Hallo Dames Mijn oudste dochter is 4 jaar oud .word in feb 5 jaar ze heeft nu al 134/140 van kledingmaat en schoenmaat 32/33 waar kopen jullie leuke kleding? wat niet te ouderlijk maakt bij je kind. want ja kledingmaat 134/140 is voor kinderen van 6-8 vind het best moeilijk. haast alles is ook bling-bling en ik hou persoonlijk niet van hello kitty.dora,k3,mega mindy.minnie mouse enz op kleding
Wow, mijn nichtje is 8 en draagt maat 140.. Maar ik vind de afdeling 134-152 bij V&D, Jola, Esprit, Didi en Sara altijd leuk uitzien.
Inderdaad Espit. Mijn dochter van 8 zit in 134/140 en hier zitten veel shirts enz. bij die ik voor haar wat te kinderlijk vind worden met roze, vlindertjes enz. Wel heel leuk voor je dochter van die leeftijd.
mijn zoon is 3,5 jaar en draagt maat 140. Niet voor de lengte maar voor de breedte ( hij heeft erge overgewicht door een syndroom ) Wij hebben ook het probleem dat veel kleding echt is voor oudere kindjes. Dus niet meer leuk met thomas de trein erop ofzo. Maar stoere tektsten. Vind dat niet passen bij zo'n hummeltje. Dus het is echt speuren.
Name it. Didi. Moodstreet. Hema. Je kan ook simpele shirts kopen bij hema en die opleuken met strijkapplicaties en knoopjes. Ook te koop bij hema. Vogeltjes, vlinders, bloemen ed.
Merk teouwens hier.. Dat dochterlief meteen stuk ouder lijkt als ze spijkerbroeken draagt. En een stukje jonger als ze jurkjes/rokjes draagt. Wij hadden altijd het tegenovergestelde probleem... Die is heel klein... En op een zeker moment was ze bijna 4... En we zaten nog steeds op de babyafdeling. A waren we toen inmiddels wel al bedreven in het overslaan van babyroze en crèmekleurig. Met hardroze leek het al een stuk minder baby-achtig. Dat soort trucs kun je vast met grote kindjes ook wel toepassen.
Dochter word in okt 4 jaar en draagt 122-128 shirts Broeken 116 Persival, didi, we kan ik goed slagen Schoenmaat 31 en heel smal voetje
Onze dochter is 8 een draagt maar 134/140. Zelfs voor een 8 jarige vind ik het allemaal te volwassen. Zelf koop ik bij de vd, hema, name-it, vingino, retour en als je goed zoekt bij de hm dan zit er ook nog wel eens wat leuks tussen.
Lastig zeg! Gelukkig dat je al een paar goede tips hebt gekregen. Ik begin het nu een beetje te merken bij mijn zoon. Die is 6 en draagt (nog) 128, maar zal binnenkort toch aan de 134/140 moeten. Op zich is dat niet raar voor zijn leeftijd, maar hij is cognitief gezien (door zijn ontwikkelingsachterstand) ongeveer 4 jaar en zijn lievelings T-shirt is Mickey mouse (of cars, of thomas de trein, of bob de bouwer ). Ik vind het wel jammer dat hij straks niet (meer)de kleding van eigen keuze kan aandoen (hij kan zo blij worden als zijn lievelingsshirt weer schoon is ). Hij heeft ook schoenmaat 33 en moet steeds harder zoeken naar klittenband schoenen ... (zijn er gelukkig nog wel, maar de keus wordt steeds minder)
C&A Zowel voor meisjes als voor jongens in die maten kleding met tekenfilmfiguurtjes. Smurfen, hello Kitty, minnie mouse, Oscar uit Sesamstraat. http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Kids/Collectie/T-shirts & tops En betaalbaar
Wat duurdere merken als TopItm, Ninni Vi, Br@nd, Bomba, Bengh, Cakewalk, enz. hebben vaak dezelfde kleding van maat 98/104 t/m ... (146, 152, ...). En bij houden van applicaties, zou ik basic shirtjes kopen en er zelf iets op strijken.
Beetje off-topic : Lijkt me lastig, vind de kleding (met name voor jongens) tegenwoordig sowieso al veel te ouwelijk, zelfs als ze 2, 5 zijn