Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Chanbee Ik gebruik ook sinds drie cycli de menstruatiecup en ik vind het geweldig! Sowieso scheelt het enorm qua kosten (ik gebruikte ecologische tampons) en ik ben wel voor een beetje duurzaamheid. Wel denk ik bij het verschonen telkens: wat ben ik blij dat ik zzp'er ben. Ik zou dat ding nooit kunnen vervangen buiten de deur :'). Ik word er wel steeds handiger in hoor, maar toevallig had ik vorige week een keer dat hij op dag 1 (dus heavy flow) uit mijn handen glipte, en hoe de badkamer er toen uitzag... The Texas Chainsaw Massacre was er niets bij ;). Maar goed, dat was een eenmalig incident (hoop ik). Al met al vind ik het een geweldige uitvinding!

KleinMeisje93, Luuna en Chanbee vinden dit leuk.
  2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    O jakkes @mama-van-marlinda, die hoofdpijn. Je weet inderdaad waar je het voor doet, maar leuk is zeker anders. Dikke kus!

@Littlegirl1989 Zou fijn zijn! En het zou ook betekenen dat je cyclus weer iets korter is geworden, toch?

3. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Blegh, sterkte! Hopelijk zakt het af. Maar inderdaad, voor het goede doel.

4. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ja, 32 dagen dan ofzo. Maar dan is hij ingekort bij de LF, die is dan 12dgn ipv 14 deze ronde. Heb al paar keer vaker er ineens een 32 in gehad.
    Sinds november zit ik op 33-28-37-31-32-34
    Dus wel redelijk constant tov hiervoor.

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    O ja! Nu maakt het voor jullie MMM-proces geloof ik niet echt uit hoelang je cycli zijn, omdat ze waarschijnlijk toch gaan stimuleren... Maar goed. Wel fijn dat ze stabiel zijn, toch? :)

6. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Klopt, daarom zit ik er ook niet meer zo mee ;) en ben idd blij dat ze stabiel zijn, hiervoor schoten ze tussen de 26 en de 88 dus lijf is er iig beter aan toe nu.

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. beebj

beebj Niet meer actief

Goh, misschien ga ik ook wel eens voor zo'n cup kijken!

nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik kan niet zo goed tegen maandverband krijg daar zo'n jeuk van

Haha ja ik ben daar ook steeds bang voor dat ik hem laat vallen Die dingen zijn wel een stuk beter voor het milieu dus daar ben ik ook wel positief over. Ik vloei over het algemeen niet super veel dus ik hoop ook dat ik genoeg heb aan het thuis vervangen. Bij mijn eventuele volgende menstruatie zit ik een weekend op Texel dus dan hoop ik toch dat ik hem wat sneller en makkelijker kan wisselen dan nu

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Toegegeven, ik was heel klunzig aan het doen. Ook was ik chagrijnig en ongeduldig, en blijkbaar gaan die gemoedstoestanden niet samen met de menstruatiecup ;). Ik vloei op dag 1 en 2 wel heel veel en moet hem dan overdag ook een keertje leeggooien (in plaats van alleen 's ochtends en 's avonds), dus ik plan de komende maanden op die dagen voor de zekerheid maar niets buiten de deur, haha.

Maar leuk, Texel! Ben je er al eens vaker geweest?

10. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Oh ja ik ben ook nog giga aan het klungelen vooral met eruit halen Hahaha

Nee nog nooit geweest dus ik ben erg benieuwd :)

nizzie86 vindt dit leuk.
  11. beebj

beebj Niet meer actief

#871 beebj, 20 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2017
    YES! Akkoord verklaring CZ voor de IVF is binnen. Kan die morgen meteen mee naar Brugge. Moet dus wel elke poging opnieuw aanvragen, maar goed, ze zijn er vrij vlot mee gelukkig

Moet ook aan de arts doorgeven dat hij elke terugplaatsing moet doorgeven aan CZ, want kan voorkomen dat we meerdere cyclussen met 1 poging kunnen doen doordat er voldoende embryo's zijn uitgekomen. Die embryo's vriezen ze dan in voor de volgende cyclus, maar telt niet als nieuwe poging zeg maar. Want krijgen 3 pogingen vergoedt, maar met een goede "oogst" kan dat dus veel meer zijn.

droomwens79, Luuna, Littlegirl1989 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Jullie hebben me nieuwschierig gemaakt naar die menstruatie cup. Wie weet schaf ik er ook 1aan. Geen geurtjes, en minder vaak verwisselen klinkt wel intressant.

@mama-van-marlinda vervelend dat je hoofdpijn hebt. Maar inderdaad het is voor het goede doel.

@beebj fijn dat alles zo vlot verloopt. Nu hopen dat je lichaam ook zo vlot reageert. En je de volgende ronde zwanger bent. ( maar de ronde was nog gewoon iui toch? Waneer is je nod?)

Bij de eerste keer bloed prikken was alles goed, had vanochtend gebeld. En ook gestart met ovulatie test vandaag. Maar het was een heel licht streepje.

Luuna vindt dit leuk.
  13. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt @miniVosje , NOD is aanstaande maandag van de 2e inseminatie. Maar alles moet vóór die dag gereed zijn mocht het mislukt zijn en we doorgaan met IVF.

14. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @beebj ik blijf voor je duimen dat de ivf niet nodig is

15. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Thxxxx meiden, dagje strand heeft me goed gedaan! Even heerlijk ontspannen:D
    Nog wel hoofdpijn, maar het is draagbaar inmiddels...

@nizzie86 even jouw een MeGa digiknuffie geven:) niet de moed laten zakken lieve meid!

@beebj wat goed nieuws van ivf traject, al hoop ik nog steeds dat deze iui ronde jouw misschien nog een wondertje bied:)

Betreft die cup, nog nooooit van gehoord:oops::rolleyes:

nizzie86 vindt dit leuk.
  16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

:DTrots momentje vandaag meiden:D eindelijk een zomer jurkje aan:D na de strijd met afvallen

IMG_3394.JPG

KleinMeisje93, Chanbee, kuonah en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    droomwens79 vindt dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

19. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
  20. beebj

beebj Niet meer actief

IVF intake gehad! M'n hoofd ontploft van alle informatie:| Die punctie is ook serieus een dagopname waarna ik niet mag werken tot de terugplaatsing. Moet letterlijk elke dag gaan spuiten..

Nu eerst bloedafname voor ons beide om alle ziekten enz weer uit te sluiten & gelijk voor HCG, dan weten we vandaag of morgen of deze inseminatie gelukt is..

Luuna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina