Kramp bovenbeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Xanoniempje, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xanoniempje

21 jul 2012
    31
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames, sinds een week heb ik last van kramp in mijn bovenbeen. Zodra ik een paar stappen zet verkrampt heel mijn bovenbeen. Nu lees ik op internet wel dat dit voorkomt aan de achterkant van de bovenbeen maar bij mijn is het echt aan de voorkant 'bovenop' mijn bovenbeen dus. Wat betekend dit precies? Als ik zit of lig heb ik hier geen last van maar een paar stapjes en ik heb weer prijs.

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik heb er niet van gehoord en tijdens de 3 zwangerschappen niet gehad. Heb je je niet verstapt?

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Is het geen zweepslag?
    Ik heb wel meer kuitkrampen nu ik zwanger ben, maar dat is even een paar minuutjes en dan weer weg.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Ik herken dit ook niet! Hier ook alleen kuitkrampen

5. Xanoniempje

21 jul 2012
    31
    1
    6
    NULL
    NULL
    Vreemd, nee ik heb me niet verrekt. Het is ook vooral halverwege de dag dat het begint. In de ochtend gaat het namelijk gewoon goed. Volgende week maar even doorgeven aan de vk!

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Heb hier wel een baby die er een sport van maakt mn zenuwen te blokkeren in mn been. Echt met een soort tik heb je er ineens even weinig over te zeggen, gaat ook weer snel over maar voelt niet prettig. Als t echt krampen zijn even navragen over magnesium, dat wil soms wel helpen maar dat kan zij je wel zeggen.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wellicht is het gewoon iets wat niet met je zwangerschap te maken heeft? Magnesium helpt hier wel tegen krampen trouwens.

8. Xanoniempje

21 jul 2012
    31
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik loop op het moment bij de fysio voor mijn bekken problemen maar hun gaven aan dat dit geen probleem is met spieren enz. maar het heeft te maken met de zwangerschap. Het enige wat ik op internet kan vinden zijn been weeën maar dit lijkt me sterk een hele week lang en dan alleen halverwege de dag. Ga het volgende week wel even overleggen met de vk en hopen dat het snel weg is.

9. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Heb dit ook wel eens vooral nadat ik sex gehad of iets anders gedaan heb zoals groot stuk lopen. Echt de hele dag rare kramp in mijn benen. Is echt iets wat bij de zwangerschap hoort hoor, heb het anders nooit.

10. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Tijdens je zwangerschap heb je meer kans op kramp in je ledematen; genoeg drinken schijnt te helpen in ieder geval. Anders even aan je vk of huisarts vragen!

Deel Deze Pagina