Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3. Je mag aftrekken tot en met 6. Het wordt dus een jongen! Ben heel benieuwd of deze methode bij jou wel of juist niet klopt!
Bij mij klopt ie wel, ik krijg een jongen Maar nog iets om te kijken of dit klopt: De streep over je buik onder je navel, de een krijgt deze wel, de ander niet. Ze 'zeggen' als je een streep krijgt dat je een jongen verwacht. Klopt dit bij jullie, bij mij namelijk wel Greetzz Elanor
ik kom precies op 0 uit! als je dat verstaat onder even dan klopt het niet want wij krijgen een jongen!
Je mag aftrekken tot en met 6 Het getal wat dan overblijft is even of oneven. Het getal 0 is dus niet goed. In jouw geval Francescak is het eindgetal 6 . Wat die streep over je buik betreft dat klopt wel bij mij elanor83. Ik heb drie jongens en bij alle drie een streep gehad!
De streep heb ik alleen boven mijn navel Maar een vriendin van mij heeft hem wel helemaal. We krijgen beide een meid!
Nou ik ben benieuwd of het gaat kloppen want volgens deze methode zou ik een meisje krijgen en iedereen denkt dat ik een jongen krijg
Je zegt in het begin dat je mag aftrekken tot je niet verder kan en daarna dat je mag aftrekken tot en met 6. Ik kom dan uit bij het getal 9, maar is zou dus verder kunnen gaan...hoe zit dat?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, zo stond het op de site waar ik deze methode gelezen heb... Zou je jouw berekening willen plaatsen? Kan ik effe met je mee kijken, misschien ergens een rekenfoutje?
okee, komt ie hihi: 49+3=52-22=30-1=29-2=27-3=24-4=20-5=15-6=9 >>> Jongetje volgens de chinese kalender ook een jongetje volgens mn moeder 100% meisje haha