Auw! Scherpe pijn rechts, 34 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Isis857, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden,

Gisternacht werd ik wakker met enorm scherpe, stekende pijn rechts in m'n buik ter hoogte van mn navel.. Het deed echt pijn.
    Vanochtend was het weer aardig weg en de rest van de dag geen pijn gehad.. Tot net, Pff! Weer dezelfde heftige pijn rechts op dezelfde plek.
    Iemand een idee wat dat kan zijn?? Ik ben ruim 34 weken zwanger nu.

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

ik heb dit van de week ook gehad, nu nog steeds. Ik moest gelijk bij de vk langskomen en werd doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze een blindedarmontsteking vermoedde. zit het echt naast je navel of wat meer naar je zij toe? zoiezo bij twijfel gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor en ze hebben liever dat je een keer voor niks belt dan dat je niet belt. bij mij overigens niks kunnen vinden maar de pijn blijft. wel gelijk overal op gecontroleerd. blindedarm schijnt overigens wel vaker voor te komen tijdens zwangerschappen maar is absoluut geen gevaar voor de beeb. kijk ook even of je koorts hebt. hoop dat je gewoon een flinke trap van de kleine hebt gehad hoor.

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hoi zwendel,
    Wat vervelend dat je t nog steeds hebt, maar op zich goed nieuws dat het je blinde darm niet is toch?
    Het zit meer naar m'n zij toe, herkenbaar? Dacht dat met een blinde darm de pijn meer constant moet zijn? Symptomen komen wel wat overeen.. Gelukkig geen gevaar voor de beeb!
    Heb nog gezocht nr thermometer, maar kon m zo niet vinden, zijn net verhuisd..zal zo manlief vragen als ie weer thuis is.

4. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Vaak is dat gewoon je darm, daar zit een bocht en daar wil nog wel eens lucht blijven hangen als je baarmoeder zo in de weg zit. Kan eel pijnlijk zijn. Maar als je het niet vertrouw, even vk bellen!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier werden die enorme steken toegewezen aan overbelaste banden en overbelaste dwarse buikspieren. Na een weekend rust (mijn man heeft onze dochter het hele weekend gesjouwd), zijn de klachten er nog wel ... maar flink minder

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Even een update.. Ben inmiddels sinds za.ochtend na weer een pijnaanval opgenomen in t zh. Diagnose: nierkolieken door nierstuwing. Erg vervelend, maar gelukkig niet gevaarlijk volgens de gyn. Heb nu een infuus met medicatie en pijn is weg. Hoop dan ook straks nr huis te mogen!
    Bedankt voor t meedenken dames.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    oei, da's niet mis. Hopelijk ben je inmiddels al weer in orde?

Deel Deze Pagina