hoi hoi Ik wil voor de 1ste verjaardag van onze dochter een little people huis kopen maar nu zag ik op mp dat er 3 verschillende soorten zijn. 1 met een blauw dak 1 met een roze dak 1 met een paars dak (deze kun je nu in de winkel kopen) Maar welke is nu het leukste??? En welke geluidjes zitten in de huisjes? Dus wie heeft 1 van deze 3 en welke ervaringen heb je ermee?
Wij hebben die met het roze dak, de jongens vinden hem erg leuk. Maar een vriendin heeft die met het paarse dak, dit is ook de nieuwste. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit maar de met het paarse dak heeft een deurbel en die heeft die van ons niet. Als ik hem nieuw had gekocht dan had ik denk ik toch voor de nieuwste gegaan (dus die met het paarse dak)
wij hebben die met het paarse dak. heeft ons meisje ook voor haar eerste verjaardag gehad van iemand. ze speelt er nu nog mee dus zeker een succes.
Wij hebben de witte met het blauwe dak, de geluidjes die er in zitten: deurbel, hond/kat, wc, raam (muziekje nacht, muziekje dag) Maar die andere ken ik niet dus weet niet wat die andere kunnen