Nee haha ik vind het nu wel mooi geweest dus ik ga opzoek naar een leuke baan @mama-van-marlinda heel veel succes vandaag!
Niet nerveus zijn voor de inseminatie @mama-van-marlinda . De ingreep zelf stelt echt niks voor. De eendenbek vind ik erg vervelend, maar verder voel je er niets van. Alleen het achteraf had ik heel veel krampen. Ofja. De 1e keer wel. De 2e keer niet. De 1e keer had ik echt veel pijn en een dag of 4 plat gelegen.. De 2e keer nergens last van.
Ben meer nerveus voor de zaaduitslag @beebj, blijf toch een angst houden weet dat in januari 18 miljoen was, maar 10 jaar geleden was mijn man zeer slecht vruchtbaar, dus ik behou altijd slag om de arm daarmee
Pfff... help! Ik gebruik al maanden de paarse ovulatietest van clearblue dan heb je een open rondje als er geen verhoging te vinden is een knipperende smiley als er verhoging is en een vaste smiley (piek / eisprong). Iedere maand had ik rond de zelfde dagen een verhoging en mijn eisprong... nu nog steeds niks te zien.. Ik ben wel in een korte tijd wat afgevallen, ben een detoxkuur begonnen van 4 dagen, vandaag mijn laatste dag. Detoxkuur van Juizs, kennen jullie die? Zou het nu kunnen zijn dat door die kuur mijn cyclus is verstoort?
Sorry, maar ja, dat kan. Dat soort detoxkuren zetten je lijf in noodstand omdat je zo weinig kcal binnen krijgt en als je daar gevoelig voor bent kan dat je menstruatie direct omgooien. Ik ben er ook zoeen, afvallen moet bij mij extreem geleidelijk gaan, anders is mijn cyclus direct weg.
Dankjewel voor je reactie, ik word er gewoon misselijk van... ben er zo verdrietig door... wat moet ik nu doen?
Dikke knuf. Niks doen, gewoon weer normaa, gaan eten en goed voor je lijf zorgen, dan is alles zo weer normaal. Je hebt jezelf geen weken uitgehongerd, het zijn maar vier dagen dus je lijf stapt daar heus zo weer overheen. En dat het kan betekent ook niet meteen dat het zo is he! Misschien komt morgen alsnog gewoon je eisprong en ben je gewoon wat in de war door het gekke weer ofzo.
Oei dat is een goeie @Tjemmie . Heb zelf geen idee, maar @Littlegirl1989 dr uitleg klinkt opzich wel logisch. Als vandaag je laatste detox dag is, zou ik het gewoon af maken. Je bent nu toch al "te laat". En dan maar rustig afwachten tot je cyclus terug normaal is
Nou meiden de inseminatie is achter de rug, ook mijn 2 wachtweekjes gaan in Zelfs de hoeveelheid van manlief was nog nooit zo goed als vandaag #Happy
Hij had 68 miljoen, na bewerking bleven er 22 miljoen zeer goede over... Mijn ervaring was supers ontspannen, de verpleegkundige was echt een lieve vrouw, hoor er nog zeggen, nou jongens en meisje zet hem op... Moest na de inseminatie 10 minuutjes blijven liggen Maar heb totaal niets gevoeld en we liepen trots naar buiten
Wauw @beebj en @mama-van-marlinda respect voor jullie en heel dapper wat jullie doen! hopelijk hoeven jullie dit niet lang te doen en heeft het deze ronde resultaat @Chanbee gefeliciteerd met je diploma!! Geniet eerst maar even lekker van een wel verdiende vakantie, werk komt wel. @Tjemmie oef, geen idee. Hopelijk klopt het wat @Littlegirl1989 zegt en heb je snel je sprong.
@mama-van-marlinda fijn dat alles zo goed ging, en dat je man zo goed presteert!! @Tjemmie ik ben ook bezig met afvallen, maar alleen door gezond te eten en meer bewegen, daarmee nog geen problemen gehad met me cyclus. Hoop dat de jouwe snel weer op gang komt