Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Tjemmie Nee lieverdjes, echt niet! Iedereen verdient een baby'tje! :o:

2. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Ja natuurlijk!! Ik hoop het ook voor de andere en mezelf dat we snel zwanger zijn. Maar deze maand een beetje extra voor jou en iedereen die al veel te lang aan het wachten is op een eerste mooie baby :)

nizzie86 vindt dit leuk.
  3. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @KleinMeisje93, wat mooi zeg! Hpelijk blijft deze goed zitten!
    @beebj wat fijn, lets go for it!!
    @themmie weinig tips. Nizzie heeft de meeste wel genoemd ;) een orgasme kan helpen, maar ik geloof niet dat dat het verschil zal maken hoor meis.
    @nizzie86 dikke knuf voor jou. Gemeen he, werk je er zo hard voor, maakt het nog geen verschil.

KleinMeisje93 vindt dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Littlegirl1989 Ja, best wel frustrerend! Maar goed, meer dan ons best kunnen we niet doen, hè.

5. beebj

beebj Niet meer actief

10min blijven liggen is lang zat hoor. Beste is om tegelijk een orgasme te krijgen. Maar het is en blijft geluk hebben idd. Kijk naar m'n inseminaties, perfecter kan niet en nog mislukt het..

Hij zal wel moeten @Luuna :oops:

6. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik bleef deze ene ronde niet liggen en ging gewoon meteen naar de wc en zie, het is toch raak :) ik denk dat het meer een soort van 'fabel' is dat je moet blijven liggen, had daar een hele tijd terug een film over gezien toen ik nog op de middelbare school zat, ging over een stel dat zwanger wilde worden en dat de vrouw dus echt met dr benen hoog tegen de muur ging liggen.. uiteindelijk maakte dat niks uit. Je moet gewoon doen waar jij je fijn en prettig bij voelt, niet hoe het boekje het zegt. Maar misschien denk ik er wel te makkelijk over, sorry als dat zo overkomt meiden, dat is niet mijn bedoeling :)

7. beebj

beebj Niet meer actief

Nou @KleinMeisje93 , zelfs van de gyn na de inseminatie moest ik 10min blijven liggen. Denk niet dat ze het voor niets adviseren:)

Hier viel het behoorlijk tegen, maar ben trots op manlief dat hij me durft te prikken! Eer die er in zat, waren we wel een half uur verder geloof ik. Jankbalk.. Was zó bang. Achteraf viel het prikje reuze mee, alleen die vloeistof.. Op den duur ging het echt branden en wou ik hem er uit, maar de volledige dosis zat er nog niet in. Pff.. Hopelijk gaan er vele eitjes groeien!

8. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ow oke dan heb ik niks gezegd :oops:

Spannend zeg! Hopelijk groeien er genoeg mooie en goede eitjes en ben je deze ronde zwanger :D

9. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Succes meis!

En bij onze gyn is juist het blijven liggen afgeschaft sinds dit jaar. Ze hebben met 5klinieken onderzocht of er verschil zat in resultaten bij IUI bij wel of niet blijven liggen en dat was er niet dus je hoeft niet meer te blijven liggen.

10. beebj

beebj Niet meer actief

In België is er juist dmv onderzoek uitgekomen dat het wel degelijk nut kan hebben;) In NL schijn ik onvruchtbaar te zijn, dus ik geloof hun voor geen meter meer:roflmao:haha

11. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Nou meiden over een half uurtje vertek ik, ben best nerveus voor de FM, zo bang dat de iui wordt afgeblazen pfffff... lees /vanmiddag/vanavond even bij, gisteren niet aan toe gekomen ivm drukke dag! Dus tot straks meiden:rolleyes:

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    droomwens79 vindt dit leuk.
  13. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
  14. droomwens79

@nizzie86 & @miniVosje GOED nieuws:D:D 2 eitjes in mij linker eierstok 17.6mm & 20.2mm doen mee:D:D vanavond om 22.00 de ovitrelle zetten, donderdag om half 2 vindt de insiminatie plaats, zoooo blij dat we toch door kunnen deze eerste ronde, en nu hopen dat manlief ook goede zwemmers heeft:rolleyes:

Luuna en miniVosje vinden dit leuk.
  15. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @mama-van-marlinda Wat een geweldig nieuws! Hoera! :D Betekent dit dat jullie misschien zelfs kans maken op een tweeling?

16. droomwens79

Kan idd mogelijk zijn nizzie, we hebben in ieder geval kans op dubbele kans op 1 baby, maar ze kunnen ook beide bevrucht worden, maar die kans is iets kleiner maar wel aanwezig:thumup:

17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @mama-van-marlinda Wauwie, dat lijkt me ook leuk, zeg! Ik bedoel, dat is niet de insteek, maar als je al zo lang wacht, dan mogen het er natuurlijk ook twee zijn, nietwaar? :D Ik duim duim duim!

18. droomwens79

Zekerssss, twins is ook welkom in ons midden! X

nizzie86 vindt dit leuk.
  19. droomwens79

Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

7 juli
    miniVosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +/- 11
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

10 juli
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 (5e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)
    12 juli
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9
    13 juli
    mama-van-marlinda - 38 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM (iui 1.0)
    15 juli
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7
    27 juli
    Littlegirl1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18
    30 juli
    Beebj- 24 jaar - 2e kindje - ronde 11
    MMM (1e IVF)

Wachtbankje (1), Zwanger (2), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst

26-06-2017

KleinMeisje93 - 1e echo gynaecoloog
    29-06-2017
    mama-van-marlinda - 13.30 Inseminatie iui
    30-06-2017
    Minivosje - bloedprikken op cyclus dag 20.
    14-07-2017
    Littlegirl1989 - afspraak gyn om MMM te starten
    28-07-2017
    nizzie86 - evaluatiegesprek met de gyn: 6 mnd. na de miskraam, hoe nu verder?

20. beebj

beebj Niet meer actief

YES @mama-van-marlinda !! Dat is zeker goed nieuws!! De kans op een tweeling is heel klein hoor bij IUI, want als het goed gaat groeit er maar 1 van de 2 daadwerkelijk door tot springen. Maar er is natuurlijk altijd een kansje:p

Deel Deze Pagina