@beebj ik duim voor je! Vandaag voel ik mij qua teleurstelling wel stukke beter maar verder voel ik mij echt lamlendig.. ik heb een giga snotkop, heb het bloedheet, jeukende oren en ben kotsmisselijk ik zou het liefst de hele dag in bed blijven maar ik moet werken
Beterschap chan Ik moet werken van 12.00 tot 18.00 en dan de koopzondag weer Ben nu heerlijk aan de schoonmaak en de muziek heerlijk hard aan
Ik mag zondag ook weer aan de gang, dan is het vaderdag dus zal het lekker druk worden haha. Eigenlijk moest ik morgen ook werken, maar die heb ik vrij gevraagd. Ik werk steeds het hele weekend en vind het toch wel eens gezellig om een dag samen met mijn mannetje thuis te zijn. Heb net even een lange douche genomen, moet zeggen dat dat toch wel een beetje heeft geholpen
Ja ik werk altijd op zondag, noordwijk is altijd open namelijk hihihihi, vaak werk ook op zaterdag maar niet altijd, wil ook tijd hebben voor mijn mannetje Fijn dat de douche je een beetje heeft geholpen
Ik haat die periode na mijn ovulatie zo he. Altijd misselijk, gecombineerd met momenten van onverzadigbaarheid. Zo vermoeiend...
@Littlegirl1989 vervelend die periode ja, en daarbij komen onzekerheden of het gelukt is of niet. Sterkte @Chanbee alsof ik me eigen weekendplanning lees. Ik werk ook elk weekend, maar morgen een dagje vrij genomen om tijd met me vriend te besteden
Daar heb ik dan weer wat minder last van op het moment met kans grenzend aan 0 verwacht ik dat niet. Nu iig gezellig samen naar de bios toe. Ook fijn, gewoon qualitytime samen.
@nizzie86 potc. Kwam er na kopen v tickets achter dat beauty & the beast hier nog draaide maar helaas. Hopelijk nog kans om die op groot scherm te zien binnenkort.
Die wil ik eigenlijk ook allebei nog zien maar ik ben sinds bridget Jones baby niet meer naar de bios geweest Ik denk dat mijn weerstand even naar de maan is, mijn piercing is voor het eerst in 7 jaar ontstoken
Leuk, daar gaan wij zondag heen! En Beauty and the Beast vond ik zooooo leuk. Echt jeugdsentiment. Die zou ik zeker nog proberen te gaan zien als ik jou was!
@Littlegirl1989 veel plezier samen, ik heb morgen waar quality time met me vriend. Eindelijk een dagje vrij samen. @Chanbee vervelend ontstoken piercing.
Het is een navelpiercing, ik heb hem even goed schoongemaakt met sterilon van dettol en hij doet al meteen niet meer zo zeer