Harde buik & rare menstruatie na bevalling.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Riann, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riann

Riann Nieuw lid

27 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    hoogeveen
    Hoi,

Ik ben op 3 maart 2014 bevallen van een overleden kindje...
    na precies 4 weken werd ik weer ongesteld. nadat ik ongeveer 1.5 week heb gevloeit..
    maar nu ben ik al 2 keer in 1 maand ongesteld geweest..
    ongeveer 3 dagen per keer, en ook erg hevig..
    en heb ik na een wc bezoek ook heel licht roze slijm bij het afvegen.

Mijn vriend en ik zijn wel weer bezig om zwanger te worden en gebruiken ovulatie testen.. 5 dagen na een positiefe ovulatie test kreeg ik opeens mijn menstruatie.. dit hoort normaal gesproken toch niet al zo vroeg daarna te zijn?

Ook heb ik erg last van steken aan de rechter en onderkant van mijn buik
    en is rondom mijn navel is het ook erg hard en opgezet..

Bij de huisarts word ik constant afgescheept met het verhaal dat het me darmen zijn,, maar ik heb totaal geen last van verstoppingen etc..
    Ben ook al een keer op de spoedeisende hulp geweest omdat ik verschrikkelijke buikpijn had wat ongeveer de zelfde pijn graad was als hevige weeen, maar hier werd wederom niets mee gedaan..

Is dit allemaal normaal na een bevalling? of moet ik toch maar eens contact gaan zoeken met mijn Gynaecoloog?

Groetjes

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Wat ontzettend rot voor jullie zeg! Zware tijd!
    Je cyclus kan erg onregelmatig zijn na een bevalling, dit kan echt wel een half jaar duren. Je kan ook nog wel last hebben van je buik, weet niet of je rustig aan hebt gedaan de afgelopen tijd? Vrouwen die druk zijn na de bevalling hebben wel meer buik klachten. Je baarmoeder is wel echt weer achter je schaambot, dus de pijn die voelt komt niet daar van. Het is last om te zeggen via internet wat het kan zijn. Ook al heb je geen verstopping, kunnen je darmen nog wel geprikkeld zijn of klachten geven natuurlijk. Ben je ook al bij een andere huisarts geweest voor een second opinion?

groeten evelien

Deel Deze Pagina