Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik snap het ook niet. Ik heb zelf een paar prachtige weken lang mogen ervaren hoe het was om zwanger te zijn en ik heb geen enkele keer de behoefte gevoeld om erover te klagen.

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Na 4 dagen lang spotting eindelijk ongesteld geworden, vanmorgen meteen McK gebeld, zaterdag 10.40 uitgangsecho! Ben benieuwd:rolleyes:

@Chanbee, knuffff meis ook ik ga vol goede moed de volgende ronde weer in.. kinderwens is al zoooo lang...

@nizzie86 je hebt helemaal gelijk, soms denk ik ook Pfff

@miniVosje blen dat je zolang moet wachten op de bloeduitslagen:(

@beebj ivf, tjeetje wat komt dat dan ineens dicht bij zeg, ik ga wel duimen dat er bij deze iui een super goede zwemmer bij zit:D

@Sarahhhh misschien idd een ovu bloeding wat minivosje zegt

@Littlegirl1989 is jouw werkgever altijd al zo geweest dan meis.?

Chanbee vindt dit leuk.
  3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @mama-van-marlinda Normaal is het natuurlijk helemaal niet fijn om ongesteld te worden, maar in dit geval juich ik voor jou! Spannend die echo :D. Wat doen ze dan precies?

4. droomwens79

NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze!

4 juni (1)
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

6 juni (1)

Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8

14 juni (2)
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8

17 juni (1)
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

19 juni (1)
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

24 juni (1)

Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17

26 juni (1)
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 2.0

7 juli (2)
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

10 juli (1)
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam)
    MMM

13 juli (1)
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0

Totaal: 11

Wachtbankje (4), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

5. droomwens79

Ja ik sprong op vanmorgen op me werk, hahahah mijn collega zei alles goed ik zei eindelijk ongesteld:D dus meteen gebelt:)

Uitgangsecho gaan ze doen, om te kijken of ik startklaar ben het voor de iui traject, krijg daarna recept mee voor gonal F en moet dan op dag 10 terug komen voor folikelmeeting. Ze gaan bij mij minimaal 1 max 3 eicellen proberen te stimuleren. Dus best spannend:)

Heb ook al een heel monitor schema klaar leggen met de hoeveel heden gonal per dag enzo

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @mama-van-marlinda voor een deel durf ik dat niet te zeggen. De regelingen die er zijn bestaan al sinds het bedrijf is opgestart dus ik zou zeggen van wel. Maar wat ik vooral merk is dat we in zwaar weer zitten door de bezuinigingen in de zorg. Niet extreem maar het is wel allemaal heel pittig nu en aanpoten. En ineens wordt alles hard en zakelijk. Er is weinig ruimte voor de medewerkers. En een deel daarvan kan ik wel accepteren, maar ik heb altijd echt kneiterhard gewerkt en nu heb ik hun nodig en geven ze niet thuis dus dat trek ik me ontzettend aan.
    We warrn altijd een bedrijf waarin de medewerker heel erg gezien werd en gehoord werd, voelde me altijd echt heel erg gezien. Maar nu dus niet meer.

Wat een goed nieuws dat je ongesteld bent! Actiiiieeeeeee!!!!

7. beebj

beebj Niet meer actief

droomwens79 vindt dit leuk.
  8. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    #768 Chanbee, 15 jun 2017
    Laatst bewerkt: 15 jun 2017
    Wij gaan door tot geheel roze! :thumup:

4 juni (1)
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

6 juni (1)

Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8

17 juni (1)
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

19 juni (1)
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

24 juni (1)

Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17

26 juni (1)
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 2.0

7 juli (2)
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

10 juli (1)
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam)
    MMM

12 juli (1)
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9

13 juli (1)
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0

Totaal: 11

Wachtbankje (3), Zwanger (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

9. droomwens79

Hahahaha deze keer wel ja:p

Chanbee en miniVosje vinden dit leuk.
  10. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Inderdaad blij met dit clubje. Ik weet over welke nod groepje jullie het hadden @Chanbee @nizzie86 , ik werd er ook gek van.

@mama-van-marlinda eindelijk van start fijn zeg.

Ik ben al weer bijna klaar met me menstruatie. Ik ga deze maand uit van een 26 dagen cycles. Maar wil een ovulatie test gebruiken om te controleren hoelang me lf is nu me cycles korter us. Wie kan me adviseren op welke dag te starten met testen?

nizzie86 vindt dit leuk.
  11. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Eerste keer zou ik je verlies nemen en starten rond dag 9, misschien zelfs nog iets eerder. Als je een ideale lf hebt van 14dagen zou je op dag 12 je ovulatie hebben en je wil ook wat aanlooptijd hebben, zeker als je je fase wil leren herkennen. Maar op 26dagen is de kans ook prima aanwezig dat je lf korter is...

miniVosje vindt dit leuk.
  12. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik zat oom 9 of 10 te denken thanks

13. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    ik heb de laatste 2 cyclussen ovulatietesten gebruikt ze waren beide 27 dagen lang en op dag 14 had ik een positieve test

14. beebj

beebj Niet meer actief

Goh @miniVosje . Ik zou even in de bijsluiter lezen wat het advies is bij een cyclus van 26dagen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij onze 1e ook genoeg geklaagd heb hoor:oops: Heb van de 8 maanden zeker 3/4 in het ziekenhuis doorgebracht vanwege niets binnen houden en weeen. Uiteindelijk kunnen rekken tot 35weken.

Morgenmiddag verwijsbrief ophalen bij de huisarts; nieuw traject, nieuwe verwijzing

15. beebj

beebj Niet meer actief

Net naar de apotheek geweest om de antibiotica voor manlief. Kreeg vanochtend netjes het receptje doorgemaild van't ziekenhuis. Kan hij er vandaag nog mee starten.

16. beebj

beebj Niet meer actief

Oh man... Fertiliteit belde me net. De arts heeft ons goedkeuring gegeven voor IVF, dus kan onze afspraak van aankomende maandag annuleren. Hun vroedvrouwen doen ons intake gesprek namelijk, alleen hebben ze dan eerst de goedkeuring nodig van CZ. Ik heb dat aanvraagformulier doorgemaild naar fertiliteit, zodat de arts het kan invullen. Zodra ik de goedkeuring van CZ binnen heb, moet ik bellen om de intake afspraak te maken waarbij ze ook bloed gaan afnemen.

17. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @beebj heftig, wat gaat alles snel. Hoop dat de antibiotica aanslaat voor je man.
    Hoop nog steeds dat he de ivf niet nodig hebt en dat je nu zwanger bent in deze ronde

18. beebj

beebj Niet meer actief

Gelukkig wel @miniVosje , het is de bedoeling aankomende eisprong te benutten met IVF natuurlijk. Klinkt heel stom misschien, maar ik sta er niet eens bij stil dat het deze ronde zou kunnen lukken. Weet ook niet waarom..

19. droomwens79

Zoooo on eerlijk dat ze zo doen, terwijl jij je altijd meer dan 100% hebt gegeven toen en nu ze in zwaar weer zitten jij daar de dupe van bent geworden:(:( wat kan er door bezuinigheden toch een hoop verranderen:(

20. droomwens79

@beebj hopelijk slaat de antibiotica snel aan bij je mannetje:)

Verder fijn dat alles snel verloopt met de aanvraag voor ivf:thumup: al hoop ik dat je ook deze ronde gewoon sucees hebt;) ik duim voor je in ieder geval:thumup:

Deel Deze Pagina