Hallo allemaal, Ik lees ook even mee, omdat ik in eenzelfde soort situatie zit. Wat vervelend voor je Jilli dat het toch niet goed is gegaan. Heb je ook nog een keer met ochtendurine getest? Misschien was de urine niet geconcentreerd genoeg? Of weet je zeker dat de zwangerschap over is? Zelf zou ik nu als het goed is 4,5 week zwanger moeten zijn. Zaterdag of zondag was mijn nod. Vrijdagavond had ik een licht positieve test in handen, maar zaterdagmiddag was het al over met het geluksgevoel. Toen begon het bloeden. Ik heb nu vijf dagen last van bloedverlies. Soms verdwijnt het een aantal uren, maar dan komt het weer terug. Bij inspanning verergert het. Per dag gaat het krap om een (half) inlegkruisje, niet heel veel dus. Het is soms bruin, maar ook vaak helderrood. Mijn buik is af en toe wat gevoelig. Ook heb ik last van vlagen van enorme misselijkheid. Ik heb nog een paar keer getest en de uitslagen lijken wel steeds duidelijker te worden; de streepjes worden donkerder. Alleen is helder bloed verliezen zo zenuwslopend. De verloskundige zegt dat ik af moet wachten en als het bloedverlies is gestopt nog een keer moet testen (een paar dagen later). Als hij dan positief is ben ik nog steeds zwanger. Maar het duurt zoooo lang voordat het lijkt te stoppen! Ik heb een foto van de laatste test bijgevoegd. Deze is van vanmiddag nadat ik uit mijn werk kwam. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt en hoe is dat afgelopen?
He nainen , ja weet zeker dat de zwangerschap over is... Maar ik zou als ik jou was gewoon blijven testen. De foto laat nog duidelijk een streep zien dus probeer hoop te houden hoe onzeker het ook is. Het hoeft niet fout te zijn hè! En als het wel zo is kun je er vanaf dan mee dealen , maar ik weet het er is niks aan die onzekerheid. Sterkte meid!