Hey meiden, Ik heb geen idee of ik het goed neerzet dus moderaters mocht het verkeerd staan hoor ik graag waar ik het wel had moeten zetten... Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik wil graag voor mijn vriend een leuk vaderdagcadeau geven. Na 2 miskramen ben ik goed zwanger van ons kindje en door hetgeen wat we de afgelopen tijden hebben meegemaakt wil ik hem graag verrassen met een leuk cadeautje namens de kleine... Nu heb ik op een site een heel mooi gedichtje gelezen van iemand die ik in een kaart ga zetten: Lieve Papa, Ik ben nog niet geboren maar wil even komen storen Want vandaag is het een speciale dag en ik vind dat je die toch al een beetje vieren mag Nog in mama's buik en heel erg klein ik kan haast niet wachten om straks met z'n 3 tjes te zijn Mijn "komst" gaat wel nog even duren Vandaar dat ik mama voor een kleinigheidje erop uit moest sturen Maar straks krijg je van mij elke ochtend een lieve lach Zo is het voor jou altijd vaderdag... Liefs en een dikke knuf. Maar ik wil er graag een kleinigheidje bij doen...maar wat???!!!! Iemand een idee??? Liefs Ukje
Plaatje van een recente echo, maar dat zit er zeker net niet in? Anders.. een knuffeltje maar dat is misschien een vrouwen-ding. Alvast een speen met "Papa is the best"?
Bouwjaar1979 door een angststoornis iedere week een echo (meestal ook wel een echo foto) maar vriend gaat altijd mee dus die bewaard en scant meteen iedere echo foto Speen is inderdaad wel een leuk idee.... hmmm even nadenken waar ik die zo snel zou kunnen kopen.. Dank je wel!!!!
Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie even dan vind je talloze topics met tips over vaderdags kado's in alle vormen en maten
Kippiekip zat daar ook al op te kijken maar zoek dus iets heel unieks en moois voor hem... (ben wat dat betreft erg lastig het moet super zijn voor hem)
Iedereen zoekt wat unieks in ieder topic, zou toch maar eens doorbladeren, heb al heel wat mooie tips voorbij zien komen waar jij vast en zeker ook wel wat mee kan doen.
ben je niet wat laat om iets heel bijzonders en unieks te doen? Kant en klaar vindt ik altijd minder uniek. (even tussendoor toen ik zwanger was heb ik een rompertje voor manlief gekocht (niet bijzonder) zijn 1e vaderdag heb ik een foto van zoon en man samen die voor het eerst naar elkaar lachen op een broodtrommel laten afdrukken met mijn super papa erbij er kwamen tranen kan ik vertellen, dat kan ook met een echo foto)
Marilouise ja ik ben rijkelijk laat was gewoon vergeten dat het vaderdag is het was dat mijn vriendin gister vertelde dat het vaderdag is zondag dat ik dacht owja shoot!!! (stress trouwdag voorbereiden nog.. dementie ga maar door ) Vind dat idee van die echo foto en dan op iets af laten drukken heel leuk idee... even kijken of ik iets kan bedenken wat hij elke dag wel gebruikt...
je kan het op bijna alles af laten drukken, koffiemokken, broodtrommels, shirts noem maar op. je kan ook een kaart (laten) maken met de echo foto erop en koop je er een shirtje bij van mijn super papa ofzo? (enne ik was er heilig van overtuigd dat het een week later vaderdag was en niet zwanger hoor. toen ik zwanger was kocht ik oogschaduw voor mijn opa onder het mom van het is vaderdag dus koop ik een cadeautje voor mijn oma)
whahahahahaa echt hoe herkenbaar!!!! Ik moet al bijna 10 dagen mijn trouwschoenen ophalen om ze in te lopen en elke avond als ik op de bank zit denk ik oja shoot!!! dat moest ook nog!!! Gister loop ik naar mijn beste vriendin woont toch al jaren op hetzelfde adres loop de straat in (dacht ik) en sta toch voor een tuin die ik helemaal niet ken.... straat te vroeg afgeslagen... serieus gaat die dementie over???? Ik ga even kijken naar een hele mooie koffiemok kerel is gek op koffie... Thnx!!!! heb een hele mooie echo van een paar weken terug