Hallo, Op 25-3-2010 zijn wij de trotse ouders mogen worden van onze geweldige zoon Desley. Hij heeft alleen een klein probleempje met zijn darmpjes, maar dat verhaal heb ik ook opgeschreven bij de voedingsdeskundige (mocht u in de gelegenheid zijn, mag u dat natuurlijk ook lezen, alles om de kleine man te helpen). Nu heb ik wel een vraagje over mezelf en mijn herstel. Het is nu 15 dagen na de bevalling en in principe gaat alles goed alleen dat mijn "knip" nog steeds echt vreselijke pijn doet. En dan op zo'n manier dat ik zo scheef moet gaan zitten dat ik nu constante pijn aan mijn stuitje heb. Niks aan het bekken of heupen gelukkig. Is het normaal dat het na ruim 2 weken nog zoveel pijn doet? Ik snap dat alles moet herstellen, maar dit is niet grappig meer. Het trekt zelfs door naar mijn clitoris gek genoeg. En het begint aardig te jeuken allemaal, maar ik denk dat dat door het gebruik van het verband komt. Dan heb ik sinds vanmorgenvroeg slijmverlies en krampen aan mijn linkerzijde thv eierstok. Het si toch niet logis om nu alweer een eisprong te hebben? Als dat het is natuurlijk.....of is dit wel normaal? Hopelijk dat u me een beetje gerust kunt stellen. Alvast bedankt voor de reactie. Groet Esther
Hoi Esther, gefeliciteerd! wat vervelend dat je nog zo;n last hebt van je knip! Ik wil je adviseren om eerder voor je nacontrole te gaan ivm je klachten. Zodat er goed gekeken kan worden of er misschien hechtigen zitten te vervelen of dat de wond wel goed geneest. Verder kunnen die steken absoluut al van een eisprong zijn je cyclus gaat weer herstellen en twee weken na de bevalling kan je je eisprong al hebben en vervolgens ong twee weken later je menstruatie! Imke