Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ooooh spannend meis, maar waarom duwen ze op je buik? Is dat voor de echo?

2. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt @mama-van-marlinda . Had het ook nog niet eerder meegemaakt, maar hij kreeg m'n linker eierstok niet goed in beeld.

Zh belde net en we zijn nog een klein beetje te vroeg. Moet nog door doen met beide spuiten & woensdag opnieuw voor bloed en echo.

Wat een kort dag geplan allemaal! Respect voor mensen met een werkgever.. Vind het al lastig genoeg met dochterlief. Een inwendige echo met haar erbij, wordt hem niet.

Luuna vindt dit leuk.
  3. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Nou lekker dan, hopelijk a.s woensdag minder last tijdens de echo:thumup:

Ik ben zelf filiaalbeheerster, en mijn team is op de hoogte van onze kinderwens, dus als ik naar mck moet dan doen ze niet moeilijk, ik ben binnen 2 uurtjes weer terug, en neem in die 2 uurtjes dan ook meteen mijn uurtje pauze als dat uitkomt met de tijden:D

Luuna vindt dit leuk.
  4. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Hier zou dat ook redelijk gaan denk ik. Ben docent en lessen kunnen in geval van nood redelijk eenvoudig overgenomen of verplaatst worden. Maar hopelijk komt het zover niet..

Ik ga donderdag testen. Zit dan op 13 dpo, 1 dag voor nod. Heb er een positief gevoel over, maar het kan allemaal kanten op gaan.

droomwens79 en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier is het inplannen al wat lastiger. Probeer wel alles zo vroeg mogelijk te plannen, dat is nog te overzien op me werk.

Mijn bloed uitslag van vrijdag is positief. Alles goed, me hormonen doen goed hun werk.
    Me vriend vanochtend voor het eerst naar de uroloog geweest. Merk wel dat het hier niet, alleen een potje inleveren en klaar...
    Hij moest urine inleveren, bloed prikken, kreeg een echo voor de nieren, blaas en z'n ballen.
    Nu moet hij een afspraak bij de uroloog in het ziekenhuis maken om de spermatest te doen. En dan een week later terug naar deze uroloog voor de uitslag. ( dat gaat dus nog wel even duren)

Ook zei mijn gynaecoloog dat ik niet 1 maand maar zelfs 12 wekeb verplicht pauze moet nemen na de inenting van de rubella virus ( mits ik deze ronde niet zwanger ben. Al verwacht ik het niet meer)

nizzie86 en Luuna vinden dit leuk.
  6. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb geen keus wat betreft plannen welke dagen / tijden. Dat moet op specifieke momenten voor het zh. Neem vandaag, kreeg vanmiddag te horen dat ik er woensdag om 8u moet staan. Ik heb geen werkgever en m'n man is eigen baas, dus wij krijgen het ook wel goed ingepland. Maar moet toch elke keer oppas regelen voor dochterlief.. En het is 50min heen en 50min terug rijden..

Pfoe @miniVosje , dat is een hoop! Uroloog moest mijn man niet eens heen, gaat gewoon via m'n gyn. Bloedtest en sperma, that's it. Wat een verschillen hè. Wel fijn dat bij jou iig alles goed zit qua hormonen! Stap 1:oops: 12weken pauze lijkt me wel enorm frustrerend!

Luuna vindt dit leuk.
  7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @beebj ja 12 weken was wel een domper om vanaochtend te horen. Ik begin al weer met oud bleod verlies (precies zoals vorige maand) dus over 2 dagen ben ik ongesteld. En kan dan pas maandag ingeent worden.

Begin angst te krijgen dat een 2017 zwangerschap niet meer gaat lukken.

Zodra alles goed is bij mijn vriend worden mijn eierleiders gecontroleerd.

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @miniVosje Wat verdrietig dat je het gevoel hebt dat het in 2017 niet meer gaat lukken :(. Ik kan alleen maar zeggen dat je angsten en onzekerheden heel herkenbaar zijn. Dikke knuffel voor jou!

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Spannend @Luuna! Waardoor denk je dat het deze maand weleens raak zou kunnen zijn?

10. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Denk gewoon "wishful thinking" :p Want ik was er vorige maand echt van overtuigd, maar toen was het niet zo.
    Maar toch.. Mijn temperatuur is eindelijk eens stabiel sinds een paar dagen, geen gekke pieken en dalen zoals vorige maanden, heb al een aantal dagen het idee dat het wat trekt in mijn baarmoederstreek, met vlagen misselijk. Ging gister bijna over mijn nek toen ik iets in de prullenbak gooide, terwijl mijn man zei dat het helemaal niet zo erg stonk (hij was wel zo lief om hem meteen te vervangen voor me :)). Allemaal van die vage, niets zeggende "klachten" dus ;)

nizzie86 vindt dit leuk.
  11. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Nee! Hopelijk heb je geen gelijk :( 12 weken is wel lang wachten trouwens... Dikke knuffel en babydust voor jullie!

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Luuna Jeutje, je maakt het wel spannend hoor! :D Hou ons op de hoogte!

13. beebj

beebj Niet meer actief

Pff m'n hele lijf is op, heb zoveel zeer overal. Ze zeggen dat dit nog wel even kan duren, want na de punctie hebben m'n eierstokken ook 2/3 weken herstel nodig. M'n buik is zo opgezet, leef in m'n trainingsbroek. Voelt aan als lood, zo'n druk er op. Trekt nu door tot onderin m'n rug en als ik loop wordt daar lekker aan getrokken. Misselijk als iets. Man:(

14. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj bah wat klinkt dat naar meis :( warme kruik nog iets?

15. beebj

beebj Niet meer actief

Heb ik geprobeerd @Littlegirl1989 , maar doet niet veel. In bed slaap ik op m'n zij met een kussentje onder m'n buik. Die misselijkheid is nog het ergste van al. Verdorie toch...

16. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj en anders aan de gyn vragen of je via de HA niet een receptje primperan mag ophalen? Tegen de misselijkheid?

17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @beebj, het wordt je niet bepaald makkelijk gemaakt, hè. :(

18. beebj

beebj Niet meer actief

Primperan gebruikte ik idd ook bijna m'n volledige zwangerschap, kan het morgenochtend eens vragen als ik daar ben.

19. beebj

beebj Niet meer actief

Welja. Kan er ook nog wel bij. Dochterlief heeft de waterpokken:confused:

20. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Urgh... kun je murphy niet de deur wijzen en melden dat hij de buurman maar gaat pesten ofzo?

nizzie86, Luuna en beebj vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina