Helaas.. Ook hier rood, dus heb me verplaatst. NOD klopt niet helemaal denk ik, maar dit vond ik gezelliger Deze ronde geen testen en geen temperatuur. We gaan het zien..
@beebj spannend traject! Heel veel succes! En hopelijk is het niet nodig en waren de 0,33 miljoen genoeg.
Ik heb geen idee hoelang me lf is. Ben van plan om voor het eerst deze keer een ovulatie test te gaan gebruiken, zodat ik in de gaten kan houden hoe lang mij lf zal zijn
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 4 juni (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juni (2) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde9 17 juni (1) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 19 juni (1) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 24 juni (1) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 26 juni (1) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 2.0 7 juli (2) Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 juli (1) nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam) MMM Totaal: 11 Wachtbankje (5), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Nou, vanochtend gelijk gebeld voor manlief's onderzoek. 3 tot 5 dagen onthouding nodig, dus woensdagochtend gaat ie
Spannend @beebj hoop dat het goed genoeg is. Mijn vriend heeft 3 juli zijn onderzoek. Ik ga woensdag voor bloedprikken
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 4 juni (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 juni (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 14 juni (2) Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 17 juni (1) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 19 juni (1) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 24 juni (1) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 26 juni (1) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 2.0 7 juli (2) Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 juli (1) nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam) MMM ?? juli (1) Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0 Totaal: 11 Wachtbankje (4), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Heb mezelf al van wachtbankje af gehaald, vandaag al roze spotting gehad, das een voorteken van de duivels die er aan komen, iui 1.0 is in aantocht.... zodra ik echt ongesteld ben, kan ik een datum toevoegen meiden
Vanmiddag laatste keer fysio geweest. Hoofdpijn is nog altijd weg, nek en rug gaan ook goed. Eigenlijk gaat het vanaf vandaag wel erg goed. Gister namiddag in Plopsaland nog enorme krampen gehad, maar nu oké.
Oh man. Neem al m'n woorden terug. Verga van de buikkramp, misselijkheid en lijk wel 6 maanden zwanger. Krijg m'n broek met geen mogelijkheid bij elkaar, laatstaan dicht. Hij knelt zelfs als hij open staat. Laat het nu aub eens lukken Ben er zó moe van, pff. Sorry voor m'n geklaag hoor, maar aargh...
Daar zijn we voor @beebj ! Wat rot dat je je zo voelt. Hebben ze enig idee hoe lang dat duurt? Ik had gisteren mijn voortgangsgesprek en had me voorgenomen dat ik nog even niks wilde zeggen over alles maar zat natuurlijk weer te janken als een kleuter. Ben er verder niet inhoudelijk op in gegaan, hij zei heel lief ( not) dat hij HRM kon overrulen en dat we dan wel kunnen kijken dat ik "een deel van de tijd bijzonder verlof kan krijgen". Heb er verder niks meer over gezegd, ga discussie liefst niet meer aan en speel het wel via de bedrijfarts. Eerst maar zien wat er op ons af komt.
Nee geen idee @Littlegirl1989 , had het de eerste iui in ieder geval ook Nu voel ik me weer wat beter gelukkig, pff.
@beebj gooi het eruit. Geen probleem. Daar is dit forum voor. Wanneer is je NOD? @Littlegirl1989 ik leef met je mee. Lastig zeg. Ik ben er gewoon heel open overgeweeest bij me werk. Om zo weg te kunnen nasr de gynaecoloog. (Moest wel ben de enige personeel) Ik heb net bloedgeprikt. Vanmiddag hopelijk al uitslag, en anders pas maandag. (Morgen weer een feestdag hier)
@beebj "klagen en zeuren" mag hier gewoon hoor, daar hoef je geen sorry voor te zeggen. We snappen allemaal dat je het af en toe even kwijt moet. Ik hoop dat alle ellende je snel een positieve test oplevert want daar doe je het natuurlijk allemaal voor.