Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Na een maand kom ik weer eens online.
    @Tjemmie dikke knuffel wat vervelend zeg. Heel veel sterkte.

@mama-van-marlinda je laatste iui ronde, hoop zo dat het raak is en dat je niet de ivf in hoeft. Ik blijf voor je duimen.

@nizzie86 snap dat je de vertrouwen verliest. Ook voor jouw blijf ik duimen.

@Littlegirl1989 succes bij de ivf

Ik ben inmiddels verhuist. (Terug naar Nederland) en heb al een appartement. Langzaam komt hier de rust terug.
    Januari met me nieuwe zorgverzekering stap ik opnieuw naar de dokter.

nizzie86 en droomwens79 vinden dit leuk.
  2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Oooh meis toch, wat erg dit:cry:

3. droomwens79

Welkom terug in NL!! Fijn dat de rust teurg is bij jullie.
    Hier nog 1 weekje wachten en dan weet ik of het ivf gaat worden:rolleyes:

4. droomwens79

@Chanbee hoe is het met jouw lieverd?

5. droomwens79

Weet iemand hoe het met littelgirl is?:)

6. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @mama-van-marlinda ik heb vandaag negatief getest op onze eerste poging. Voelde het wel aankomen maar uiteraard toch erg verdrietig. We moeten nu tot januari wachten om onze 4cryos te kunnen gebruiken.

7. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal, ik heb gisteren twee testen gedaan, een zwangerschapstest en een ovulatietest allebei extreem gevoelig, de zwangerschapstest was wit en op de ovulatietest was een licht tweede streepje te zien. Dus de Hgc hormonen van mijn zwangerschap zijn er uit en hopelijk betekent dit dat mijn nieuwe eisprong eraan komt. Ik hoop het zo!! @Littlegirl1989 wat naar meid, ik zal voor je duimen voor januari!
    Hoe is het met de rest?

8. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lief dat je het vraagt. Ik probeer wat afstand te nemen van het baby maken. 21 dec mag ik naar het zh, dus nog 1x ongesteld worden voor ik verder kan. Verder ben ik lekker aan het werken en solliciteren.

@Littlegirl1989 wat verdrietig :$ ik hoop zo dat het in januari voor jou mag lukken!

nizzie86 vindt dit leuk.
  9. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    En weer ongesteld :$

10. droomwens79

Hoi meiden

Helaas is ook iui 6 mislukt, we krijgen nu rust en gaan van de week bellen voor afspraak intake ivf! Eerst mezelf even herpakken, merk dat ik toch wel even een moment voor mezelf nodig heb. Je sluit iets af en je gaat weer een stapje hoger in het traject. Heb ook een enorm dubbel gevoel, en hele weekend al last gehad van huilmomenten, ook vorige week toen ik al roze afscheiding zag op 9dpo, en ook toch wel die angst voor de punctie...
    Maar van de week gaan we de afspraak maken, tot die tijd even alles op een rijtje zetten in mijn hoofd..

@Chanbee knufff meis

@Littlegirl1989, sterkte lieve meid! Oprecht sorry voor mijn late reactie maar ik zat er zelf ook even doorheen de afgelopen week. Nogmaals een hele dikke knuffel lieverd

@Tjemmie hoe is het met jouw inmiddels meis?

@miniVosje alles een beetje op orde inmiddels met de hele verhuizing?

@nizzie86 hoe is het bij jouw meis?

11. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Ow wat naar zeg, ik hoop dat het je lukt om tijd voor jezelf te nemen, misschien samen iets leuks gaan doen? Het is lastig, ik weet het... je er niet mee bezig houden...

Met mij gaat het wel weer een beetje, ik dacht eerst dat de ovulatietesten al iets lieten zien, maar het wordt maar niet donkerder, zo balen. De verloskundige zei dat het misschien beter was (mentaal) om niet gelijk te beginnen met weer zwanger worden, maar dat kan ik niet, ik wil weer verder... En nu straks met de kerst (dan wilde we het aan onze ouders vertellen) wordt een lastige periode... snik.

12. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Dames ik vrees dat ik buiten deze lijst ga vallen of mijn ovulatietesten zouden nu snel op moeten gaan lopen.. ik dacht vlak na mijn miskraam al een streepje te zien op ovulatietest (zw tes was negatief dus ik dacht dan moet dit we een komende eisprong moeten zijn) maar het wordt niet donkerder maar juist lichter...:(

13. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik denk dat je in het verkeerde topic zit @Tjemmie :)

nizzie86, droomwens79 en Tjemmie vinden dit leuk.
  14. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Hahaha je hebt gelijk:roflmao:

15. droomwens79

>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryo terugplaatsing IVF)

------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst
    4 december
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14
    21 december
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 (11e na missed abortion) MMM (IUI 4)
    ? Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 (november 2017 mk⭐️)
    2 januari
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eigen kracht)

-----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst

07-12-2017
    nizzie86 - IUI 4
    21-12-2017
    Chanbee - intake ziekenhuis
    10-01-2018
    Mama-van-M - ivf intake gesprek

16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @miniVosje Welkom terug in Nederland!

@Chanbee Wéér ongesteld :(. Gelukkig is het al bijna 21 december. Kijk je ernaar uit?

@Tjemmie Weet je wat het is? Het beste medicijn tegen miskraamverdriet is een nieuwe zwangerschap. Wij hebben ook niet gewacht. En maar goed ook, want we staan een jaar na de miskraam nog steeds met lege handen en gaan nu dus ook een ander traject in. Stel dat we een halfjaar of een jaar hadden gewacht... Hoe voel je je inmiddels mentaal gezien?

@mama-van-marlinda Wat verdrietig voor jullie :(. Zoveel tijd en energie in dat IUI-traject gestopt, en dan na een halfjaar toch met lege handen staan. Ik hoop héél erg dat ivf jullie droom gaat waarmaken. Neem de tijd om de afgelopen maanden te verwerken. Dikke knuffel voor jou.

@Littlegirl1989 Altijd kusjes voor jou, liefje. 2018 wordt ons jaar, potverdorie!

Ik heb morgen mijn vierde IUI, maar ik moet zeggen dat ik erg somber gestemd ben. Ik heb niet het idee dat IUI de behandeling voor ons is. Vorige maand waren alle omstandigheden perfect en toch ben ik niet zwanger geraakt. Sindsdien geloof ik er niet meer in. Het is nog even uitzingen; in het nieuwe jaar gaan we met ivf van start. @mama-van-marlinda misschien komen wij elkaar dan nog wel tegen in een ander topic :).

17. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @nizzie86 ivf moet gewoon jullie oplossing zijn. Huppatee ff goed nieuws zou welkom zijn. Dikke knuffel voor jou.

En voor alle anderen ook knuffels. Dit topic loopt al veel te lang verdikkie.

Chanbee, droomwens79 en nizzie86 vinden dit leuk.
  18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113

Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryoterugplaatsing ivf)

4 december

21 december
    2 januari

Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eigen kracht)

geen datum
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 (november 2017 mk ⭐️)

21-12-2017
    10-01-2018
    Mama-van-M - ivf intakegesprek
    17-01-2018
    nizzie86 - intakegesprek ivf

19. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @nizzie86 ja en nee aan de ene kant ben ik blij dat er verder gekeken gaat worden, aan de andere kant ben ik teleurgesteld in mijn lichaam.

Ik hoop zo dat we volgend jaar allemaal een positieve test in handen mogen hebben met negen maanden later een klein wondertje. Dat is jullie volhouders allemaal zo gegunt!

nizzie86 vindt dit leuk.
  20. droomwens79

Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryoterugplaatsing ivf)

4 december

21 december
    2 januari

Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eigen kracht)

geen datum
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 12 (november 2017 mk ⭐️)

21-12-2017
    10-01-2018
    Droomwens79 - ivf intakegesprek
    17-01-2018
    nizzie86 - intakegesprek ivf

Deel Deze Pagina