Hallo allemaal! Ik zit met het volgende. Normaal hebben wij op 23 dec altijd een kerstlunch waarna onze vakantie altijd begint. Nu is er in het dorp waar ik werk een wandeling uitgezet van 14 km, dan moet je bordjes gaan zoeken met spreuken geloof ik. Nu wil iedereen op het werk die gaan lopen en ik dus niet. Ik wandel al niet zoveel, ben het dus echt niet gewend en dan is 14 km gewoon heel ver. Ik wil dus niet meelopen maar de baas wil het heel graag en gaat er vanuit dat iedereen meeloopt. Wat moet ik nou hiermee???
goede argumenten zoeken waarom die lunch toch door moet gaan. Of begin volgende week toevallig door je enkel gaan ofzo
Leuk bedacht, maar dan voor volgend jaar...... heeft het hele team de tijd om er na toe te werken / trainen.
Haha ja van die enkel heb ik ook aan gedacht maar dat kan niet, hij vroeg of we mee wilden... ik was de enige die nee zei... de rest wel dus hij weet al dat ik het niet zie zitten... Ik ben veel te eerlijk he pffff
Ja dat dacht ik ook eigenlijk maar ja het staat al dus denk dat ik er nog weinig meer aan kan veranderen... Hopen maar dat het niet al te koud is dan.... Brrrrrrr
Ja en gaan ze dan je wandelschoenen betalen? Haha, en dan ook nog spreuken zoeken, leuk voor een padvindersgroepje
Ja precies, ik ben altijd anders dan de rest daar.... ik vind die lunch altijd heel gezellig en vond het echt jammer dat die er niet komt dit jaar...
Ik vind het niet verstandig om zover te lopen als je verder geen ervaring hebt/getrained bent. 14 kilometer is echt heel veel!
Vertel mij wat, misschien moet ik maar zeggen dat ik het echt niet doe... hij kan me dit toch moeilijk verplichten?? Staat niet in mijn contract hoor...
Mee gaan, als de rest van je collega's wel de wandeling willen doen, denk ik dat je er weinig op in te brengen hebt. Vaak heb je met zoiets niet eens door dat het ver is hoor, omdat je onderweg ook bezig bent.
je kan als je mee doet het beste 2 paar schoenen meenemen waar je vaak op loopt. als je bij het eerste paar pijn krijgt doe je die andere aan,dat scheelt. ik zou toch meedoen. misschien is het een idee om 1 van de partners met de auto mee te laten gaan,die kan dan de mensen die het niet trekken met de auto meenemen. of jij stelt voor dat je met de auto in de buurt blijft met drinken en lekkere hapjes,en een ehbo doos
Als het nou nog in het voorjaar was... Voor hetzelfde geld ligt alles weer besneeuwd en is alles spekglad. Ik zou er ook niet blij mee zijn maar om als enige niet mee te gaan is ook weer niet leuk. Misschien maar gewoon doorstaan en je lekker warm aankleden.
Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je het hele idee onzalig vind en dat je geen wandelaar bent en 14 km niet trekt aangezien je nooit wandelt en dat je iedereen succes wenst en zorgt voor broodjes en drank als iedereen terugkomt Moet daar wel een potje voor zijn offcourse
Ja ik wil ook geen spelbreker zijn daarom weet ik niet wat ik ermee aan moet.... en om eerlijk te zeggen had ik vandaag een licht posi test.... wat als ik zwanger ben, , is het misschien niet goed om je compleet af te laten takelen tijdens zo'n wandeling. Ik weet het ben niet ziek ofzo... maar straks is het zo koud,, slaat dan op je spieren...