Hallo verloskundige! Ik ben nu volgens de huisarts 5-6 weken zwanger( wat ik niet snap gezien ik 8/10/2008 ongesteld ben geweest, welliswaar rare menstruatie gezien dit zeer weinig was en 2 dagen stopte en toen verder ging op bruine afscheiding) . Vanacht ben ik heel erg geschrokken.. Ik werd wakker van de pijn, ik had een heftige kramp in mn buik die tien minuten ofzo aanhield.. wie weet langer maar dat ik erdoor heen sliep? Ik ben maar wat rond gaan lopen wist niet hoe of wat. Dacht eerst misschien wc, maar moest niet. Dit is mijn eerste zwangerschap, Ik weet dat je steekjes kan verwachten enzo maar wilde toch even vragen aan je of zo'n kramp geen kwaad kan. Ik heb geen bloedverlies gehad ofzo. merk wel dat mn ontlasting veranderd,heb ookal mini buikje van mn darmen denk ik. Kan dit bandenpijn zijn of wat anders? Hoor het graag van je. dank je wel alvast! gr, nina
Hoi Nina, ik dnek dat je last hebt gehad van je darmen (of toch een beetje je baarmoeder wat op zich geen kwaad kan). Zeker als je geen bloedverlies hebt gehad en de buikkrampen werden niet erger en hielden relatief snel weer op, zou ik proberen me niet al teveel zorgen te maken. Het blijft natuurlijk spannend, maar de kans is zeker nog het grootste dat alles goed zit. En hoe ve rje precies zwanger bent kan een vk wel voor je uitrekenen en anders is het toch wachten op je eerste echo. Groetjes Brigitte
oke, fijn dank je! weet je wat het is wachten tot de eerste echo duurt zo lang, bij 10 weken is het geloof ik. heb eerst over 2 weken intake gesprek, van mij mogen ze dan meteen echo doen maar denk niet dat ze dat doen... kzou zoveel meer gerust zijn dan..