Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Idd proberen stap voor stap te leven, anders word je gek (althans, ik heb dat toch:oops:). Ben heel benieuwd, wanneer krijg je de uitslag?

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj 11mei is inleveren zaad en 18mei krijgen we uitslagen van bloedonderzoek en zaadonderzoek en doen ze inwendig onderzoek bij mij. Ik neem aan dat ze dan ook meteen aangeven hoe we verder gaan.

3. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt, de gyn kan dan meteen het plan van aanpak vertellen waarbij hij het meeste vertrouwen heeft in jullie geval. Het is dan aan jullie wat jullie er mee willen doen. Of je er mee instemt ja of nee. Zoja, dan kan het meteen opgestart worden. Is jou cyclus wel netjes? Bij ons ligt het probleem namelijk bij ons beide..

4. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj Mijn cyclus is sinds November redelijk regelmatig (27-34dagrn) , met heel hard werken voor mezelf. Van mijn man weten we dus nog niks. Als het tot nu toe door de onregelmatige cyclus is geweest dat het niet lukte, hoop ik dat we alsnog op natuurlijke manier zwanger worden. Daarom verwacht ik dat, mocht er niks gevonden worden, ze ons terug naar huis sturen om nog even te proberen.

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik mag op het wachtbankje! Vanmorgen temp steiging van 0,2 graden. Nu wordt het spannend!
    Heb altijd wel een positief gevoel erover. Vind het echt spannend. Maar eerst de controle echo afwachten

6. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
  7. KleinMeisje93

Pff ja dat wachten :confused: haha. Geloof dat mijn LF 9 is dus het valt nog wel mee. Misschien dat hij nu langer is.

8. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Heeft dat nog gevolgen, zo'n korte LF? Ik zag inderdaad dat je naar een NODtopic eerder was verhuisd. Ik denk dat ik de volgende cyclus een week later zal zitten, was leuk geweest om bij elkaar te blijven hangen. Gelukkig hebben we dit topic nog :p

9. beebj

beebj Niet meer actief

Wel fijn dat je cyclus nu goed is @LittleGirl, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Ik gebruik er Tamoxifen voor ivm PCOS.. Zonder Tamoxifen heb ik cyclussen van 60+. Als bij je man alles goed blijkt, heb je idd een kans dat ze je nog even zelf laten doen. Aangezien je eigenlijk nog maar vanaf november echt kan rekenen, vanaf het moment van jou regelmatigheid als het ware. Eerst je man afwachten:) Zoals ik al zei, stap voor stap xxx

LF van 9 is idd zó voorbij @kleinmeisje. Ik heb er eentje van 14, wel perfect natuurlijk, maar wat is dat toch altijd lang wachten, bah!

10. KleinMeisje93

LF van 9 kan geen kwaad vertelde mijn huisarts,, omdat als het eitje bevrucht is de LF niet uit maakt,, omdat het gele lichaam het dan eigenlijk in stand houdt en ervoor zorgd dat je baarmoederslijmvlies zich opbouwd voor de mogelijke innesteling.

11. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Klinkt logisch @KleinMeisje93 ! In dat geval lijkt het me wel fijn, bijna een week minder lang wachten :p:p:p hier is de LF ook 14dagen, gerekend vanuit positieve ovulatietest. Iig vorige maand wel, toen voor het eerst test gebruikt.

@beebj heel veel haha. Ik denk dat mijn PCOS met name versterkt wordt door te weinig eten, dus stofwisselings-stress bij afvallen. Ik ben ook niet echt te zwaar, BMI rond de 25 en relatief veel spier. Zou wel iets vanaf mogen, maar zodra ik daal in kcal wordt mijn cyclus meteen weer langer. Verder verhoudingen tussen khd en vetten flink opgepakt, sportritme er op aangepast, opletten met weekmakers, heel veel groente. Heb de afgelopen 2 jaar heel veel veranderd aan mijn leefstijl.

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Mijn LF doet opeens heel raar sinds de miskraam. Daarvoor was hij standaard 14 dagen, maar nu loopt hij elke maand verder terug... Vreemd. Volgende week heb ik een belafspraak met de gynaecoloog om mijn zorgen hierover te uiten.

Spannend, @KleinMeisje93! Heb je lekker veel afleiding de komende dagen?

13. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik ga zo alles doorlezen. Hier nog steeds ongesteld. Dag 3 alweer. Gemiddelde cyclus van 41 dagen maar zelf denk ik dat het korter gaat worden. Ik heb een goed gevoel over deze maand. Wel raar dat ik in heel mei niet ongesteld word hahaha nod 6 juni als ik uitga van 41 dagen en ben zelf 8 juni jarig en vriendlief 11 juni. Vorig jaar in juni ook licht positieve test. Hegon helaas in de avond te bloeden en drna heel veel kramp :(. Dus zou leuk zijn als ie weerr positief zou zijn

14. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn @Sarahhhh
    Ik hoop ook op een cadeautje, ik ben 26mei jarig.

15. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik hoop met jullie mee, dames! :D

16. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik hooop t ook voor jullie. Natuurlujk is eerder altijd goed :p

17. beebj

beebj Niet meer actief

Ohnee @LittleGirl. Hier vanaf 1e positieve ovulatie test 16 dagen, das ook echt exact de gemiddelde standaard. Pfoee, hocuspocus voor mij, je cyclus regelmatig krijgen:p

Laatste tabletje voor deze ronde net ingenomen. Nu wachten tot dinsdagavond; eerste follikel meting.

18. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Succes @beebj . Die tabletjes zijn vervelend hoor ik van iedereen, of niet? Geeft troep :p

En ik ben zelf dietist, dus heb een goede basis achtergrond om me mee bezig te houden. Daarmee flink in de literatuur gedoken en info ingewonnen bij andere mensen. Tot nu toe met succes.

19. beebj

beebj Niet meer actief

Geeft troep @Littlegirl1989 ? Heb er wel behoorlijk last van altijd, hormonaal. Niet te genieten...

Jaa dan ligt je interesse idd daar al:)

20. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @beebj zoiets meen ik gelezen te hebben ergens hier. Dat je er van gaat vloeien. Vergelijkbaar als die bolletjes die je in moet brengen bij een schimmelinfectie, dat je daarna heel veel witte afscheiding hebt.
    Vervelend dat je zo'n last hebt van de hormonen. Voor het goede doel!

Deel Deze Pagina