Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Dat heb ik nog nooit gehad, zelfs nog nooit van gehoord:oops: Zijn tabletjes om in te slikken hè, vergelijkbaar met Clomid.

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen haha. Sorry!

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hier toch maar vast zwangerschapstesten besteld van zwanger en kids :D heb er goede ervaring mee. Wel de extra gevoelige plus nog de 4 die gratis zijn.

4. beebj

beebj Niet meer actief

7 dagen menstruatie zit er weer op, laatste tabletje Tamoxifen ook ingenomen. Nu wachten tot dinsdagavond; follikel meting.

5. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Mooi. Goed op weg dus :) Pff.. 7 dagen is wel lang zeg!
    Duimen voor een mooi eitje dat goed groeit :)

6. beebj

beebj Niet meer actief

Pff ja hè. En toch is 7 kort voor mij. 8 en 9 dagen komen ook voor:( In dat geval mis ik m'n anticonceptie pil énorm. Dan duurt het maar een dag of 3/4.

7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Pff @beebj ik zou gek worden als het altijd zo lang zou duren. Hoop dat je in die 7 dagen er niet veel last van hebt.

Bij mij is de ergste dag altijd het heftigste. Sinds ik geen anticonceptie meer heb wordt die pijn wel heftiger

8. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Jeetje @beebj wat lang zeg! Hier zowel met als zonder anticonceptie maar 3dgn, waarvan de laatste dag minimaal. Wel de laatste 2-3x last gehad van de dag ervoor al steeds bruin wegvegen, dat is nieuw voor me...

9. beebj

beebj Niet meer actief

Begint hier ook een dag voordien met bruinverlies idd. En diezelfde dag lig ik gestrekt op de bank; kots en kots misselijk.. Zo shit! Weet weer precies waarom ik op m'n 12e startte met de pil. Anderzijdts is het na m'n bevalling wel verminderd, want toentertijd viel ik regelmatig flauw door het vele bloed verlies. Dat is nu gelukkig niet meer.

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Hier de ovuluatietesten weer in huis, vanaf zondag start ik er weer mee:D

11. droomwens79

Vandaag maar walnoten gekocht voor mij en vooral mijn man, schijnt de spermakwaliteit te verbeteren:D:D en daarbij is het ook nog eens gezond, win win situatie hahahaha.
    Werkelijk nooit geweten, maar kreeg het als tip van iemand deze week op me werk, dus ik denk ik ik google er eens na:rolleyes:

12. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Hoi hoi, daar ben ik weer. Ik was op roze in de vorige lijst. Helaas is gister m'n miskraam begonnen.. wat een teleurstelling/verdriet en leegte.. went nooit zoiets. Omdat ik jullie nog ken van vorige lijst, zou ik hier mogen meekletsen? P.S waar zet ik die handtekening uit?

13. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk meid! Ik wens je heeeel veel sterkte, helaas weet ik ook hoe het voelt :(
    Je handtekening kun je wijzigen of verwijderen bij Handtekening.
    En natuurlijk mag je mee jletsen!
    @beebj verschrikkelijk zo een lange menstruatie, ik had vroeger ook vanaf mn 11de of 12de de pil omdat ik er zo ziek van werd altijd en gewoon niks meer kon als ik menstrueerde.

@mama-van-marlinda
    Dat wist ik niet! Toevallig hebben vriendlief en ik op de dag van mijn positieve ovulatietest walnoten gegeten haha. Dat wordt dus afwachten. Nog 9 dagen tot ik kan testen, wat duurt het toch lang.

14. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @mama-van-marlinda dat wist ik ook niet haha. Mijn man lust ze neit zo graag, hij ziet me al aankomen :p
    @AnneLisa87 wat een rotnieuws zeg, hele dikke knuffel voor jou. Natuurlijk ben je hier hartstikke welkom zeg! Geen idee wat ik moet zeggen tegen je, lijkt me zo afschuwelijk.

15. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ja, moet er even doorheen, afleiding op zo'n forum is fijn..

16. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Snap ik ja, je bent hier hartstikke welkom hoor!

Ik heb vandaag ineens menstruatie-achtige krampen. Dag 13, dus voor mij nog wel vroeg om al eisprong te krijgen, maar wellicht heeft het rijpen wat langer nodig deze ronde. Maandag toch maar beginnen met testen dan. Zou fijn zijn als hij zo snel is, hopelijk dan een nog wat kortere cyclus dan 31-32dagen :rolleyes:

17. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ahh meid!!! Heeel veel sterktee:(

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @AnneLisa87 Ik had het ook al gezegd in dat andere topic, maar wat een rotnieuws, zeg. Sterkte, meis.

19. droomwens79

Oooh meissie toch:( knufff

20. droomwens79

@Littlegirl1989 en @KleinMeisje93 wist het ook nooit totdat iemand mij hierover vertelde, mijn man vindt ook niet lekker maar heeft het er gelukkig wel voor over:)
    We gaan het zoveel mogelijk door warme maaltijd verwerken:D

Deel Deze Pagina