Hee dames. Wilde deze foto’s toch even met jullie delen , vandaag de oefen echo gehad bij de Fontys in Eindhoven Hij was weer heerlijk aan het bewegen en veel aan het draaien. Hoe gaat het verder hier met jullie??
Wat lief dat je het vraagt! We hebben een doorverwijzing gekregen van de huisarts, voor het Radboud, we hebben heel wat vragen in moeten vullen. Nu hebben we een uitnodiging gekregen voor 1 november en 15 november, 1 november voor intake en ook weer zaad inleveren, hier is mijn vriend een beetje vervelend over omdat hij dat laatst dus al bij de huisarts heeft laten doen en toen wat de uitslag dat het goed was (54 % is dat wel goed?? nou ja de huisarts zegt van wel). Maar mijn vriend kan 1 november ook helemaal niet vanwege zijn werk Dus hij belt zo voor een andere datum, ik baal zo want 1 november is al zo snel en dat vind ik superfijn, ik ging er al bijna vanuit dat het allemaal langer zou duren... nou ja afwachten dus. Ik zal mijn NOD even invullen, zie dat ik dat nog niet gedaan heb. Ow ja ik heb nog een vraag aan iedereen... stel ik ben ongesteld tijdens de intake (je krijgt dan ook een inwendig onderzoek) dan kan dat toch niet?
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 31 oktober nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 (9e na miskraam) MMM (IUI 2.0) 4 november Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 13 10 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 12 november Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 15 MMM iui 5 Wachtbankje (0), Zwanger (4), MMM (2) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 25-10-2017 Mama-van-M follikelmeting iui ronde 5 01-11-2017 Mama-van-M acupunctuur & bioresonatietherapie
Ongesteld zijn is geen probleem, no worries. En radboud kan meer onderzoeken als de huisarts, vandaar dat zij het onderzoek zelf willen herhalen. 54% zegt me niet zoveel, was de bewegelijkheid 54%? Dat is echt hartstikke prima dan. Belangrijker is de VCM, dus het totaal aantal goede zaadcellen in 1 opwekking. En verplaatsen kan ook vaak naar een plekje vlakbij, geen zorgen! Ik moest de eerste verzetten ivm onze vakantie en kon echt paar dagen later al terecht.
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 31 oktober nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 (9e na miskraam) MMM (IUI 2.0) 4 november Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 13 10 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 15 MMM iui 5 Wachtbankje (0), Zwanger (4), MMM (2) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 27-10-2017 Mama-van-M inseminatie iui ronde 5 01-11-2017 Mama-van-M acupunctuur & bioresonatietherapi
Vrijdag inseminatie iui 5 11.15 vanavond de ovitrelle zetten en hup naar vrijdag Links 1 eitje, en rechts ook 1 eitje. De arts zei vandaag dat mijn lichaam ook rechts kon aanemen op links En met net door gespoelde linker eileider heb ik weer beetje vetrouwen deze ronde
@Tjemmie, ik moet altijd een uitgangsecho doen voor start iui, dus ik ben dan altijd ongesteld helaas. In het begin vondt ik dat echt vreselijk, maar nu niet meer, ik geef vaak aan of het heffie is of dat het wel okey is Verder 54% beweegelijkheid of 54mj zwemmers? Beide is namelijk prima Succes met aftellen naar jullie intake
Hey meiden, ik zou jullie nog op de hoogte houden. Woensdag heeft vriendlief zijn zaadjes ingeleverd en we hebben vandaag al de uitslag. De assistente was een beetje wazig maar het komt er op neer dat het goed is, maar de gyn er meer over zal zeggen..
@Chanbee, positief nieuws dus betreft dat onderzoek, wanneer moet je nu bij de gyn komen? @nizzie86 , iui 5 is een feit, vanmorgen om 11.30
Ik moet nu eerst maandag mijn ha bellen en dan geeft ze mij een doorverwijzing en wordt ik opgeroepen. Dus ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Ik moet zeggen dat ik niet helemaal wijs wordt uit de waardes van het onderzoek maar ik neem aan dat als er dingen niet goed zijn ze het wel had benoemd
Heeee je tag helemaal niet meegekregen @mama-van-marlinda ! Ik zit inmiddels aan 8+2 en heb al twee echo’s gehad; kloppend hartje is een feit! Utrogestan en Progynova gebruik ik nog door tot 12weken. En zit ook aan de Postafene, want anders kan ik níks eten of drinken. Bij 4weken ben ik ziek geworden, daar wordt je akelig van. Het was óf de postafene óf opname als dat niet zou aanslaan (direct opname mocht ook, maar beetje een eigewijze drol ik). Dus mét de postafene gaat het wel redelijk, alhoewel ik bijna de hele dag op de bank lig en slaap slaap slaap. M’n energie is wég. Verder is zwanger zijn wel leuk hoor Ben het “gewend” van bij m’n dochter, was opname na opname na opname.
Nou mijn doorverwijzing gekregen, nu wachten tot ik een afspraak krijg. Maar wat een kut is mijn huisarts.. ze vindt dat ik moet afvallen want ik ben de afgelopen jaren wel wat aangekomen dus daar kan het door komen dat ik nog niet zwanger ben ik heb maat s/m
Maat zegt niet zoveel @Chanbee . Ik zou gewoon lekker even de doorverwijzing afwachten, eventueel kun je lengte/gewicht ook met het zih bespreken.
Oké nou ik ben 1,72 en 73 kilo dat is toch geen overgewicht? Ja ik woog 4 jaar geleden 50 kilo, maar toen had ik een burn-out. Ik hoor van alles en iedereen dat ik er veel beter uit zie dan toen. Ik vond vooral de manier waarop ze het zei niet zo vriendelijk. (Ja je bent wel aangekomen he, ja daardoor kan het ook komen dat je nog niet zwanger bent, als je het vergelijkt met de rest van de wereld heb je geen extreem overgewicht maar je bent wel te zwaar)
Jemig... beetje overijverige huisarts zeg. Ik zou met dat gewicht jezelf niet teveel afvalstress op de hals halen.
Dames... misschien op de vroege ochtend geen fijne vraag om te stellen maar toch doe ik het, hoe is jullie afscheiding na de eisprong? Mijn ei is vrijdag/zaterdag gesprongen en nu heb ik ineens dikke plakkerige afscheidiing...