@KleinMeisje93 Daarom was het op alle fronten slimmer geweest om gewoon van tevoren te stoppen, maar goed, daarvoor is het nu te laat . Je bent er in elk geval mee bezig, dat vind ik al heel knap!
@KleinMeisje93 hoop dat het je nog lukt om binnen een paar maanden compleet te stoppen (dat geld kan je ook goed gebruiken voor die kleine)
En hoe was jullie pinksterweekend meiden? Hier 3 dagen gewerkt en ook de voortuin gedaan Ooooh ben zooooo nerveus gewoon voor morgen, dan hebben we eindelijk ons gesprek
Heerlijk weekend in de ardennen gehad! Was wel pittig, we (mijn man en ik) waren daar om te ehbo-en, vooral blaren prikken bij wandelaars. @mama-van-marlinda succes morgen! Hou ons op de hoogte
@mama-van-marlinda heel veel succes morgen! Ik heb op zondag na het hele weekend gewerkt. Verder bezig geweest met de tuin en de puntjes op de i gezet voor mijn scriptie. Die moet ik vandaag inleveren
Goed pinksterweekend gehad hoor @mama-van-marlinda Hebben een nieuwe bbq gekocht, dus vrijdag en zaterdag gelijk uit kunnen testen. Zondag bij vrienden geweest. En gisteren een lounge set gemaakt van pallets, zó blij mee voor in de tuin!
Bijreageren op tekefoon is lastig maar @mama-van-marlinda ik wil je toch even superveel succes wensen!!!
@mama-van-marlinda succes morgen. @Chanbee fijn dat je scriptie af is. Ik heb het hele weekend gewerkt. Morgen een vrije dag. Ook een afspraak bij de uroloog gemaakt. 3 juli kan hij terecht. Verder niet veel bijzonders volgende week weer NOD week voor mij. We zullen zien
Fysio helpt echt super goed. Hoofdpijn is zo goed als weg, alleen m'n nek nog. Vanmiddag weer geweest en gaan nu naar 1x per week (ipv 2x per week).
Fijn @beebj! Ik heb aanstaande donderdag mijn eerste afspraak bij de chiropractor in verband met aanhoudende nek-, rug- en schouderklachten. Ben heel benieuwd!
Dag 14. Vanmiddag eerste controle achter de rug; echo en bloedafname. Vond het wel spannend, 3 dagen later dan ik gewend was. Heb 1 mooie zitten van 17mm, gyn schat dat het voor vrijdag zal zijn. Echo deed zelfs een beetje pijn, dus tis wel een serieuze dat er zit. Om 17u belde Brugge mij, want hun zijn klaar met werken voor vandaag. Echo uitslag hebben ze binnen. Bloed deels; nog niet volledig. Morgenochtend níet met ochtendurine, maar m'n tweede urine; daarmee een ovulatietest doen. Die uitslag doorbellen naar Brugge. En dan hebben ze ook m'n volledige bloeduitslag tegen die tijd.
Jaaaaaaa we gaan als mijn ongesteldheid volgende week komt meteen starten met onze eerste IUI, met gonal F 75 eenheden en ovitrelle ben zo blij meiden.....