Heel vervelend

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Angelala, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoihoi,

Na dat ik 2 keer blaasontsteking heb gehad en tevens antibiotica heb ik daarna een schimmelinfectie gekregen. Hier heb ik een ei gehad van gyno daktarin en voor mijn gevoel was de schimmelinfectie weg toen.

Nou heb ik sinds 2 weken een heel naar gevoel in mijn vagina, het plassen doet pijn(uitwendig) en het voelt allemaal heel erg branderig en opgezet aan en is wat rood.... ik ben al 2 keer bij de huisarts geweest en die zegt dat het geiriteerde slijmvliezen zijn...ik heb hier vaseline creme voor gekregen.

Kan het zijn dat ik door de zwangerschap hier wat last van heb gekregen? Of is dit wat anders. Ik heb wel iets gelezen over geriteerde slijmvliezen tijdens je zwangerschap.

Ik ben trouwens 14 weken zwanger.

Alvast bedankt!

Groetjes Angela

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Angela,

wat je zegt klopt wel, je kunt inderdaad geiiriteerde slijmvliezen krijgen, maar als het roder wordt en pijn blijft doen wellicht een creme vragen die ook verdoofd en niet alleen vochtig maakt. En niet met washandjes ed schoonmaken he, gewoon lauw water en evt deppen met een nat doekje ipv afvegen met wc papier.

Groetjes Brigitte

3. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord! :D

Deel Deze Pagina