@mama-van-marlinda spannend hoor! Zou super zijn als de laatste poging jullie succes brengt! Ik vond de punctie erg naar. Was ook erg bang en had eigenlijk al een meltdown toen ik de kamer binnen kwam en in tranen uitbarstte. Ik had vooraf oxazepam ingenomen maar heb niet het idee gehad dat ik daar iets aan had. Ook van de morfine werd ik niet echt high of rozig of wat dan ook. Ik denk wel dat het iets voor de pijn deed, want toen ze bijspoot daalde mijn hartslag meteen flink. Maar ik had het graag allemaal wat minder bewust meegemaakt. Wel een hele fijne uitslag met 10 gevonden eicellen. Morgen hoor ik of er bevruchting heeft plaatsgevonden en of de tp dus door kan gaan.
Ooh meis toch ondanks de fijne uitslag van de eicellen, wel een enorme dikke knuffel meis. Ik hoop om een mooi telefoontje voor jullie morgen dat moet gewoon
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 24 november nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (10e na missed abortion) MMM (IUI 3) 4 december Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 5 december Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 MMM (IUI 6) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 21-11-2017 Mama-van-M - inseminatie iui 6 21-12-2017 Chanbee - intake ziekenhuis
@nizzie86 hoe ervaar jij de iui's? Ik heb gisteren ovitrelle gezet en morgen inseminatie 6 met 3 follikels nu hopen dat manlief morgen ook een mooi resultaat heeft dat blijft toch altijd spannend
@mama-van-marlinda Ik vind de IUI's zelf prima te doen, maar ik merk wel dat ik er weinig vertrouwen in heb. Als alle factoren ideaal zijn en er volgt geen zwangerschap, dan lijkt me dat er toch iets meer aan de hand is. De artsen zeggen al anderhalf jaar: 'Deze maand gaat het raak zijn, dat kan niet anders,' en toch gebeurt er niks. Dus ik ben er langzaam wel een beetje klaar mee en ben me mentaal aan het voorbereiden op een ivf-traject. Ik vind het wel heel oneerlijk allemaal en ik vind het moeilijk om positief te blijven. Daarom heb ik zoveel bewondering voor jou . Ik ga morgen duimen voor jullie! Hoe ervaar jij de IUI's?
Nou geloof me ik heb momenten gehad van veel verdriet ook hoor nizzie! Was vorige week 4 dagen vrij, even mezelf terug vinden. Liep tegen alles aan te schoppen met mijn gevoel. Ook de beslissing gemaakt om volopig niet op mijn nichtjes te passen, ik zou namelijk naast elza van 2,5 ook vanaf januari maartje krijgen 3 maanden. Ik heb aangegeven dat fysiek niet aan te kunnen. Ik zelf was na iui 4 de hoop al verloren erin, maar de arsten zijn positief in iui bij ons en verzekerings technisch moest ik het ook afmaken, iedere keer ook de vraag hoe gaat met je van de arsten. Zeg altijd opgewekt het gaat prima omdat ik heeeeeel goed weet dat ze je anders naar de maatschapelijkwerkster sturen en dan mag je even geen behandeling zeg maar. Dus hou ik me groot. Wij bereiden ons ook voor op ivf, we zijn er gewoon klaar voor en zien deze ronde als afsluiting en hopen dat we snel in december gesprek krijgen. En dan op na onze volgende stap!! Oneerlijk vindt ik momenteel ook heeeeel veel, net ook bij de vomar een moeder met 2 kindjes voor me zegt ze tegen de mevr voor haar omdat die reageerde op haar druke kindje van 4/5 jaar oud wil je hem 1 dag lenen? Binnen een uurtje ben je hem zat. Ik keek al op ban nouja zeg. Zegt ze tegen die mevr de volgende bestel ik bij de whekamp kun je het ruilen als ze zo zijn, kijkt ze daarna mij aan, hield wijzelijk mijn dicht
iui 6 achter de rug, manlief had deze ronde 9.6milj zwemmers en 64% beweegelijkheid! 3 eitjes die springen vandaag. Nu duimen
Dag allemaal, ik ben zoooo verdrietig mijn wereld valt in elkaar Gisteren bloed en mijn “klachten” zijn zo goed als weg. Ik kom weer op de lijst. Wanneer mijn NOD is weet ik niet. *MK november 2017
@Tjemmie Wat ontzettend verdrietig . Heel veel sterkte, meis. Doe wat goed voelt op dit moment. Dikke knuffel.
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 4 december Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 5 december Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 MMM (IUI 6) 21 december nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 (11e na missed abortion) MMM (IUI 4) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 07-12-2017 nizzie86 - IUI 4 21-12-2017 Chanbee - intake ziekenhuis
Oh meid, wat verschrikkelijk voor je! Heb je laten controleren bij de vk dat het inderdaad een mk is? Klachten die weg zijn zeggen niet alles! Bloed iets meer, maar hoeft ook niet altijd het verkeerde te betekenen (zeker als ik de verhalen op het forum lees). Heel veel sterkte in ieder geval.
Dankjulliewel voor de reacties bloedverlies is nu heviger met stolsels. Vandaag de verloskundige aan de telefoon gehad. Ik moet nu de stolsels opvangen met een vergiet en controleren of het vruchtje ertussen zit. Vrijdag 1 dec echo ter controle. X
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 4 december Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 5 december Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 MMM (IUI 6) 21 december nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 (11e na missed abortion) MMM (IUI 4) Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 (november 2017 missed abortion) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 07-12-2017 nizzie86 - IUI 4 21-12-2017 Chanbee - intake ziekenhuis
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 4 december Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 5 december Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 MMM (IUI 6) 21 december nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 (11e na missed abortion) MMM (IUI 4) Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 (november 2017 missed abortion⭐️) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 07-12-2017 nizzie86 - IUI 4 21-12-2017 Chanbee - intake ziekenhuis
@Tjemmie Niet om per se vervelend te willen doen, maar jij hebt een miskraam en geen missed abortion. Een missed abortion kom je pas achter tijdens een slechte echo, als je dus denkt hartstikke zwanger te zijn. Ik heb zelf een missed abortion gehad en dat is echt een totaal andere ervaring dan een miskraam, hoewel beide ervaringen natuurlijk heel verdrietig zijn. Nogmaals sterkte! Hopelijk kom je het weekend een beetje door.
>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<< ------------------------------------------------------------------------------------ Zwangeren KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF) ------------------------------------------------------------------------------------ NOD-lijst 4 december Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 5 december Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 16 MMM (IUI 6) 21 december nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 (11e na missed abortion) MMM (IUI 4) ? Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 (november 2017 mk⭐️) ----------------------------------------------------------------------------- Afsprakenlijst 07-12-2017 nizzie86 - IUI 4 21-12-2017 Chanbee - intake ziekenhuis