Hi meiden! Ben van de week erg ziek geweest, een griep. Het ergste is voorbij maar mijn longen zitten nu vol met slijm, ze kraken en pruttelen continu. Ik krijg het er niet uitgehoest. Het is erg uitputtend! Ik heb broomhexine gehaald bij de apotheek maar dit helpt voor geen meter (neem het nu 3 dagen), ik stoom (helpt niets), neem hete baden, ik hoest ondersteboven en in allerlei origami standen maar het helpt niets! De huisarts vind het niet nodig om te kijken of iets te geven gezien ik er geen koorts bij heb. Maar ik ben er zo moe van! Ik pruttel en kraak. Het is een heel vervelend gevoel! Heeft iemand nog tips voor mij om van deze ellende af te komen? Ik hoop het!!
Geen tip helaas... denk dat je gewoon moet uitzieken Ik denk alleen dat je Broomhexine wel kunt staken, dat komt niet in je longen terecht en heeft dus geen zin. Sterkte meid!
Bedankt voor je reactie. Echt waar joh?! En die apotheker maar tegen mij beweren dat dit zou helpen! :x Rustig uitzieken is voor mij een beetje lastig. Ik zit in een redelijk kort revalidatie traject van 8 weken waarvan ik al 1 week heb moeten missen door de griep. Wil niet nog meer missen
Bruistabletten met acetylcysteïne! Die van 600 mg en dan 's ochtends en 's avonds een halve. Werkt hier (heb astma, dus elke verkoudheid zakt in de longen) itt broomhexine als een tierelier.
Broomhexine heeft mij ook nog niet eerder geholpen en inderdaad; gewoon uitzieken! Je hoofdeinde wellicht iets omhoog, dat hielp mij. En stomen, hoe doe je dat? Wij gaan met onze dochter altijd in de badkamer zitten, afzuiger uit en de douche flink heet aan, de stoom bood haar wel verlichting maar met mijn longontsteking werd het bij mij alleen maar erger. Beterschap!
Thanx meiden Die bruistablet ga ik morgen gelijk halen! En kikker, had jij koorts bij je longontsteking? Ik ben daar namelijk een beetje bang voor. Ik stoom nu al dagen meerdere malen op een dag maar het doet mij zeer en het helpt ook niet, helaas!