Ik heb totaal géén testdrang, ook omdat de kans deze kans minimaal is. Maar wat een rust vind ik daarin, heer-lijk! Hopelijk kan ik dit de volgende ronde ook aanhouden. Normaal voel ik ook echt honderdduizend dingen en denk ik vaak, já, dit is hem. Nu voel ik echt 0,0. Echt heulemaal niks. (op m'n nek/rug/hoofdpijn na dan).
@beebj opzich toch fijn dat je even rust hebt. Al is een minimale kans nog steeds een kans. Hoop dat je de volgende ronde ook zo rustig kan zijn. Hoop wel dat je nek klachten snel over gaan. Dat kan erg vervelend zijn. Hier was ik verrast met een 25dagen cyclus, dus testdrang ook niet gehad
Ben toch naar de huisarts geweest voor m'n rug. Loop er nu al een week mee. Hij heeft gevoelt en idd een spier die vast zit onder m'n linker schouderblad. Fysio, maandag 15u kan ik al terecht. Ben nog nooit in m'n leven bij een fysio geweest, haha! En die diclofenac tegen m'n hoofdpijn mag ik 2 weken gebruiken, het minimale wat ik nodig heb. Is het daarna nog nodig, terug huisarts.
@beebj fijm dat je naar de fysio kan. Waneer jij het los probeert te masseren zal het niet fijn zijn. Maar meestal daarna voel je je een stuk beterder. Hopen dat dan ook je hoofdpijn ophoud (kan met elkaar temaken hebben)
Kan idd met elkaar te maken hebben minivosje, ik ga duimen! Maar 't behoort ook als bijwerking van de Tamoxifen.. maar ik hoop dat het er misschien íets door verlicht. Had vanmiddag zoiets raars zomaar 1x wat bruinverlies. Zit pas op 10dpo, dus een beginnende menstruatie kan het zeker niet zijn. En het was ook maar 1x Nog nooit gehad!
Zou het bij mij echt een innesteling geweest zijn gisteren ja? Wanneer zou ik dan misschien positief kunnen testen? Heb dat bij dochterlief niet gehad..
@beebj hoelang is je lf normaal. Sommige testen al bij 10dpo. Ik zou proberen te wachten tot wanneer je je nod verwacht. Spannend ik hoop het zo voor je
Normaal als ik een positieve ovu test heb (9 mei), wordt ik exact 16 dagen later ongesteld (25mei). Als 't raak is, word ik echt niet goed oh Zo precies in een mislukte IUI ronde
Ik dacht dat @KleinMeisje93 even rust had genomen maar zie haar idd op andere plaatsen wel reageren! @beebj dat zou zo'n mooi wondertje zijn, ik gun het je onwijs! Wanneer ga je testen? Hoe is het met de rest vd meiden? Ik ben jullie nu grotendeels kwijt in de NODclubjes stomme langere cyclus
Dat is een goeie @Littlegirl1989 , heb geen idee hoelang na innesteling je positief zou kunnen testen.
Kleinmeisje is inderdaad in een ander topic waar ik ook ben wel actief. Al is dat volgens mij 2 dagen geleden voor het laatst. @beebj normaal 14dpo is een goede positief maar omdat jouw gemiddelde langer is.. ik zou zeggen 14dpo testen... des noods met een vroeg rest. Die zijn wat gevoeliger...
@Littlegirl1989 in mei zaten we nog samen. Maar ik was vroeg deze maand (25 dagen) dus volgende maand zal ik je denk ik missen. Ik leef met je mee, hoop zo dat het spul van je man nog een betere kwaliteit krijgt. Wat ga je anders doen IUI?
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 15 mei (1) nizzie 86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na miskraam) MMM 18 mei (1) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 19 mei (1) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 mei (3) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Mama-van! - 38 jaar - 2e kindje - ronde 8 Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 25 mei (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM 4 juni (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juni (1) Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 17 juni (1) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - ronde? Totaal: 12 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld(1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ben meer een lezer dan een schrijver haha, maar hier alles goed! Wachten weer rustig af tot de menstruatie voorbij is en dan weer opzoek naar het ei.. Vol goede moed de volgende ronde in