Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lief dat je ernaar vraagt :oops: de huisarts wil graag dat ik mijn temp ga bijhouden om niet stil te zitten, maar toen ik aangaf dat ik dat al een aantal maanden had gedaan vond ze de gegevens van afgelopen maanden ook prima. Mijn vriend moet nu een spermaonderzoek doen en met de gegevens van dat onderzoek en mijn tempcurves mag ik naar de gyn. Ze zei ook dat het kan komen door de stress van het afstuderen dat het nog niet is gelukt en dat het ook mogelijk is dat de rust van dat zij niet moeilijk doet over een doorverwijzing op mijn leeftijd kan helpen. Ik zal niet de eerste of laatste zijn die natuurlijk zwanger raakt na de stap naar de dokter (dat vond ik dan wel een gekke uitspraak van haar):rolleyes:

Luuna vindt dit leuk.
  2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Chanbee Dat is inderdaad een heel rare uitspraak, maar gelukkig heb je met haar straks niets meer te maken :rolleyes:. Ik hoop dat er geen rare dingen uit het zaadonderzoek komen en dat jullie snel terechtkunnen in het ziekenhuis voor verdere stappen!

3. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ze bedoelde het vast goed, maar ik vond het maar raar... ik heb tijdens de vakantie aan mijn vriend gevraagd hoe hij tegen over spermaonderzoek stond, hij zei dat hij er niet om staat te springen maar dat hij alles wil doen om onze wens uit te laten komen. Dat vond ik zo lief van hem, ik weet ook wel dat hij dat hoort te zeggen maar toch.. :p

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Dat het "hoort", betekent niet dat hij het zo voelt. Dus fijn dat hij er mee akkoord gaat :D hopelijk komen jullie verder en kan de gyn iets voor jullie betekenen. Succes in ieder geval!

Chanbee vindt dit leuk.
  5. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Dankjewel voor het vragen, mijn vriend en ik hadden dinsdag weer een afspraak bij de huisarts om de uitslagen te bespreken. Ik heb geen geslachtsziekte (dat dacht ik al wel:cool:) en de zaad van mijn vriend was goed:) Super nieuws dus. Nu hebben we een verwijsmail gekregen... eerst ontvangen we nu met de post een vragenlijst die we moeten invullen en daarna mogen we het ziekenhuis bellen voor een afspraak... pfff wat duurt dat allemaal lang zeg:oops: Hoe is het met jou?

6. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Hoi Chanbee, nou dat is niet eens zo raar dat ze dat zegt, mijn collega had dat ook, voor ze het traject in ging werd ze zwanger en dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Nou ik had deze hoop stiekem ook... dinsdag verwijsbrief gehad en gisteren test gedaan.. nope helaas. Mijn NOD is vandaag.. pfff wat een verdriet steeds. Succes meis! X

Chanbee vindt dit leuk.
  7. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Dag allemaal, heeft iemand ervaring met het Radboud als doorverwijzing? Ik hoop zo dat ze hier geen lange wachtlijsten hebben... :(

8. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dubbel

9. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @Tjemmie ik loop in de Radboud!
    Binnen 2wkn na verwijzing werd ik gebeld en kon meteen een afspraak maken toen vragenlijsten ingevuld waren, dus geen wachtlijst.
    Cwz liet me die vragenlijsten daar invullen waardoor eerste afspraak nutteloos was. Bij radboud meteen actie omdat ze de info al hadden.
    Verder heb ik alleen maar goede woorden over hun. Aparte fertiliteitsafdeling dus geen dikke buiken, heel veel eigen regie en veel informatie. Denken ontzettend met je mee in alles. Misschien zie ik je nog ;)

Tjemmie en Luuna vinden dit leuk.
  10. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Appart kreeg geen meldingen meer van hier...

@Chanbee @Tjemmie spannend die doorverwijzingen.

Ik was even in nl en het was een positieve week. Me vriend heeft een baan gekregen en kan 6november beginnen met werken. Dat wordt dus in 2 weken verhuizen!!

Chanbee en Luuna vinden dit leuk.
  11. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Sorry voor mijn late reactie, dankjewel voor je berichtje! Fijn te horen dat je positief bent over het radboud! Haha ja misschien zien we elkaar :) Ik heb zojuist de vragenlijst voor mijn neus... tjee wat een vragen. Wat heeft mijn vooropleiding hiermee te maken??? Niet dat het geheim is maar hoezo? Echt een flinke vragenlijst hè! Poeh

12. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik vermoed dat ze dat gebruiken met het oog op dat het een academisch ziekenhuis is. Dus basisinformatie die later gebruikt kan worden voor onderzoek. Heb er zelf eigenlijk niet zo bij nagedacht.

13. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

@Chanbee & @Tjemmie spannend nu ook voor jullie meiden met de doorverwijzingen.

Hier vandaag uitgangsecho om te kijken of ik iui5 kan op gaan starten.

@Littlegirl1989 hoe gaat het met jouw meis? Trek je het nog met al die hormonen?

@nizzie86 en hoever zit jij nu in je 2de iui?

@miniVosje, spannende tijden dus met verhuizen:D

Chanbee vindt dit leuk.
  14. droomwens79

Heb me ruim 1 weekje echt rot gevoeld erdoor. Wel fijn nu we weten hoe of wat. Maar de klap kwam goed aan geestelijk bij mij vooral. Heb mezelf inmiddels herpakt en ga vol goede moed starten aan iui5 & iui6.

15. droomwens79

>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF)

------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

12 oktober
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10

22 oktober
    miniVosje - 25 jaar -1e kindje - ronde 17
    31 oktober
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 (9e na miskraam) MMM (IUI 2.0)
    4 november

Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 13
    12 november
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 15 MMM iui 5
    Wachtbankje (0), Zwanger (4), MMM (2)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst

16-10-2017
    nizzie86 - IUI 2.0

16. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Spannend zeg @mama-van-marlinda . Bijna starten met ivf dus!

Het gaat hier wel, hormonen zijn gewoon stom :evil: ;)

17. droomwens79

Ja klopt ik moet nog wel iui 5 & 6 afmaken, en daarna gaat het ivf worden mochten die 2 ook mislukken. Ondanks mijn rechtereileider dicht zit heb ik volgens hun gewoon kans om via links zwanger te worden, dus ik moet gewoon alle kansen pakken die er zijn.

Ja hormonen doen echt heeel veel met je, hopelijk hoef je maar 1 ronde te doen lieverd X

18. droomwens79

>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

:)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF)

:thumup:NOD-lijst

12 oktober
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10

22 oktober
    miniVosje - 25 jaar -1e kindje - ronde 17
    31 oktober
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 (9e na miskraam) MMM (IUI 2.0)
    4 november

Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 13
    12 november
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 15 MMM iui 5

Wachtbankje (0), Zwanger (4), MMM (2)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst

16-10-2017
    nizzie86 - IUI 2.0

25-10-2017
    Mama-van-M follikelmeting iui ronde 5

01-11-2017
    Mama-van-M acupunctuur & bioresonatietherapie

19. droomwens79

Vandaag geweest voor uitgangsecho en ik heb meteen medicatie meegekregen voor iui 5. Ga van 87.50 nu 100ie spuiten. Moet allen links spuiten om zo hopelijk die kant goed zijn werk te kunnen laten doen. Heb volgende week follikelmeting, dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren deze ronde. Vanavond in ieder geval de eerste gonal-f zetten:thumup:

nizzie86 vindt dit leuk.
  20. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @mama-van-marlinda succes met de volgende ronde. Hoop dat het toch niet tot ivf gaat komen.

@Tjemmie dankjewel. Over anderehalve week al verhuizen! Succes in het ziekenhuis.

Ik wacht dit weekend af, zal wel weer een volgende ronde worden....

droomwens79 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina