Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Goed idee, heb hem meteen aangepast met mijn afspraken.
    Leeft @Tjemmie nog?

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

>>>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

:)Zwangere
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

------------------------------------------------------------------------------------------------------

:thumup:NOD-lijst
    19 juni
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6
    26 juni
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 2.0
    7 juli
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

10 juli
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam) MMM
    12 juli
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9
    13 juli
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM iui 1.0
    27 juli
    Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18

Wachtbankje (2), Zwanger (2), MMM (3)

---------------------------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst:

24-06-2017

mama-van-M! Follikelmeting
    14-06-2017
    Littlegirl89 - afspraak gyn om MMM te starten

3. droomwens79

Is het in juli de afspraak of had je die in juni?:D

4. beebj

beebj Niet meer actief

Zat idd ook al te kijken, 14/6 is al geweest toch, hihi.

En wat doen we met mij? M'n NOD maandag afwachten of alvast op rood zetten, aangezien ik sowieso niet zwanger ben aan de hand van m'n bloedtest woensdag.

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @mama-van-marlinda Goed idee! Ik zal mijn gegevens ook zo even aanpassen.

@Littlegirl1989 Gelukkig geeft mijn vriend niets om lingerie, die ziet mij het liefst nakend ;)

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #946 nizzie86, 23 jun 2017
    Laatst bewerkt: 23 jun 2017

------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren

------------------------------------------------------------------------------------
    19 juni
    26 juni
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM (ivf)
    7 juli
    miniVosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11

10 juli
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)
    12 juli
    13 juli
    mama-van-marlinda - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM (iui 1.0)
    27 juli
    Littlegirl1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18

Wachtbankje (2), Zwanger (2), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst

24-06-2017

mama-van-marlinda - follikelmeting
    14-07-2017
    Littlegirl1989 - afspraak gyn om MMM te starten
    28-07-2017
    nizzie86 - evaluatiegesprek met de gyn: 6 mnd. na de miskraam, hoe nu verder?

7. droomwens79

Wat je zelf fijn vindt, ik kan je op rood zetten, en wachten tot we je nieuwe testdatum weten meis:)

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Jakkes, ik vind rood zo'n verdrietige kleur. Maar ik zal je rood maken, al hoop ik dat je snel op paars (of liever: roze!) mag! Wanneer heb jij weer een afspraak in het ziekenhuis?

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Zijn @KleinMeisje93 en @kuonah dezelfde persoon? :D Check die gegevens! Hoe is het met jullie, meiden? Lekker van jullie zwangerschap aan het genieten?

10. droomwens79

11. beebj

beebj Niet meer actief

Dan zetten we me niet op rood, aangezien m'n cyclus toch 33dagen is door sturing van de medicatie weet ik dat m'n volgende NOD 30 juli zal zijn. Alhoewel, dit was zo bij de IUI, maar mocht m'n cyclus veranderen door de IVF is het zo aangepast natuurlijk.

Afspraken heb ik momenteel niet staan. Dinsdag verwacht ik echt ongesteld te zijn en op cyclus dag 2 moet ik voor bloedafname, maar wanneer dat dus exact is hangt van m'n menstruatie af.

:)Zwangeren

19 juni
    7 juli
    miniVosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11

10 juli
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)
    12 juli
    13 juli
    mama-van-marlinda - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM (iui 1.0)
    27 juli
    Littlegirl1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18
    30 juli
    Beebj- 24 jaar - 2e kindje - ronde 11
    MMM (1e IVF)

Wachtbankje (1), Zwanger (2), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst

24-06-2017

mama-van-marlinda - follikelmeting
    14-07-2017
    Littlegirl1989 - afspraak gyn om MMM te starten
    28-07-2017
    nizzie86 - evaluatiegesprek met de gyn: 6 mnd. na de miskraam, hoe nu verder?

Luuna vindt dit leuk.
  12. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Bedoelde inderdaad juli, sorry haha!
    Ik wil hier ook niet op rood, gewoon meteen nieuwe cyclus erop, geen rood.

droomwens79 en nizzie86 vinden dit leuk.
  13. beebj

beebj Niet meer actief

Terwijl we het er over hadden, is hier 't bruin verlies net begonnen.. Hopelijk snel rood!

14. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Hopelijk inderdaad snel rood voor jou @beebj. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen o_O
    En succes met de ivf!!

Heb hier niet zoveel gekletst, alleen gelezen. Zit in een hele andere fase merk ik en kan weinig meepraten over de mmm. Maar lees het met veel interesse en hoop dat dit topic snel afgesloten wordt omdat het doel bereikt is ;)

Waarschijnlijk mag ik morgen op paars. Dus de wachtweken gaan weer beginnen! En ik schuif naar 9 juli, maar ik sta op zich prima op de lijst naast @miniVosje :D

En verder gewoon aan het genieten van het leven. Op werk is het even stilte voor de storm. Studenten zijn hard aan het werk, begeleiding is simpel en vooral leuk. Over 2 weken leveren ze alles in en heb ik een heeeel druk nakijk weekend. En dan nog maar een paar dagen tot de zomervakantie :D Op dit moment vooral daar naartoe aan het aftellen en hopen dat ik zwanger de vakantie ga natuurlijk. Of niet, en dan gaan we een kindje maken in Japan, klinkt ook niet verkeerd :p

15. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Net de rest pas gelezen van alle berichten van vandaag. Mag er nog een mei-baby bij? Liever niet jankend natuurlijk :p

Een keer samenkomen klinkt goed! Vlees of niet, allemaal prima hoor! Als het maar gezellig is ;) of misschien juist voordat de ukkies er zijn. Kunnen we een gezamenlijke buikfoto maken :p

En de lijst is erg mooi zo!!

16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wow wat hebben jullie veel gekletst vandaag!

@mama-van-marlinda mooie lijst, zet vanavond mij afspraak erbij.

@alle ik doe mee met een mei baby.

En wordt even plannen maar ik eet ook mee bij het etentje.

Vandaag een rare dag voor mij. Ik heb een positieve ovulatie test!:thumup: dus wordt nog even extra klussen vanavond.

Verder vanochtend naar de dokter geweest want uit de bloedtest (alles was goed maar...) had 0% antistoffen voor rubella (rodehond) en dat kan erg gevaarlijk zijn als je zwanger raakt. Dus ik wou me laten inenten maar dat betekend dat ik 1 maand zeker niet zwanger mag worden:cry:
    En de dokter zei zelfs beter 3 a4 maanden :mad:

Dus heb het niet gedaan want er is een kleine kans dat er in me lichaam al iets aan het bevruchten is.

Maar uit de dokter brak ik dus even:cry::cry:

En me werk is aan de overkant van de straat, dus kwam (te laat) en overstuur aan.

Nu gaat het wel weer. Al weet ik ngo even niet wat te doen

17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #957 nizzie86, 23 jun 2017
    Laatst bewerkt: 23 jun 2017
    Ha lieve @Luuna, natuurlijk mag er nog een meibaby bij! We geven ze gratis weg vandaag, dus hier, vangen!

Verder is het maar goed dat je in een andere fase zit en niet kunt meepraten over de MMM, toch? Hopelijk blijft die ellende jou gewoon bespaard! Desondanks vind ik het toch altijd wel leuk om te weten hoe het met je gaat, jij hoort hier ook gewoon bij, hoor :D. Drukke weken heb je voor de boeg! Dat is wel altijd fijn qua afleiding, vind ik, en daarna heb je een te gekke vakantie voor de boeg. Japan, wauw! Nou meis, zet 'm op in die wachtweken, mijn duimen draaien ook voor jou!

Luuna vindt dit leuk.
  18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @miniVosje Ah nee, wat een klotesituatie! Ik zou ook echt niet weten wat te doen... Kun je het dit weekend even met je vriend bespreken en overdenken? Knuffel voor jou.

19. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @nizzie86 moet zoiezo deze ronde afwachten. Want misschien heb ik actieve zaadjes al in me die een wonder verrichten.

Ook gaat de dokter nu 2weken dicht. Dus wacht denk ik tot het zaadonderzoek.

nizzie86 vindt dit leuk.
  20. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Hahaha bizar, zou je bijna denken he! Alleen ben ik geboren in 1994, en ben best wel eem groot meisje haha.
    Hier alles goed! 6 juli intake bij de verloskundige.

Ik lees alles met jullie mee, leef ook echt mee met jullie maar vind het moeilijk te reageren.. Ik zou me zo goed kunnen voorstellen dat sommige denken; rot op, met 4 rondes zwanger oid.. Dus ben een stille lezer in dit topic :) Ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen. Nu komt er een antwoord waarvan ik niet zo goed weet hoe ik het moet formuleren, maar ik dacht altijd dat het heel lang zou duren bij mij, omdat mijn moeder 2 ivf pogingen heeft gehad. Bij de 3e kwam ik, en mijn broertje kwam ook via een hele mmm. Ik zou nog een oudere broer en zus hebben maar dat is misgegaan. Door deze verhalen dacht ik altijd dat het heel lang zou duren. Ik ben echt heel blij maar ook een beetje bang. Dus geniet er nu maar extra van:)

Ik hoop zo voor jullie dat er heel veel mei baby'tjes geboren gaan worden vanuit dit topic:roflmao:
    Weet dat ik aan jullie denk :thumup:

nizzie86 en Luuna vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina