2 miskramen en nu weer zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marliesss, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesss

Marliesss Lid

21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik heb 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Ik heb over 3 weken een afspraak in Gent ivm herhaalde miskramen. Als de afspraak is, ben ik precies 8,5 weken. Ik heb een half jaar op deze afspraak moeten wachten. Ik wil hem niet afzeggen, want voor het zelfde geld gaat het weer mis en dan ben ik blij dat ik naar dr De Sutter kan. Maar ook als het allemaal goed gaat, vind ik het ook fijn om bij 8,5 weken naar dr de Sutter te gaan om te kijken of ze misschien nog iets kan controleren of zo.
    Of is zo een afspraak bij de dokter zinloos als je zwanger bent?
    Als ik hem afzeg moet ik weer maanden wachten, ben ik misschien wel weer zwanger eer dat ik aan de beurt ben…..
    Wat zouden jullie doen?

2. Elissa

Elissa Lid

2 dec 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    je hoeft hem nu toch nog niet af te zeggen, kan je alvast aan het idee wennen dat je toch echt wel zwanger bent. Maar kan je geen afspraak maken voor een vervroegde echo ivm je miskramen bij een ziekenhuis in je buurt? Bij 6 a 7 weken kan dat al en is het hartje zichtbaar.....het kan ook een keer goed gaan!:)

3. Marliesss

Marliesss Lid

21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook dat het goed gaat :)
    Ik heb beide zwangerschappen het hartje zien kloppen waarna het alsnog misging. Vandaar ook mijn afspraak in Gent.

Deel Deze Pagina