Toch wel fijn dat je man het voor je doet @beebj...... ik herken mezelf helemaal in jouw verhaaltje hoeveel spuit je per avond?
Gonal-f is 150. Hij heeft me echt huilend moeten prikken.. M'n ma dr had was fijn geknepen Hoop dat het vanavond mee valt, nu ik weet hoe en wat. De vorige cyclus de pregnyl in m'n bil had ik echt geen moeite mee. Maar m'n buik is blijkbaar een ander verhaal.. Zo stom!
@mama-van-marlinda wat goed, hopelijk knalraak!! @beebj knuff voor jou, brrr.... dat prikken lijkt me ook zo naar...
Knufffff @beebj, hopelijk verloopt het vanavond iets beter Ik moet nog even wachten, precies om 22.00 gaat mijn man de ovitrelle zetten, 250eh net onder mijn navel nu al nerveus, ook betreft de bijwerkingen
Ik zet de gonal-f om 22:30u elke dag in m'n buik, ofja, laat ik zetten. Dat is een tijdstip dat we zeker weten dat hij altijd thuis is van werken. Zolang 't na 18u is, ist prima zei het zh. Maar wel elke dag rond dezelfde tijd natuurlijk. Hoe ging het @mama-van-marlinda ?
Het móest wel, maar 't ging niks beter dan gisteren. Het einde doet gewoon zó'n pijn. & dan bloedt het nog eens wat ook. M'n shirt zeiknat van 't zweet en de tranen. ik doe dit echt niet nog eens vrees ik.. Raak gewoon echt in paniek voordat hij er in zit. Hoe kom ik dat toch te boven...
@beebj heel heftig dit allemaal zeg. Ik duim zo dat dit alles beloond wordt! Ik gun het je echt. @mama-van-marlinda wat een fijn nieuws! Ik heb goed nieuws gekregen vandaag. Ik ben geslaagd voor mijn opleiding en heb mijn hbo diploma op zak. Was heel zenuwachtig en gestresst maar ik heb het gehaald en ben ook super blij!
Pfff, deze voelde ik goed ben daarna helemaal over me nek gegaan van de angst, zweet brak me uit aan alle kanten, en ook hier na het uit halen van de naald bloed (had ik bij gonal-f niet) hele nacht onrustig geslapen, ben nu ook klaar wakker en een buik die gevoelig is beneden aan een kopje thee Bij gonal-f deden wij ook vaste tijden, en wij moesten ook na 18.00 in de avond idd, wij hadden gekozen voor tijdstip 19.45. Een keer moest mijn man naar me werk komen omdat ik koopavond had, dus even daar gedaan...
@beebj @mama-van-marlinda Meiden, wat klinkt dat prikken heftig. Ik heb zo met jullie te doen. Kusjes! @Chanbee Jaaa, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je diploma @Chanbee ! Ga je nu aan het werk of nog verder studeren? Pff die is dus alles behalve fijn @mama-van-marlinda .. Ovitrelle heb ik niet.
@beebj en @mama-van-marlinda maar injecties moeten dus op een vaste tijd gegeven worden begrijp ik? Of moet het gewoon op enig moment vd dag?
Voor gonal-f was advies vaste tijdstip na 18.00 in de avond en voor ovitrelle was het precies op de dag dat ze bepalen om 22.00 in de avond ivm geplande inseminatie tijdschema bij mij is alles op mijn monitorformelier ingevuld zeg maar
Verschilt per soort injectie @Littlegirl1989 . De gonal-f waar ik nu mee bezig ben, moet savonds na 18:00u. Alleen wel elke dag rond dezelfde tijd, dus wij hebben 22:30u uitgekozen. Monitor formulier heb ik dan weer niet.
@beebj en @mama-van-marlinda heftig dat prikken, en vervelend dat jullie er z'n last van hebben. Hoop dat het maar 1 ronde nodig is en dat het dan raak is. @Chanbee gefeliciteerd met je diploma Ik ben vrij rustig deze ronde. Meer op andere dingen focussen (afvallen door gezond te eten. In een maand al 5kilo kwijt! ) en me vakantie in 2weken.
Kussen in m'n gezicht zodat ik écht niks zie, hielp wel. Ben ook ietsjepietsje gaan liggen. Vloeistof nóg langzamer dan langzaam ingespoten, waardoor het iets minder brandde. Alleen duurt het int algemeen dan te lang eigenlijk.. krijg dan die paniek terug die ik voordien ook heb 25min om een injectie te zetten Nja, dr is eindelijk íets van verbetering