Hier geen goed nieuws, ook iui ronde 3 mislukt, begon al op 8dpo en inmiddels 10dpo en het is klaar straks verslag doen bij MCK. Echt zo enorm balen weer, pffffff
Verdorie @mama-van-marlinda ! Zo shit hè. Je cyclussen zijn ook echt wel kort, heb geen idee óf dat iets uitmaakt hoor. Dacht dat de innesteling plaats vond tussen dag 6 en 12 ná de eisprong. Hoevaak gaan ze IUI proberen eigenlijk?
Hey meis, ik hang net mck op. Ik ging er vanuit uit rustmaand maar ik mag meteen starten aan iui 4 en krijg zondag een uitgangsecho bij mijn eigen arts. Daar kan ik dan even kort met haar spreken en verder een afspraak maken voor telefonisch gesprek over hoe en nu verder. Aangezien ik nog genoeg eitjes heb krijg ik er gewoon 6 denk ik beeb, maar ik weet het totaal niet zekers. Ga er nu wel een medicijn bij krijgen om de lf te verlengen. Mijn cyclussen zijn door de iui enorm kort geworden idd. Dat zal ook wel besproken gaan worden. Dus hopelijk weet ik zondag al iets meer en anders volgende week tijdens mijn foongesprek. Ga in ieder geval hsg onderzoek aanvragen, of ze de boel eens kunnen door spuiten heb het 10 jaar geleden ook al eens gehad namelijk, toen was alles open. Je weet nooit hoe het nu is na mij enorme afvallen wat ik gedaan heb.
Doen ze normaal aan rustmaanden dan? Wij mochten/mogen ook gewoon door doen elke maand. IUI doen ze oneindig, niet zoals bij IVF 3 pogingen zegmaar. Maar neem aan datze idd niet oneindig gaan blijven proberen. Wij zijn bv. na 2x IUI door gegaan voor IVF. LF verlengen lijkt me wel fijn, misschien krijgt je lijf niet genoeg tijd om het te kúnnen laten slagen.
Ik dacht omdat ze zeiden we doen een gesprek om alles van de afgelopen 3 maanden te bespreken, dus ik dacht ooh okey er komt een rustmaand, verkeerd begrepen dus Heb mezelf net ook zover gekregen voor acupunctuur, 7 september eerste behandeling staan.
Pfff @mama-van-marlinda wat ontzettend balen zeg. Hele dikke knuffel voor je. @beebj dit wordt een spannende maand voor je!! Ik heb het gevoel ongesteld te worden. Al hoop ik dat het tot morgen wacht. Vandaag dag 24. Al wel de 2de dag bruine afscheiding.
Bruine afscheiding betekent bij mij niet veel goeds @miniVosje , pff Wij gaan straks zwemmen bij Plopsaqua!
Ah nee, wat klote @mama-van-marlinda. Zeker vragen om hormonale ondersteuning na de eisprong, hoor! Je moet de kans natuurlijk wel zo groot mogelijk maken, anders doorsta je voor niets al die ellende elke maand. Sterkte! @miniVosje Waar staan jullie nu in het traject? @beebj Spannend maand voor jou, zeg!
Officieel nog een maand en dan zou ik zonder gevaren voor de inenting zwanger kunnen worden ( volgens de gyn. ) dokter zei een maand. Die zijn we al voorbij. Me vriend krijgt over 2 maanden weer een spermonderzoek. Krijgt nu vitamine en is van 2pak sigaretten naar 5sigaretten geminderd. Dus nu afwachten. Ga verder geen extra onderzoeken meer starten, aangezien ik begin november hoop te verhuizen (Waarschijnlijk terug naar nl) dan heeft het geen nut meer om hier nog wat te starten. En werk vinden en verhuizen heeft nu even mijn prioriteit. @beebj bruine afscheiding is bij mij ook nooit iets goeds. Zal morgen wel weer komen
Cyclus dag 12. Vanochtend was dus de echo om 08:15u na een week de progynova tabletjes in te nemen. Beide eierstokken zijn rustig, dus das super na die hyperstimulatie. Alleen doen m'n progynova tabletjes niet voldoende... De dosis wordt dus verdubbeld. Die 3x per dag die ik nu inneem, moet ik ook 3x per dag vaginaal inbrengen. En dan maandag 08:15u weer voor echo. Dus gaan we maandag vanaf het ziekenhuis door rijden naar Het Vennebos, voor onze vakantie Nu eerst genieten van ons 5-jarig trouw jubileum!
Reageerde je baarmoederslijmvlies er niet op, @beebj? Dat kun je ook dikker maken door voeding en supplementen en zo. Daar al eens aan gedacht?
Niet voldoende inderdaad. Dacht dat ik aan 7mm moest zitten en zit nu aan 3,2mm. Zonder de progynova komt het nooit verder dan 6mm, dus ben benieuwd hoe ver het komt mét (verdubbelde) progynova. Voeding en supplementen heb ik nog niets over gehoord, zal er eens naar googelen. Alhoewel ik wel vertrouw op het zh
@beebj Oei, da's inderdaad te dun. Natuurlijk moet je vooral vertrouwen op het ziekenhuis, maar het kan nooit kwaad avocado's aan je dieet toe te voegen .
Pin me er niet exact op vast hoor, heb niet zo heel goed opgelet eerlijk gezegd Ik ga me in ieder geval eens inlezen op internet, kwaad kunnen natuurlijke producten inderdaad nooit. Tnx!
Hey meiden, Iui 4 is gestart, ga nu 87.5 spuiten ipv 75 om toch weer minimaal 2 eitjes te krijgen deze ronde. Na deze ronde krijg ik foamecho en sla ik dus 1 ronde over met iui die gaat de maand daarna weer verder mocht iui 4 mislukken, we krijgen max 6 x iui. Dus dat weten we nu gelukkig wel Verder ga ik na de inseminatie extra progesteron gebruiken voor mijn lf. Hopelijk gaat dat mij helpen Moet nu volgende week dinsdag weer komen voor follikelmeting, en morgen weer starten met spuiten
Aller eerste Gefeliciteerd! Balen dat de dosis is verdubbeld. Nu maar hopen op succes, ik duim voor je meis