Hey Ik was even afwezig. Ik heb inderdaad en test gedaan en omo wit. Een uur later verschrikkelijke kramp en de Rode vlag kon uit. Ik heb dus weer aan het rekenen geslaan een verwacht me volgende NOD 21 mei. Ok de komende dagen zal ik afwezig zijn. Was het even helemaal zat en heb 3 dagen weg geboekt naar Venetië.
Spannend KleinMeisje93, geloof na een jaar dat ze je doorsturen naar de gynaecoloog. Woensdag is al overmorgen vandaag is zo goed als voorbij.
Ja ik ben erg benieuwd! Maar met oud bloed bedoel ik eigenlijk dat het bloed is maar dat er al even zit en dus donker is geworden, meestal zet het daarna wel door naar helder rood bloedverlies. Hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid.
Ben van mening dat de huisarts je altijd moet doorsturen naar de gyn als jij dat wilt, kleinmeisje. Dus er gewoon op staan, als je dat wilt Deed de mijne ook na 5 maanden zelf proberen zwanger te geraken. Hm, hier zie ik nooit helder rood, ghehe. Is altijd een donker, gemixd zooitje.
Ik hoop het. Bij mijn weten deed mijn eerdere huisarts dat niet ook al wou ik dat graag Ben van mezelf al erg onzeker en dan die mk nog... hopelijk kunnen ze wat voor me doen. Ja hier ook atijd meteen een 'zooitje' haha.
Hier om 04.00 uur helder rood bloed als veeg gespot. Afwachten of er meer komt, maar kan ik dit als eerste dag van mijn menstruatie rekenen dan?
Hier kleine update: ja het is nu echt veel geworden, dus rekenen ik dit al cd 1. En niet gisteren met 2 vegen bruin.
Hoi, ik hoop echt dat er veel roze komt in de volgende ronde. Hier dus onverwacht toch een positieve test. Had er echt niet op gerekend omdat ik er van overtuigd was dat ik de ovulatie had gemist. Maar drie keer geklust in deze ronde en dus blijkbaar een lucky shot. Ik voel ook helemaal niets, alleen de testen zeggen dat ik zwanger ben. Blijf het bijzonder en apart vinden en ik moet ook nog heel erg aan het idee wennen.
Dank je Beebj, voor de bevestiging. Dan ga ik kijken hoe de cyclussen gaan verlopen nu. In ieder geval CD1 is begonnen, is tenminste heel wat voor mij na 1.4 jaar geen ongi te hebben gehad!
Gefeliciteerd zeg! Wat leuk! Ik ga mezelf ook even toevoegen op de lijst, mijn NOD is de 20ste of 21ste als het goed is.
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze! 10 mei (1) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 (3e na missed abortion) 15 mei (1) nizzie 86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3e na miskraam) MMM 18 mei (2) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 19 mei (1) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 mei (2) Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Mama-van! - 37 jaar - 2e kindje - ronde 8 Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 25 mei (1) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - ronde? Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Pff, morgen ochtend huisarts! Ben best wel zenuwachtig.. weet nog niet zo goed wat ik allemaal kan verwachten maar vind het wel fijn dat ze me al willen 'helpen'