een gyn in Brugge (en vanaf eind juli in Gent), maar das een uur rijden. En aangezien we buitenom de inseminatie nog een keer of 2/3 per cyclus naar de gyn moeten, is het handiger om bij de gyn in Knokke te blijven die "maar" een half uur rijden is. Ze werken overigens toch tesamen.

Haha geeft niets hoor meid. Zijn inmiddels ook alweer 5 ziekenhuizen verder:rolleyes:

Wat vind je eng wat betreft de huisarts @miniVosje ?

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Het begint me nu te dagen @beebj . Lastig hoor, maar kan me voorstellen dat je dan je gyn die je normaal behandelt iig in de buurt wil hebben. Lijkt me ook wel lastig met het zaad, rijden jullie dan samen voor een hele dag naar brugge/straks gent? Of ieder op en neer?

Pff, is het al zondag? Of eerst donderdag? 1...2..3..4 komt er nog wat van. 5...6...7....8.... we wachten al zo lang :rolleyes:

3. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @beebj ik heb nooit naar de dotker of ziekenhuis gehoeven, dus boven gewoon niet gewend om aan een vreemde me lichaam problemen voor te leggen.

En ik denk ook het antwoord. Waarom zijn we nog niet zwanger. Ligt het aan mij, aan me vriend....

4. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Als het je helpt, dat gaat de huisarts je niet geven. Daarvoor moet je echt een doorverwijzing hebben. En verder, dikke knuffel. Je moet daar echt doorheen voor hulp.

5. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Oh dames, ik had zo gehoopt dat er al een heel aantal extra op roze zouden zijn nu!!
    Ik schuif in ieder geval door naar de volgende ronde.. 3x is scheepsrecht? We gaan het zien!

@beebj gelukkig mag je naar Gent binnenkort, maar hopelijk is het dan al niet meer nodig ;)

6. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt @Littlegirl1989 . Wij rijden samen naar Brugge/Gent. Hij produceert daar z'n potje en wachten dan daar een 2u tot ik aan de beurt ben voor het inbrengen. Zijn er idd wel een 4/5u mee van huis...

Oh het stelt echt niets voor hoor @miniVosje , komt goed xxx

Ben ik dan echt de enige zonder testdrang?:p 7dpo nu

7. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Lijkt me heerlijk @beebj als je dat niet hebt. Heb geen verwachting zwanger te zijn maar testdrang joh, niet normaal :rolleyes:

8. beebj

beebj Niet meer actief

Dit is ook pas de 1e ronde dat ik geen testdrang heb hoor. Misschien door de inseminatie die niet doorging en dat ik geen vertrouwen heb dat het door onszelf raak zal zijn. Vind het eigenlijk wel een heel fijn gevoel!

9. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Even een update, hier nog steeds witte testen, maar ook geen ongesteldheid te bekennen en voel ook niks als ik kijk naar de vorige menstruaties. Mijn nod is morgen, dus ben nog steeds heel benieuwd of er iets gaat gebeuren! Nu 12 dpo..

Gister had ik mijn diploma uitreiking, weer een hoofdstuk wat ik kan afsluiten! Gister ook het leuke nieuws gekregen dat ik extra uren heb gekregen op werk. Stelt gerust voor als ik ooit met verlof ga :) voelt toch lekker dat je dan alsnog een normaal inkomen hebt!

10. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @kuonah ik duim voor je dat de test tpch nog een streepje gaat krijgen. Gefeliciteerd net het afronden van je opleiding. En je extra uren.

Ik ben bet naar de dokter geweest en heb een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Ga straks bellen voor een afspraak

nizzie86 en kuonah vinden dit leuk.
  11. beebj

beebj Niet meer actief

En viel het mee bij de huisarts @miniVosje ? Fijn dat je in ieder geval een doorverwijzing hebt gehad, ik ben benieuwd!

12. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Helaas, toch ongesteld geworden :(

13. beebj

beebj Niet meer actief

14. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @beebj het viel mee. Alleen some dingen als heb je dit al geprobeerd. (Blijven liggen met een kussentje, slil je foliumzuur)

Heb de gynaecoloog gebeld maar die kan helaas niet helpen. Ze nemen geen nieuwe klanten aan tot de herst. Dat vind ik wel lang duren. Dus morgen nog een keer terug naar de dokter. Want er zijn er meer waar ik terecht zou kunnen moet alleen een papiertje krijgen

15. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ahh Anouk wat vreselijk balen !!! Minivosje... tot de herfst ????

16. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @kuonah :(:(:(

@miniVosje, wat lang!! Jeetje, hopelijk eentje waar je wel snel terecht kan dan!

17. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa bij welke gyn maakt eigenlijk niet uit hè @miniVosje , als je net begint. Zolang je maar bij dezelf blijft, want das wel prettig natuurlijk. Hier bel je het ziekenhuis voor een afspraak en er zitten er drie. Dus de eerste beste doe je gewoon:p Alhoewel ik wel specifiek naar eentje had gevraagd, omdat ie die toen ook bij dochterlief had.

18. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ben terug naar de diet fewest een heb nog 2 numbers gekregen. 1 al gebeld die kann in juli. Bel vanmiddag nog even de 3de hoop dat ik zo snel mogelijk terecht kan...

19. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Zo 3de gyn. Had een beter termijn. 30mei. Ben benieuwd

20. beebj

beebj Niet meer actief

#480 beebj, 18 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2017
    1,5 week is te overzien hè @miniVosje . Stomme wachtlijsten!

Hier weeral 9dpo, gaat best vlot deze keer gelukkig!

Deel Deze Pagina