Kramp die niet over gaat

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by vrouw27, Oct 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vrouw27

vrouw27 Lid

Aug 22, 2008
    55
    0
    0
    Beste verloskundige,

Bij het opstaan vanochtend had ik hevige kramp in mijn buik, nu heb ik dat wel vaker 's ochtends zo'n vlaag maar meestal is het over na wat drinken en toiletbezoek.
    Vandaag blijf ik er last van houden en maak ik me zorgen.
    Ik heb wel een erg stressvolle week achter de rug en moest vandaag voor m'n werk op een lokatie aan de slag die een uur verder rijden is als normaal en vraag me af of het daar iets mee te maken kan hebben.
    Ik heb verder niet meer afscheiding als normaal of andere signalen dat er iets mis is maar dit voelt gewoon niet goed.
    Ik hoop van je te horen.

vriendelijke groet,
    vrouw 27

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Vrouw27,

buiten dat het heel vervelend is, hoef je je er geen zorgen over te maken. Veranderingen en stress slaan in de zwnagershcap meestal als eerste op je buik, want dat is nu de gevoeligte plek. DIe kleine kan dat wle hebben, alleen is het een teken van je lichaam dat je echt even rustig aan moet doen komende tijd. Het zijn waarschijnlijk je banden en combinatie met samentrekkingen van je baarmoeder. Tijd voor een momentje voor jezelf!

Groetjes Brigitte

Share This Page