Dat heb ik allemaal niet mee op vakantie hoor Het is nu weeral een stuk minder, dus eisprong zal wel geweest zijn. Ach, die hebben we nu toch niet nodig
Om 15u de eerste utrogestan vaginaal ingebracht. Om 22u nog eens en dan vanaf morgen "gewoon" 3x daags. Tesamen met m'n progynova dus, want die moet ook 3x daags. Alleen is die 2 tabletjes elke keer; oraal én vaginaal. Laatste voorbereiding voor woensdag! Zijn onderweg naar huis vanaf het Vennenbos. Kon ze mooi inbrengen op de snelweg in de auto, hahaha. Was het vergeten vooraf
Vandaag inseminatie gehad van iui ronde 4! Had rechts 2 eitjes dit keer... Was wel moeizaam vandaag, moest om 11.30 er zijn maar werd pas 13.15 de inseminatie. Manlief zijn eerste potje die hij inleverde na 2,5 dag onthouding was maar 0.3 miljoen. Toen 2 uurtjes erna moest hij in mck onder enorme druk nog een keer een potje vullen, nou het kwam uit zijn tenen (nog steeds napijn heeft hij ervan) maar na 20 min lukte het hem en we kregen om 13.00 het nieuws 14.1 miljoen en 71% beweegelijk. (Nog nooooit zo goed geweest) nog steeds begrijpen we er niks van hoe een 2de zaadproductie in zeeeeer korte tijd zo enorm sterk kan zijn. Maar ja nu op het wachtbankje en ben ik vanavond begonnen met progesteron in te brengen en dat nu 14 dagen lang. Oja ben net (20.05) ook nog tante geworden van een nichtje
Wauw dat is wel heeeeel apart idd @mama-van-marlinda , die 2e productie! Maar des te beter Naar hè, dat ze het soms zo moeizaam geproduceerd krijgen op commando.. Vind dat dan echt heel sneu. Terwijl, aan de andere kant, is het peanuts met wat we zelf moeten doorstaan Zeker mijn man nu sinds m'n punctie, 13 cryo's, zijn (heel plat gezegd) 13 maanden voort kunnen zonder dat hij ook maar íets hoeft te doen (bij wijze van hè...). Maar op het wachtbankje jij, rete spannend! Dat is ook utrogestan wat je bedoeld denk ik? Ben benieuwd hoe dat is. Zit zelf nog maar op een halve dag gebruik, dus nog niet echt ervaring mee. Schijnt dat je er best veel afscheiding door kan hebben he? Blegh, ben benieuwd.. Enne, proficiat met je nichtje! Lijkt me ook wel dubbel... Mijn schoonzus is ook zwanger, van de eerste, voor 10 oktober uitgerekend. Tuurlijk gun je ze het, maar toch hè..
@beebj ja hun hebben het makkelijk maar gisteren kregen we eerst een klap in ons gezicht. Tranen bij mij en mijn man verslagen en dan krijgt hij de vraag wilt opnieuw een potje vullen. Nou om 13.00 had hij de tranen en ik helemaal blij - Progestreron moet ik elke avond om 21.30 inbrengen, staat op de doos echt progesteron. Heb verder geen idee. Mijn schoonzus en broer hebben ook een lange weg afgelegd, dus dat verzacht de pijn. Bij de eerste ook 3 jaar bezig geweest en nu ook 1,5 jaar. Ze was 3 oktober uitgerekend maar mijn nichtje (Maartje 2425gram) heeft beslist dat 8 september haar dag werd hihihi
Ik heb vanmiddag de (suprise) babyshower van m'n schoonzus. Stiekem helemaal niet zo'n zin in, maargoed. Zoiets doe je voor haar hè.. Zij was 3 maanden samen met dr vriend toen ik een appje kreeg met echo foto dat ze zwanger was. Wat was ik kwaad!! Ze weet van ons traject en dan als schoonzus zijnde via een appje. Ik kan het nog steeds niet geloven... En ook nog vol blijven houden dat het gepland was Ze woonden allebei nog thuis (volgend weekend gaan ze eindelijk over in hun eigen koophuis) en zij is uit dr eigen horeca zaakje gestapt, omdat dr vriend 1.5u verder op woont en ze besloten hebben daar te gaan wonen. Oftewel, ze is nu ook nog eens werkloos (alhoewel ze sinds van de week verlof heeft). Nja, m'n bloed borrelt alweer als ik er aan terug denk Hoop dat ik me vanmiddag toch wat op m'n gemak kan voelen bij de high tea. Utrogestan is ook progesteron, alleen moet ik 't wel 3x daags inbrengen. Ach, de werking zal vast hetzelfde zijn
@beebj moest even lachen op de snelweg ingebracht. Hoop dat niemand inhaalde en nieuwsgierig was.... Maar nu komt alles wel dicht bij, spannend zeg. @mama-van-marlinda wow 2de lading zo veel.... apart zeg. Misschien was de eerste lading meer vocht en kwamen de zaadcellen later. Snap wel dat het lastig kan zijn om het zo te produceren. Gelukkig was dat de laatste keer bij mw vriend geen probleem Helaas hier ook jaloezie met familieleden. Me broer is met kerst z'n dochter van een week oud verloren. (Was na 2maanden samen zwanger) en dat ik het heel erg vind, Maar sinds dien hebben hun een knipperlicht relatie. En heeft hij het 2weken geleden uitgemaakt. Komt me (ex)schoonzus aanzetten dat ze weer zwanger is. Waarom hun wel en ik niet....
Pff kan het goed geloven @miniVosje .. Zeker in zo'n "onstabiele" situatie hè. M'n schoonzus vanmiddag op dr babyshower ook, pff. Dinsdag gaan ze voor geregistreerd partnerschap. Zijn nog geen jaar samen. Zulke dingen zal ik nooit begrijpen
Heb net is langere inlegkruisjes gekocht ipv die normale. Man man man. Die utrogestan bolletjes leveren echt veel afscheiding op. Blijkbaar is dat het omhulsel van die capsule die er terug uitkomt. Ben ik goed mee Zeker als ik die nog minimaal 2,5 week moet gebruiken en als ik zwanger blijk, zelfs de 1e 12 weken van de zwangerschap Als ik eenmaal zwanger bent, minimaliseert dat de kans op een miskraam. Houdt m'n baarmoederslijmvlies dik, waardoor het vruchtje beter kan innestelen. Hoe bevalt het jou @mama-van-marlinda ?
Nou meiden even een berichtje van mij van uit pismo beach ik ben vrijdag, dus een dag te vroeg ongesteld geworden.. op naar ronde 12 dus ... nieuwe Nod 5 oktober.. Ik zie spannende berichten voorbij komen! Ik duim voor jullie meiden!!
Ja bevalt mij prima, heb weinig last van afscheiding. Ik moet 15 dagen gebruiken en dan stoppen nadat ik getest heb. Voor mij is het mij lf verlengen zodat innesteling de kans krijgt
Balen @Chanbee maar hee, geniet van jullie vakantie! Dikke kus. Ben blij dat jij er weinig last van hebt @mama-van-marlinda . Man man man. Wat een zooi, haha. Misschien doordat ik 3x daags inbreng? Geen idee. "Durven" niet eens te vrijen, omdat ik letterlijk vol witte crème zit Schijnt normaal te zijn. Het is her omhulsel van de capsule die er terug uit komt, maar pff Als het raak is en ik écht 14/15 weken (totaal) dit moet volhouden, hiephoi
Nou ik ben zekerssss blij dat ik gekozen heb voor deze, kon ook 3x per dag krijgen maar als ik iets meer betaalde dan kon ik deze krijgen, 1x per dag een soort van rietje inbrengen en dan leeg knijpen. Ook gisteren sex gehad en nergens last van maar jij echt balen zeg dat je zolang het moet door gebruiken
Denk dat jij echt een ander product gebruikt als ik het zo eens lees hoor. Ik heb capsules die ik zo ver mogelijk met m'n vinger vaginaal inbreng. Wordt overigens volledig vergoedt. Nog twee nachtjes slapen
Dank jullie wel voor de knuffels! We zitten nu in Los Angeles en heb genoeg afleiding. Ik heb er deze ronde minder moeite mee dan de vorige. Wat mij wel opvalt is dat mijn menstruatie deze ronde niet veel voorsteld, dus dat scheelt weer
Dag lieve allemaal, ik ben wat stilletjes geweest. Ik moet het even van mij afschrijven en misschien heeft iemand anders het ook meegemaakt. Ronde 9 zit er weer op... en de volgende ronde ben ik zonder mijn vriend op vakantie, dus een maandje verspilt (zo zie ik het). Ik kan aan niks anders meer denken, word er gek van... de kans dat ik nog voor mijn 34e een kindje krijg is klein (mijn eerste kindje) en ik wil er twee of drie... hoe moet ik dat doen voor mijn 40ste? En het volgende is nu... Mijn NOD deze ronde was vrijdag 8 september en ik ben nog niet ongesteld en ook niet zwanger.... ik heb maandag voor het eerst getest, ik dacht ik moet wel zwanger zijn want ik ben nooit zo lang overtijd.. maar nee hoor... geen tweede streepje te zien, gisteren weer getest en ook niet (zelfs niet met een vergrootglas). Ik heb nu de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik kan daar volgende week woensdag terecht.. Meiden hoe kan het dat ik zo lang overtijd ben en toch niet zwanger? Ik vertrouw mijn lichaam niet meer...
>>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 11 september Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 september beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM (ivf 1.1) 23 september Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM (IUI 4.0) 25 september miniVosje - 25 jaar -1e kindje - ronde 16 2 oktober nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 (8e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie) ? oktober Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 Wachtbankje (0), Zwanger (3), MMM (3) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 05-09-2017 Mama-van-M - follikelmeting 07-09-2017 Mama-van-M - acupuntuur behandeling 12-09-2017 nizzie86 - follikelmeting 13-09-2017 Beebj - 1e cryo terugplaatsing 20-09-2017 Tjemmie - afspraak ha, bespreken kinderwens en uitblijven van menstruatie 9-10-2017 Chanbee - afspraak ha, bespreken kinderwens