Ik had gisteren een ovulatie bloeding dus misschien dat me cyclus wat korter wordt weer. We wachten het af.
@miniVosje dat zou wel heel fijn zijn! Meer kansen om te proberen dan! Hier fijne verjaardag gevierd, zo nog even boodschappen doen en dan begint het gewone leven morgen weer helaas...
Hier is de bloeding alweer gestopt. Was denk ik toch een menstruatie en zit nu dan op dag 5 of 6 alweer. Deze cyclus duurdr 30 dagen . Ben zo blij met hoe mn cyclussen tot nu toe gaan: 68-38 en dan nu 30.
Daar zit idd flinke verbetering in @Sarahhhh , fijn zeg! Tweede keer fysio gisteren ging vele malen beter dan de eerste keer. Wou dat ie nooit ophield Heb daar een half uur zonder hoofdpijn gelegen. Wat een verademing! Volgens hem trekken die spieren achterin m'n nek zo erg, dat ik daar echt hoofdpijn van krijg. Aangezien ik zoveel last heb, donderdagmiddag weer terug. Dus heb er wel vertrouwen in dat fysio gaat helpen.
Wat fijn dat je even hoofdpijn-vrij bent @beebj! Hopelojk blijft de hoofdpijn iedere keer langer weg naar mate de spieren meer ontspannen.
@beebj fijn dat de fysio werkt. En dat je dus waarschijnlijk een oorzaak van de hoofdpijn kent. Ik ben vandaag naar de gyn. Voor de eerste keer geweest. Kreeg standaard vragen en daarna een inwendig onderzoek (echo?) Alles zag er goed uit. Nu moet me vriend naar de neuroloog voor controle zijn sperm. En ik moet bellen als ik weer ongesteld ben voor bloed prikken. En dan weer rond de 20ste cyclus dag. Kijken hoe het gaat met de hormonen (of zover ik het begreep. Duitse doktertermen ben ik niet goed mee)
Inwendig onderzoek of echo is een groot verschil hoor @miniVosje . Bracht hij iets bij je naar binnen? Vind het gek dat je niet weet welke van de twee het was eigenlijk, hihi. Echo kijk ik altijd mee. In ieder geval fijn dat alles er goed uitziet bij jou! Ben benieuwd naar je man z'n resultaten.
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 20 mei (2) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Mama-van-Marlinda - 38 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 mei (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM 4 juni (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 13 juni (2) nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 (4e na miskraam) MMM Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 juni (2) Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 10 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 17 juni (1) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 juni (1) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 Totaal: 11 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Heb mezelf op paars gezet hier, dus het wachten is begonnen!! En ik wacht echt tot 13 juni heb ik tegen mezelf gezegd. Benieuwd of ik dat ook vol ga houden. Hoe gaat het met de andere? @Tjemmie en @mama-van-marlinda , weten jullie al meer? 20 mei is al een tijdje geleden...
Een slik momentje.. Ben m'n hele collectie zomer-zwangerschap kleding aan opvouwen voor schoonzus die er vanavond om komt.. Aankomende vrijdag zit ze weeral aan 20 weken, haar eerste. En natuurlijk fietst zij er zo doorheen Ze heeft nog nergens last van gehad, echt 0,0. Voelt ook nog helemaal niets. Werkt 6 dagen per week dagen van 12uur lang. Ik gun het haar hoor, echt. Maar ggrrr Laten we het er op houden dat ik het er gewoon heel moeilijk mee heb.. Zeker als je weet dat ze op 29 jarige leeftijd nog bij haar ouders woont, nog geen half jaar samen is met dr vriend en stopt met dr eigen horeca onderneming. Nu over tot de orde van de dag
Mezelf opnieuw op de lijst geplaatst voor 27 juni! Man, wat klinkt dat nog ver weg... NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 20 mei (2) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Mama-van-Marlinda - 38 jaar - 2e kindje - ronde 8 4 juni (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 13 juni (2) nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 (4e na miskraam) MMM Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 juni (2) Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 10 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 17 juni (1) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 juni (1) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 27 juni (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM / IUI 2.0 Totaal: 11 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 20 mei (2) Mama-van-Marlinda - 38 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 mei (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM 4 juni (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 13 juni (2) nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 (4e na miskraam) MMM Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 juni (2) Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 10 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 17 juni (1) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 19 juni (1) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 24 juni (1) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 Totaal: 11 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Sorry ik was helemaal vergeten om mezelf te veranderen in deze lijst! Helaas ben ik ongesteld geworden mijn nieuwe NOD is nu 19 juni... ronde 6 en 6 is mijn geluk cijfer
Zag dat tjemmie en beebj elkaar net mis hadden gelopen op de lijst vandaar even aangepast. @beebj het was voor mij de eerste keer bij een gynaecoloog. Dus kende het verschil niet. Er werd een staaf naar binnen gebracht. Op de tv verder op zag ik wel echo beelden dus dan denk ik een echo.
Dat klinkt inderdaad als de inwendige echo @miniVosje en fijn dat alles er goed uit zag. Waarom moet je man naar de neuroloog voor spermaonderzoek? @beebj knuff, lijkt me inderdaad behoorlijk confronterend. Dubbel dan he... Ik merk dat ik een beetje weg ben hier. Ben er niet zo mee bezig allemaal. Heb er ook weinif vertrouwen in dat het zo gaat lukken, dus moeilijk om de motivatie te vinden. Zit ook pas op dag 11, ga vanaf dag 14 of 15 weer beginnen met testen. Misschien komt dan de motivatie nog en misschien ook niet. We zullen zien.
@Littlegirl1989 blijkbaar is een sperm onderzoek nirt iets wat de gyn. Hier doet. Ze noemen het hier ook vrouwenarts in plaats van gynaecoloog. Hoop dat je nog de motivatie kan vinden. Sterkte